AnonymBruker Skrevet 29. juni #3 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Forferdelig. Anonymkode: 2a185...341 Kan du beskrive? Anonymkode: 3cae2...828
AnonymBruker Skrevet 29. juni #5 Skrevet 29. juni "verdens snilleste" som snudde og ble mannen fra helvete ovenfor meg; psykisk, emosjonelt, økonomisk. Aldri møtt noen så manipulerende, kald, kalkulerende og kontrollerende. Ble utbrent. Helvete på jord, og han prøver fremdeles å forstyrre min fred flere år etter. Anonymkode: b6fae...4d5 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #6 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): "verdens snilleste" som snudde og ble mannen fra helvete ovenfor meg; psykisk, emosjonelt, økonomisk. Aldri møtt noen så manipulerende, kald, kalkulerende og kontrollerende. Ble utbrent. Helvete på jord, og han prøver fremdeles å forstyrre min fred flere år etter. Anonymkode: b6fae...4d5 Har dere barn sammen? Anonymkode: 3cae2...828 1
Tøvftta Skrevet 29. juni #7 Skrevet 29. juni Det er grusomt, spesielt mtp at begynnelsen begynner så bra siden de fleste lovebomber i starten. Så sitter man der da plutselig og lurer på hva i f som skjedde. 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #8 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har dere barn sammen? Anonymkode: 3cae2...828 Nei, men stakkars ekskona har. Han klarte å snu ene barnet mot mor. Anonymkode: b6fae...4d5 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #9 Skrevet 29. juni Ja. Aldri få barn med de. Anonymkode: dbfcd...684 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni #10 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, men stakkars ekskona har. Han klarte å snu ene barnet mot mor. Anonymkode: b6fae...4d5 Det er hjernevasking 😱 Anonymkode: 3cae2...828 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #11 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er hjernevasking 😱 Anonymkode: 3cae2...828 De er veldig gode til å snu alt til fordel for seg selv og sin fasade. Det er så sykt, og skremmende, å se hvordan de kan vri alt. Anonymkode: b6fae...4d5 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #12 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De er veldig gode til å snu alt til fordel for seg selv og sin fasade. Det er så sykt, og skremmende, å se hvordan de kan vri alt. Anonymkode: b6fae...4d5 Og de gjør det mot sine barn også. De kan vise følelser, være supersøte etc etc, men har alltid en baktanke og kun når de har noe å vinne på det. Alt er et spill, som motparten stort sett alltid taper. Om alt fra utsiden kan virke fint og ekte, så er det en grunn til man alikevell føler seg helt forjævlig innvendig. Og nei, det er ikke deg, men man føler alltid at det er man selv det er noe gale med, og de får deg også til å tro det at det er deg. Anonymkode: dbfcd...684 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni #13 Skrevet 29. juni Og glemte å si: det er vanlig at ingen rundt dere forstår hva du mener og kan til og med tro det er du som det er noe i veien med, siden psykopaten/sosiopaten til alle andre virker som en fantastisk person. Kun de aller aller nærmeste vet hvordan h*n virkelig er. For de er utrolig flinke til å sjarmere spille på de riktige strengene for alle rundt. Veldig viktig å huske på. Beste er å komme seg til H vekk så fort som mulig før de har fått skikkelig tak på deg. Er du i tvil, så er det som oftest en grunn for det. Sier bare løp Anonymkode: dbfcd...684 4 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #14 Skrevet 29. juni Nei, men min tidligere svigerinne har! Hun var gift med min bror i nesten 50 år, og han er narsissist og psykopat. Hun kom seg heldigvis bort fra ekteskapet, slik at hun kan få noen gode år før hun legger på røret. Hun ble hjernevasket og ble etter hvert mer og mer lik ham i "tanker, ord og gjerninger". Mye sjalusi og mistenksomhet fra hans side. De gjorde ALT sammen; hun hadde ingen venninner/egen omgangskrets. Han elsket å kjenne følelsen av makt og han elsket å såre andre, inkl. kone og barn (og oss andre i familien). Nå er det ingen av oss som har kontakt med ham. For meg er han død. Anonymkode: 73337...642 2 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni #15 Skrevet 29. juni Lang færre enn de som påstår at de har det... Anonymkode: 5bdd5...780 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #16 Skrevet 29. juni Personen er ekstremt sjalu og kontrollerende. Du vil bli mere og mere isolert fra omverdenen. Får ikke være med venner eller familie mere. Det er noe i veien med alle. Alle er helt idiot. Alltid noe i veien med deg. Og når du får høre flere ganger om dagen i flere år at du er gal så begynner du gjerne å tro på det til slutt. Det er viktig å forstå at det ikke er deg det er noe galt med. Og er du sammen med en person og du har det vondt, så vil jeg anbefale deg å gå. Ingen normal person ville vært sammen med deg og fortalt deg hver dag at det er noe galt med deg. Og du vet ihvertfall i begynnelsen at det ikke er riktig det som blir sagt. Hvis du føler deg undertrykket og kontrollert, så må du gå. Anonymkode: 331c6...b76 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #17 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Lang færre enn de som påstår at de har det... Anonymkode: 5bdd5...780 Ja, vis gjerne statistikk eller annen dokumentasjon. Jeg venter Anonymkode: dbfcd...684 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #18 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja. Aldri få barn med de. Anonymkode: dbfcd...684 Huff så nå hvor ufattelig dårlig formulert denne var. Men skrev i «affekt» og ikke mtp selve barnet. Barnet mitt er sef eneste gode som kom ut av forholdet, men traumene faren påførte er ingen forunt og er noe av det jævligste et barn kan bli utsatt for. Anonymkode: dbfcd...684
AnonymBruker Skrevet 29. juni #19 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kan du beskrive? Anonymkode: 3cae2...828 Hei! Du må huske at dette er et ENORMT stort fagfelt så det er umulig å beskrive fullt ut eller bli kjent med psykopati, sosiopati, narsissisme her gjennomm KG. Enkleste for å skaffe deg info er Youtube. Start og søk på kjennetegn, symptomer, og flere videoer vil komme. Pluss sider du kan lese på. Anonymkode: f6817...d43 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni #20 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kan du beskrive? Anonymkode: 3cae2...828 OG.. jeg råder deg til å ikke bruke tiden din til å finne ut av dette feltet her på KG. Les virkelig kunnskap i stedet. Fordi KG er et skummelt sted. Det er veldig mange kvinnehatende menn her, mange narsissister også med hatet sitt, og de vil gjøre hva de kan for å forsøple en tråd som denne. Anonymkode: f6817...d43 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå