AnonymBruker Skrevet 29. juni #1 Skrevet 29. juni Jeg har tidligere alltid kunnet vaske håret en dag i uken og har da valgt helgen og lufttørker håret over flere timer. Liker ikke håret når jeg bruker hårføner med varme, og med kald luft tar det laang tid. Nå har håret blitt tynnere foran og jeg er nødt til å vaske det hver kveld. Noen tips til hvordan jeg kan få tørket det raskt uten bruk av hårføner? Anonymkode: daf92...a6d
AnonymBruker Skrevet 30. juni #3 Skrevet 30. juni De selger hårhandkle på normal, sånn du surrer håret inni, det tørker håret mitt mye fortere. Jeg har langt hår og mye så jeg har 2 j.eg bruker. I likhet med deg liker jeg ikke hårføner Anonymkode: aa314...e1d
AnonymBruker Skrevet 30. juni #4 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): De selger hårhandkle på normal, sånn du surrer håret inni, det tørker håret mitt mye fortere. Jeg har langt hår og mye så jeg har 2 j.eg bruker. I likhet med deg liker jeg ikke hårføner Anonymkode: aa314...e1d Takk for tips! Hvordan får du to stk til å sitte på? Er det vanskelig? Har sett de fleste har knapp eller strikk. Anonymkode: daf92...a6d
AnonymBruker Skrevet 30. juni #5 Skrevet 30. juni Har du krøller siden du liker å fufttørke? Har du evt. prøvd med defuser? Anonymkode: 3b20e...555
AnonymBruker Skrevet 30. juni #6 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Har du krøller siden du liker å fufttørke? Har du evt. prøvd med defuser? Anonymkode: 3b20e...555 Nei, ganske stritt. Hva er defuser? Anonymkode: daf92...a6d
AnonymBruker Skrevet 30. juni #7 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for tips! Hvordan får du to stk til å sitte på? Er det vanskelig? Har sett de fleste har knapp eller strikk. Anonymkode: daf92...a6d Ett holder, men fordi jeg har langt hår og masse av det så blir det fort fuktig,da bytter jeg til et nytt ett:) Anonymkode: aa314...e1d 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni #8 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ett holder, men fordi jeg har langt hår og masse av det så blir det fort fuktig,da bytter jeg til et nytt ett:) Anonymkode: aa314...e1d Ahh det gir mening! Tusen takk for tips! Anonymkode: daf92...a6d
AnonymBruker Skrevet 1. juli #9 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (På 30.6.2025 den 14.12): Nei, ganske stritt. Hva er defuser? Anonymkode: daf92...a6d Det er sånn munnstykke man setter på føneren for å ikke få brukere hår av føningen. Anonymkode: 3b20e...555
AnonymBruker Skrevet 1. juli #10 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er sånn munnstykke man setter på føneren for å ikke få brukere hår av føningen. Anonymkode: 3b20e...555 *Brusete Anonymkode: 3b20e...555
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå