Gå til innhold

Utrolig hvordan noen menn ødelegger for andre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.6.2025 den 12.25):

Takk! Ellers er livet på det jevne med venner, jobb osv. Har nok bare nådd et punkt og sett gjentagende mønster i menns oppførsel litt for mange ganger…

Anonymkode: 8275f...1b7

Da burde du gå inn i deg selv om hvorfor du gang på gang velger samme type menn.

Jeg har bare vært i forhold der menn har ønsket et seriøst forhold.

Jeg har aldri falt for players.

Anonymkode: b4bbd...ceb

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.6.2025 den 12.17):

Jeg har bestemt meg for å kutte ut menn totalt. Har tidligere hatt både forhold og ff, men ender alltid opp med skuffelse etter å nærmest ha utslettet meg selv i forsøket på å opprettholde mannens interesse. 

Jeg er en vakker, sprek og snill dame i tidlige førtiår som virkelig har mye å tilby en mann; for å nevne noe er jeg en god samtalepartner og elsker sex.

Utallige skuffelser der menn gang etter gang viser sitt sanne ansikt ved å ghoste når de er ferdig med meg/sexen med meg, har jeg bestemt meg for å droppe menn og heller fokusere på meg og mitt.

Anonymkode: 8275f...1b7

Hvodan er kommunikasjonen mellom dere, før det plutselig ebber ut? 

Skrevet

To like attraktive menn går på Tinder

Pelle er en grei fyr. Han dater 1 kvinne i måneden, finner sitt livs kjærlighet etter 6 mnd og sletter profilen.

Gunder er like attraktiv utad som Pelle, men oppfører seg som en drittsekk. Sender dickpics og har ræva holdninger. Etter 6 år med 1 date per måned er han fortsatt singel og herjer på Tinder.

Resultat etter 6 år:

72 kvinner har opplevd drittsekken Gunde.

6 kvinner har møtt Pelle.

TL/DR:

De bra mennene forsvinner fort. De dårligere fortsetter å treffe nye kvinner. Dermed er det veldig stor sjanse for å treffe bare drittsekker.

Anonymkode: fd948...9eb

• Nyttig 2
Skrevet
Brunello skrev (På 29.6.2025 den 21.08):

Jeg skriver at det finnes unntak. 
Det du nevner kan gå innenfor de.

Mitt poeng er at i 9 av 10 tilfeller i vår bekjentskapskrets kunne man ha forutsett hvem som ville bli skilt / ha mange forhold allerede da vi var i begynnelsen av 20-åra. Så er det noen ytterst få man blir overrasket over at både blir skilt og at holder sammen.

Jeg kan forutse dette i min krets og. De har ikke hatt mange partnere, men man vet at to av dem ikke er SÅ investert i partneren sin, men ønsket seg kjæreste og familie. Er da virkelig nok av dem som går inn i forhold tidlig, stifter familie, blir der lenge og skiller seg. Det kalles ikke unntak. Hbis dere ikke kan lese statistikk eller bruke begreper riktig så bør dere faktisk slutte å presentere tall. Begynner å bli ganske slitsomt for de av oss som har hatt mye statistikk under studiene.

Anonymkode: f31df...9b7

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

To like attraktive menn går på Tinder

Pelle er en grei fyr. Han dater 1 kvinne i måneden, finner sitt livs kjærlighet etter 6 mnd og sletter profilen.

Gunder er like attraktiv utad som Pelle, men oppfører seg som en drittsekk. Sender dickpics og har ræva holdninger. Etter 6 år med 1 date per måned er han fortsatt singel og herjer på Tinder.

Resultat etter 6 år:

72 kvinner har opplevd drittsekken Gunde.

6 kvinner har møtt Pelle.

TL/DR:

De bra mennene forsvinner fort. De dårligere fortsetter å treffe nye kvinner. Dermed er det veldig stor sjanse for å treffe bare drittsekker.

Anonymkode: fd948...9eb

Denne var faktisk rakettforskning. Veldig bra og riktig illustrasjon! 

Anonymkode: 0d5d9...ea7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...