AnonymBruker Skrevet 29. juni #41 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Da mangler du selvrespekt. Jeg er dame på din alder selv, og jeg har funnet ut av INGEN vil behandle meg bedre enn jeg behandler meg selv. Lettere sagt enn gjort! Jeg legger merke til at du skriver hva du kan tilby en mann, men har du tenkt på hva DU ønsker deg? Når du vet hva du vil ha er det lettere å styre unna det du ikke vil ha. Synes generelt damer kan bli flinkere til å tenke på seg selv og ikke prøve å tilpasse seg sånn at en bestemt mann skal like deg. Sånt skinner gjennom. Akkurat nå er du såret og lei deg, og da er det helt normalt å tenke svart/hvitt. Håper du etterhvert tør å dyppe foten uti igjen og dater med nye kriterier for hva du er villig til å finne deg i. Anonymkode: 53305...86d Godt tips! Ikke tenk at du skal tilby noen noe de vil ha, men at de skal tilby DEG noe som er bra nok for deg. Blås i hva de evt tenker om deg, fokuser på hva du tenker om dem. Anonymkode: 8bae7...e15
AnonymBruker Skrevet 29. juni #42 Skrevet 29. juni tvertimot skrev (6 timer siden): Logikk tilsier at du overvurderer deg selv betydelig, når menn forsvinner og ikke vil ha med deg å gjøre mer, det indikerer at du ikke har så mye å tilby dem som du selv hevder at du har (da hadde de ikke forsvunnet ut av ditt liv). Klart menn gjør en innsats for å beholde damer som har mye å tilby dem, at så ikke er tilfelle med deg indikerer at andre damer er mer interessant og at du er grei nok i mangel på ei som er mer interessant, altså midlertidigheten du beskriver. Er sjelden enig med denne brukeren, men syns vedkommende har et poeng. Hvis du må gå på tå hev og utslette den du er for å klare å opprettholde mannens interesse, så har du valgt mann fra "feil hylle". Jeg gikk selv i den fella et par ganger i starten av 20-årene da mange menn er særdeles løsaktige og villige, også ovenfor kvinner som ikke matcher dem selv utseendemessig, jobbmessig eller økonomisk, men bare fordi en fyr vil ha sex så betyr det dessverre ikke at han ønsker noe mer forpliktende. Anonymkode: e5093...5a7
AnonymBruker Skrevet 29. juni #43 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Min erfaring er at damer "utsletter seg selv" for menn som de anser som nivået over dem, gitt ut fra latterlige, kapitalistiske og overfladiske kriterier som mange i samfunnet er hjernevasket av gjennom sosiale medier og diverse. Selv såkalte bossy kvinner med karriere, høy utdanning og sex appeal faktor på plass ser ut til å bli dumb fuck dolls for en "top man" som pløyer vilt gjennom henne fordi han har arrogant (kvinner tror dette er selvsikker) holdning, big cock og muskler. Blander du dette med at mannen i tillegg har penger, så kaster kvinnfolka seg som dumb fuck dolls uansett hvor mye mastergrad eller PhD de måtte ha når det gjelder høyere utdanning. Sjeldent at ei dame gidder å utslette seg selv for en vanlig mann nå om dagen, uansett hva den "utslettelsen" måtte være. Det er mer motsatt, dama ser på en mann som ikke er "verdig" sex med massiv og overveldende forakt, og den beste måten ei dame viser forakt på er å ignorere, late som man ikke eksisterer eller komme med syrlige kommentarer. Det er en grunn til at mange menn nå er politisk radikalisert og drittlei kvinner de også og vil bare knulle kvinnfolk og kalle dem på en nedlatende måte, sosialistiske, feminist "bitches" og dette er en reaksjon på kvinner som har dominert sosiale media og dating altfor lenge nå der vanlige menn ser at kvinner velger ikke vanlige menn - men idiots. Dette er en "hard realitet" for mange kvinner å svelge ettersom kvinner greier ikke å forklare hvorfor menn er blitt som de er blitt de siste årene, og det er fordi menn så jo at "good guys" blir ikke belønnet av å være good guys som støtter kvinner i ett og alt. Jeg ser også at du skriver at du ikke er interessert i avkom og alt det tullet der, og jeg støtter deg i det. Det siste vi trenger i verden nå er at flere skal formere seg for det går i helvete med verden slik det er. Blitt bare verre og verre de siste 10 - 15 år. Man burde gitt en gullmedalje til kvinner som lar være å belaste planeten med flere avkom, men dette ville nok trigget en del høyre-konservative menn som er sykelig opptatt av reproduksjon av "riktig, etnisk" avkom. Mye rasisme som ligger bak dette også hos disse mennene som tenker slik. Uansett, det er bedre at du har relasjon til noe annet enn dette sterke ønsket om å ha relasjon til en mann. Vi lever i en fæl verden der lojalitet betyr ingenting lenger og det er trist. Relasjoner nå til dags er som shopping. Noen prøver å se om