AnonymBruker Skrevet 29. juni #1 Skrevet 29. juni Vurderer å kjøpe meg en regnponcho fra Blæst, men ser at det er minst tre ulike varianter som ser svært like ut: Bergen, Ålesund og Voss? i tillegg til jakkevarianter. Noen som har en slik og kan si noe om hvorfor dere valgte den ene fremfor den andre og hvilken er den beste og mest praktiske mtp på lommer, muligheter for å justere hette osv.? Anonymkode: 200a9...eb5
AnonymBruker Skrevet 29. juni #2 Skrevet 29. juni Har Bergen. Er mest den jeg ser andre i også. Vanskelig hette, den blåser av og knappene hjelper ikke helt. Ville valgt Ålesund i dag. Anonymkode: 9ef59...ef1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #3 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har Bergen. Er mest den jeg ser andre i også. Vanskelig hette, den blåser av og knappene hjelper ikke helt. Ville valgt Ålesund i dag. Anonymkode: 9ef59...ef1 Takk for god info. Har mange regnjakker der hetten ikke funker, så fint å høre andres erfaringer! Anonymkode: 200a9...eb5
AnonymBruker Skrevet 29. juni #4 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vurderer å kjøpe meg en regnponcho fra Blæst, men ser at det er minst tre ulike varianter som ser svært like ut: Bergen, Ålesund og Voss? i tillegg til jakkevarianter. Noen som har en slik og kan si noe om hvorfor dere valgte den ene fremfor den andre og hvilken er den beste og mest praktiske mtp på lommer, muligheter for å justere hette osv.? Anonymkode: 200a9...eb5 Valgte Jean Paul sin. Behageligere og enklere å få på og av. Anonymkode: 24f5f...5d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå