AnonymBruker Skrevet 29. juni #2 Skrevet 29. juni Jeg bruker eterisk olje på et armbånd med lavastein som er beregnet på det. Anonymkode: df1cf...508
AnonymBruker Skrevet 29. juni #3 Skrevet 29. juni Eteriske oljer er langt fra fri fra skadelige stoffer. Naturlig er ikke det samme som uskadelig. Anonymkode: e4288...c2d 6
Maia70 Skrevet 29. juni #4 Skrevet 29. juni Det må bli eterisk olje, eller parfymer som er laget utelukkende av rene, eteriske oljer der alt som er i den, står i ingredienslisten. Alt som har hemmelig ingrediensliste kan man regne med at er skadelig, da det er masse skadelige stoffer som er godkjent som ingredienser i parfyme.
AnonymBruker Skrevet 29. juni #5 Skrevet 29. juni Bland eteriske olje sammen med en pastiller og smør, der du ellers ville sprayet parfymen. Men prøv et lite område først, tilfelle du får en reaksjon Anonymkode: 64a17...a83
AnonymBruker Skrevet 29. juni #6 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bland eteriske olje sammen med en pastiller og smør, der du ellers ville sprayet parfymen. Men prøv et lite område først, tilfelle du får en reaksjon Anonymkode: 64a17...a83 I alle dager hva skjedde her 😅😂 Mente: bland eteriske oljer sammen med en baseolje og smør på der du ellers ville sprayet parfyme. Anonymkode: 64a17...a83
AnonymBruker Skrevet 29. juni #7 Skrevet 29. juni Det finnes mennesker med parfymeallergi. For dem vil det være skadelig å være i nærheten av deg, uansett hvilken parfyme du bruker og hvilke stoffer som finnes i den. Anonymkode: fc323...856 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #9 Skrevet 29. juni Parfymeolje fra Nest. Anbefaler Balinese coconut!! den finnes på Sephora i utlandet men har sett den på finn.no Anonymkode: 1a558...40e
Nettrollet Skrevet 29. juni #10 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg bruker eterisk olje på et armbånd med lavastein som er beregnet på det. Anonymkode: df1cf...508 2
Maia70 Skrevet 29. juni #11 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Parfymeolje fra Nest. Anbefaler Balinese coconut!! den finnes på Sephora i utlandet men har sett den på finn.no Anonymkode: 1a558...40e Parfymeolje er ikke bedre enn parfyme, de har ikke noen ingrediensliste de heller.
AnonymBruker Skrevet 29. juni #13 Skrevet 29. juni Som noen nevner over her så er ikke naturlige parfymer allergivennlige, men det er ikke det trådstarter spør om heller. Konvensjonelle parfymer inneholder ftalater og andre kjemikalier som kan etterligne østrogen eller forstyrre hormonbalansen. Over til det du spør om trådstarter: Jeg har funnet noen parfymer som er baturlige som samtidig luker digg og ikke typisk økologisk: Pacifica - kommer i mange varianter, men er vanskelig å få tak i Floramé - jeg liker spesielt godt den som heter Vanilla. Kjøper den på ecco-verde.com Acorelle - mange gode, kjøpes på bl.a Greenspirit.no Ellers er det veldig lett å lage selv! 50/50 vann og alkohol, og eteriske oljer etter eget ønske, evt litt glycerin og e-vitamin, men du må ikke ha det med. Mye billigere i lengden 😊 Anonymkode: d20cf...dee 2
Maia70 Skrevet 30. juni #15 Skrevet 30. juni Nettrollet skrev (17 timer siden): Jeg skjønner ikke helt hva som er morsomt med den kommetaren?
Nettrollet Skrevet 30. juni #16 Skrevet 30. juni Maia70 skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner ikke helt hva som er morsomt med den kommetaren? Eteriske oljer på lavastein? Det er jo hysterisk morsomt. Som Chandler i Friends ville sagt; "Could you be any more New Age?" 1
Maia70 Skrevet 30. juni #17 Skrevet 30. juni Nettrollet skrev (46 minutter siden): Eteriske oljer på lavastein? Det er jo hysterisk morsomt. Som Chandler i Friends ville sagt; "Could you be any more New Age?" Det er jo bare praktisk. Istedenfor å ha det på huden kan du ha det på porøs stein. Og de svarer på spørsmålet til TS. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #18 Skrevet 30. juni https://thegoddessline.com/products/parvati-fragrance-oil Denne har jeg brukt i mange år, og fått mange komplimenter for 😊 Tror de har den på glimja for eksempel. Den lukter vanilje og amber. Anonymkode: ec9ae...512 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #19 Skrevet 30. juni kaledonia skrev (8 timer siden): Korres som finnes hos Vita ! Syntetisk parfyme i disse også. Anonymkode: d20cf...dee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå