Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

? 🫢

Anonymkode: 1afcd...513

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen hemmeligheter for partneren min.

Anonymkode: 421fb...1a8

• Hjerte 1
Skrevet

Veldig nysgjerrig og samtidige veldig respektfull om at man ikke får vite alt før den andres evt. er klar.

• Liker 1
Skrevet

nyskjerrig på hva TS?

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer litt an på.

Er det nysgjerrig for å være nysgjerrig?

Nysgjerrig for å være invaderende eller dømmende?

Nysgjerrig for at man oppriktig bryr seg?

Hva er motivet?

Anonymkode: b000c...6c4

• Liker 1
Skrevet

Stor fordel å være nysgjerrig på partner, men så er det forskjell på å være nysgjerrig og å bedrive ufine avhør. Så er det ting man bør være noe varsom angående å spørre for mye om. Mine ekser er ekser, men jeg har ingen interesse av å utlevere dem seksuelt til min partner. Den intime lojaliteten er liksom evig, i at det er svært personlig. Partner som ikke respekterer det bør tenke over at hadde jeg utlevert mine ekser slik ville han bli neste som ble utlevert, dersom vårt forhold ryker, så jeg tenker at han burde sette pris på at jeg er evig lojal angående det seksuelle. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Trolltunge skrev (1 minutt siden):

Stor fordel å være nysgjerrig på partner, men så er det forskjell på å være nysgjerrig og å bedrive ufine avhør. Så er det ting man bør være noe varsom angående å spørre for mye om. Mine ekser er ekser, men jeg har ingen interesse av å utlevere dem seksuelt til min partner. Den intime lojaliteten er liksom evig, i at det er svært personlig. Partner som ikke respekterer det bør tenke over at hadde jeg utlevert mine ekser slik ville han bli neste som ble utlevert, dersom vårt forhold ryker, så jeg tenker at han burde sette pris på at jeg er evig lojal angående det seksuelle. 

Jeg er ikke lojal mot en X som jeg følte forgrep seg på meg. Ikke tale om! 

AnonymBruker
Skrevet

Alle nivå av nysgjerrighet er innafor så lenge man aksepterer at man ikke har rett til å få stillt den nysgjerrigheten.

Timing og respekt for grenser er et must.

Anonymkode: ec566...b77

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke lojal mot en X som jeg følte forgrep seg på meg. Ikke tale om! 

Nå tenkte jeg ikke på overgrep. Angående det er jeg enig, og har heller ingen lojalitetsfølelse. 

Skrevet

Jeg synes det er ekstremt viktig å være nysgjerrig i et forhold. Nå snakker jeg ikke om å snoke på telefon eller lignende, det ville jeg ikke gjort, men å vise interesse. 

Jeg vil vite mest mulig om min mann, og han om meg. Det mener jeg også gjør oss gode sammen. Føler det er en viktig del av å bli godt kjent, rett og slett. 

Når det gjelder ekser, er jeg der at jeg vil vite alt. For meg er det viktig. For han er det ikke så viktig, men han vet det meste uansett. Det er ikke noe jeg bruker mot ham, men det har jo vært med på å forme han på godt og vondt. Da er det viktig å vite hvorfor ting har blitt som det har blitt.

Lojalitet mot ekser føler jeg overhodet ikke på. De er ekser for en grunn.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan blir man kjent hvis man ikke er nysgjerrig? Vet ikke helt om det er noe som er greit å skjule for en partner..?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spør, fordi min samboer mener jeg er altfor nysgjerrig. Han sitter i timesvis på pc, og jeg lurer på hva han gjør. Han blir sint og snur det rundt til meg. Hvorfor bryr jeg meg sånn om sånne filleting etc. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg spør, fordi min samboer mener jeg er altfor nysgjerrig. Han sitter i timesvis på pc, og jeg lurer på hva han gjør. Han blir sint og snur det rundt til meg. Hvorfor bryr jeg meg sånn om sånne filleting etc. 

Helt normalt spørsmål å stille, "hva gjør du på?", til noen som sitter og holder på med noe på pc i timevis. 🚩🚩🚩🚩 

Anonymkode: 33e0b...363

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi vet ALT om hverandre 🤷

Anonymkode: 91d85...48a

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noen hemmeligheter selv, men jeg holder på andres. Dvs at partner f.eks ikke får lese meldingene på mobilen min og slike ting.

Det verste jeg vet er å betro meg til en venninne om noe også vet typen hennes det og, fordi de har iiiingen hemmeligheter for hverandre og leser hverandres meldinger

Anonymkode: 5801c...1c8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt normalt spørsmål å stille, "hva gjør du på?", til noen som sitter og holder på med noe på pc i timevis. 🚩🚩🚩🚩 

Anonymkode: 33e0b...363

Stor forskjell på nysgjerrighet og mistenksomhet. Om TS sin samboer oppfatter henne som mistenksom og ikke oppriktig nysgjerrig, kan det fort lede til en klinsj. 

Anonymkode: 1b2a3...889

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Alle er vel en del på pc, eller mobilen? Nesten alt man skal fikse, skjer jo på pc/mobil, i tillegger til underholdendning, nyheter, debatt, spill, kommunikasjon med venner og familie etc. Ja, en kan tom være på KG

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Stor forskjell på nysgjerrighet og mistenksomhet. Om TS sin samboer oppfatter henne som mistenksom og ikke oppriktig nysgjerrig, kan det fort lede til en klinsj. 

Anonymkode: 1b2a3...889

Han oppfatter meg som nysgjerrig.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke så nysgjerrig at man utfører digitalt innbrudd hos den nye kjæresten fordi man må vite alt.

Ikke så nysgjerrig at man stalker de på nett. 

Ikke så nysgjerrig at man graver i ting man ikke vil (eller trenger) vite og som kanskje gjør mer skade for begge parter (å fortelle om, og å høre).

Anonymkode: 40de3...590

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...