Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg helt skal gjøre.

Siste to ukene har eksen min besøkt en barndomsvenninne, og de har noe på gang. Men likevel sender han meldinger og ringer meg under hele tiden de har vært sammen i perioden. Han vil ikke ta bilder av hun og får ikke sagt hei til hu der. 

For bare noen uker siden var han hos meg og ville ha sex og at vi ble sammen igjen , lånte litt penger fordi han er i krise og har en politisak på seg. Vi har hatt et turbulent forhold i mange år, mye utroskap. 

Burde jeg advare henne? 

Anonymkode: e356d...2ec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Siste to ukene har eksen min besøkt en barndomsvenninne, og de har noe på gang. Men likevel sender han meldinger og ringer meg under hele tiden de har vært sammen i perioden. Han vil ikke ta bilder av hun og får ikke sagt hei til hu der. 

For bare noen uker siden var han hos meg og ville ha sex og at vi ble sammen igjen , lånte litt penger fordi han er i krise og har en politisak på seg. Vi har hatt et turbulent forhold i mange år, mye utroskap. 

Burde jeg advare henne? 

Du hadde sex med han, men vil advare henne?

Anonymkode: d7e90...97f

• Liker 10
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Også at du fremdeles vil ha sex med en som var utro og har sex med andre forstår jeg heller ikke. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du hadde sex med han, men vil advare henne?

Ts skriver at eksen var hos henne og ville ha sex og blir sammen igjen. Jeg leser ingen steder at det står at de faktisk hadde sex eller ble sammen igjen. 

Anonymkode: 98f25...7ea

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du, jeg vil bare advare deg mot å bli sammen med eksen min som jeg selv treffer og har sex med.

Mm, rart om den ikke tas seriøst 

Anonymkode: 3c1e7...23b

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han vil ikke ta bilder av hun og får ikke sagt hei til hu der. 

Dette forsto jeg ingenting av.

Anonymkode: 991c8...79b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ofte menn vil ha både i pose og sekk. Visse menn har problemer med å forplikte seg og tar allikevel for seg av de godene de kan. Han har tydeligvis ikke 100% forpliktet seg til sin nye venninne heller. Det er derfor opp til oss damer å sette grenser i forhold til dem. 

Anonymkode: 7388d...560

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Burde jeg advare henne? 

Nei, du trenger ikke advare henne. Det er jo du som skal holde deg unna ham. Dumt å låne ham penger, og dumt å ha sex med en eks dersom du gjorde det. Uansett så har du ikke noe med hva han gjør nå dersom dere ikke er sammen igjen.

Anonymkode: 1c9de...b9f

• Liker 1
Skrevet

du kan jo starte med å ta vare på deg selv oppi dette og kutte kontakt med eksen din om du føler han er en som må advares mot?    

AnonymBruker
Skrevet

Kutt ut fyren, og så får andre ta ansvar for eget liv. 

Vær iallefall den voksne i ditt liv, og sett grenser. 

Kutt han ut, gå videre. 

Anonymkode: 59fac...a8a

Skrevet

Se på det som en mulighet til å bli kvitt hele fyren. 

AnonymBruker
Skrevet

Noe så patetisk. Tvers gjennom dysfunksjonelt relasjon, og ts er ikke noe bedre en eksen. 

Anonymkode: 69ace...2c2

AnonymBruker
Skrevet (endret)

De har jo tydeligvis et forhold hvor de liksom er venner etter bruddet da. For eksen er hun tydeligvis en han fremdeles vil ha sex med og låne penger av. Og TS er kanskje også i noe overkant fiksert på både eks og ny kjæreste.

Så jeg sier ikke at det er en sunn dynamikk her. Men så unormal, er den ikke. 

Det er jo vanlig å si "send en snap da", når en slags venn er med ny kjæreste.

Som eks er det heller ikke unormalt å være nysgjerrig på ny kjæreste til eksen. Igjen, sier ikke at noe som helst av dette er sunt, men totalt uforståelig er det ikke for meg - TS vet han har funnet en ny, hun vil se bilde, og hun ville gjerne sagt hei til henne. Man kan facetime og si hei på telefonen osv. 

Det jeg tenker, er at spørsmålet ikke er om man skal advare den nye - men heller dette : TS DU MÅ KUTTE ALL KONTAKT OG KOMME DEG VIDERE LIVET!

Ikke ha han på besøk, ikke lån han penger, ikke prøv og få han til å sende bilder av ny flamme. Bare slett og blokker og fokuser på å gå videre i livet. Ikke bland deg opp i hans suppe. Han driter seg garantert ut og ødelegger dette forholdet helt på egen hånd.

Anonymkode: 92083...019

Delryddet,fjernet sitering av slettet innhold.

Chantielle mod.

Endret av Chantielle
  • Liker 1
Skrevet

Ryddet for brudd på regelen om å utgi seg for å være flere personer,brukerdebatt,avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

AnonymBruker
Skrevet

Blokker og kutt han ut? 

Anonymkode: 5ad9e...565

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...