de finner top notch klær som er magisk sett på salg samtidig. Og likevel vil de velge å kvitte seg med det samme plagget når neste "top notch" plagg er rundt hjørnet, for å bruke en metafor. Anonymkode: 1e793...c2c Beveger du deg utenfor kjellerleiligheten din i det hele tatt? Du ser vel at de aller, aller fleste mennesker er helt normale mennesker, som er sammen med andre helt normale mennesker? Googlet kjapt ordet "ekteparet" og fant bilder i offentlige lokalaviser av helt normale mennesker som lever i helt normale forhold i Norges land. Hva er det som er bitches, dumb fuck dolls og bigcock med slike forhold, som må sies å representere en absolutt majoritet av norske forhold? Vil anbefale deg å heller ta en titt på egne sosiale antenner, egen personlighet og hva du selv har å tilby i et forhold. Anonymkode: e5093...5a7 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni #44 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Beveger du deg utenfor kjellerleiligheten din i det hele tatt? Du ser vel at de aller, aller fleste mennesker er helt normale mennesker, som er sammen med andre helt normale mennesker? Googlet kjapt ordet "ekteparet" og fant bilder i offentlige lokalaviser av helt normale mennesker som lever i helt normale forhold i Norges land. Hva er det som er bitches, dumb fuck dolls og bigcock med slike forhold, som må sies å representere en absolutt majoritet av norske forhold? Vil anbefale deg å heller ta en titt på egne sosiale antenner, egen personlighet og hva du selv har å tilby i et forhold. Anonymkode: e5093...5a7 Poenget ditt er survivorship bias. Hypergamy er en ekte og bevist ting. Anonymkode: f3397...6c9 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni #45 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ikke hatt en dårlig opplevelse med en mann? Noen gang? Aldri blitt ropt etter på gaten? Aldri møtt en innpåsliten mann som ikke tar nei for et nei? Jeg har opplevd det siden jeg gikk på barneskolen. Valgte definitivt ingen av de mennene. Anonymkode: 3edfa...35c Aldri hatt en god opplevelse med en mann? Eller kanskje mer presist - aldri hatt en heeeelt nøytral opplevelse med en mann? De aller fleste menn forholder seg nok helt nøytral til deg. Sikkert en skremmende tanke, når man er så besatt av de drittsekkene man møter på Anonymkode: 18d1e...910 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #46 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Godt tips! Ikke tenk at du skal tilby noen noe de vil ha, men at de skal tilby DEG noe som er bra nok for deg. Blås i hva de evt tenker om deg, fokuser på hva du tenker om dem. Anonymkode: 8bae7...e15 Er ikke dette nøkkelen til å havne i hekt for damer som tenker slik? Dårligste rådet jeg har lest på lang tid. Er jo oppskriften på å havne i ts sin situasjon. Nei, vær heller veldig klar på hva du har å tilby og hva du ønsker deg. På den måten vet du raskt når du ikke kan tilby det mannen ønsker seg, og du vet raskt om mannen faktisk liker deg Anonymkode: 18d1e...910
AnonymBruker Skrevet 29. juni #47 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har ihvertfall møtt min del av samme sort… Anonymkode: 8275f...1b7 Sier vel mer om evnen din til å ta gode valg enn hva det sier om flere milliarder individer. Anonymkode: fccd8...e5d 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #48 Skrevet 29. juni Brunello skrev (5 timer siden): Kanskje det. Men de er da av de dårlige mennene. De beste blir som regel opptatt tidlig og forblir opptatt. De beste blir tatt tidlig? Hehe, den logikken tilsier at de gode mennene ikke har en egen vilje - ikke har noe de skulle sagt i forhold til hvilke dame han selv ønsker seg. Damer (som tenker slik), tenk litt bedre om menn er dere snill. Selv gode menn klarer dere å redusere til en tankeløs tullebukk Anonymkode: 18d1e...910
AnonymBruker Skrevet 29. juni #49 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De beste blir tatt tidlig? Hehe, den logikken tilsier at de gode mennene ikke har en egen vilje - ikke har noe de skulle sagt i forhold til hvilke dame han selv ønsker seg. Damer (som tenker slik), tenk litt bedre om menn er dere snill. Selv gode menn klarer dere å redusere til en tankeløs tullebukk Anonymkode: 18d1e...910 Å legge skylden på damene er lite galant. Alle må ta ansvar for seg selv, og sitt eget tankesett! Anonymkode: 5c473...28a 1
Brunello Skrevet 29. juni #50 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (16 minutter siden): De beste blir tatt tidlig? Hehe, den logikken tilsier at de gode mennene ikke har en egen vilje - ikke har noe de skulle sagt i forhold til hvilke dame han selv ønsker seg. Damer (som tenker slik), tenk litt bedre om menn er dere snill. Selv gode menn klarer dere å redusere til en tankeløs tullebukk Anonymkode: 18d1e...910 Snu på det. De bra mennene finner seg dame tidlig og forblir opptatt. Poenget er at både de bra mennene og damene finner seg en partner og forblir sammen. Så ordner de andre med statistikken for brudd. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #51 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Er ikke dette nøkkelen til å havne i hekt for damer som tenker slik? Dårligste rådet jeg har lest på lang tid. Er jo oppskriften på å havne i ts sin situasjon. Nei, vær heller veldig klar på hva du har å tilby og hva du ønsker deg. På den måten vet du raskt når du ikke kan tilby det mannen ønsker seg, og du vet raskt om mannen faktisk liker deg Anonymkode: 18d1e...910 Hvordan blir man hekta på noen ved å ha klare kriterier for hva man ønsker seg i en annen? Har du lest tråden? Ts har vært oppført seg som en klassisk dørmatte, vært opptatt av å bli det mannen ønsker seg, fremfor å fokusere på om han oppfyller hennes behov. Det er ikke opp til deg å bestemme hva du har å tilby en annen, det må de bestemme selv. Anonymkode: 53305...86d
AnonymBruker Skrevet 29. juni #52 Skrevet 29. juni Brunello skrev (14 minutter siden): Snu på det. De bra mennene finner seg dame tidlig og forblir opptatt. Poenget er at både de bra mennene og damene finner seg en partner og forblir sammen. Så ordner de andre med statistikken for brudd. Så alle som ikke er sammen med sin første ordentlige kjæreste er dårlige mennesker? Wow. Anonymkode: d4909...3c8
Brunello Skrevet 29. juni #53 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så alle som ikke er sammen med sin første ordentlige kjæreste er dårlige mennesker? Wow. Anonymkode: d4909...3c8 Nei. Mange har en kjæreste eller to i et relativt kort tidsrom (i denne sammenheng opp til noen år)før de etablerer seg. Men når man bestemmer seg for å etablere seg, er det ofte de beste «partneremnene» som finner hverandre. Vet dette er kjipt å høre for de som går fra brudd til brudd, dine og mine barn og alt det der. Men slik er det i alle fall i min omgangskrets. Tror ikke vi skiller oss så veldig ut fra andre. Det er selvsagt visse unntak, men det er en grunn til at noen er sammen med partneren nesten hele voksenlivet mens andre har haugevis av partnere. Og så er det selvsagt de som ikke har samme mål som meg og mener det er bra å bytte ut partneren. Det må de gjerne mene. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #54 Skrevet 29. juni Utrolig hvordan noen kvinner legger skylden på menn fordi at de ikke klarer å finne en partner for seg selv. Anonymkode: cd62d...051 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #55 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Poenget ditt er survivorship bias. Hypergamy er en ekte og bevist ting. Anonymkode: f3397...6c9 Poenget mitt er at de aller, aller fleste mennesker er helt normale mennesker, som er i helt normale forhold sammen med helt normale mennesker. Du derimot, er et klassisk eksempel på en incel-lignende, bitter fyr som har blitt skremmende radikalisert av internett og Andrew Tate. Gå ut, få deg litt luft, og se at de aller, aller fleste mennesker er helt normale folk som er sammen med andre, helt normale mennesker. Bare skru av internett, det gjør deg åpenbart syk i hodet. Anonymkode: e5093...5a7 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni #56 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Utrolig hvordan noen kvinner legger skylden på menn fordi at de ikke klarer å finne en partner for seg selv. Anonymkode: cd62d...051 Ja for det finnes jo ingen menn som legger skylden på kvinner for at de ikke klarer å finne en partner for seg selv Anonymkode: e5093...5a7 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #57 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja for det finnes jo ingen menn som legger skylden på kvinner for at de ikke klarer å finne en partner for seg selv Anonymkode: e5093...5a7 Å, finnes ikke slike menn? Anonymkode: cd62d...051
AnonymBruker Skrevet 29. juni #58 Skrevet 29. juni Brunello skrev (6 timer siden): Kanskje det. Men de er da av de dårlige mennene. De beste blir som regel opptatt tidlig og forblir opptatt. Hæ ? Beste mannfolka blir opptatt tidlig og forblir opptatt? Nei, ikke her. Jeg kom sammen med eksen når jeg var 16 år og 20 år senere kom jeg endelig løs. Han var ikke god og jeg totalt hjernevasket. Fasaden var alt som betydde og alle trodde han var en snill og kjekk kar. Uerfaren og ung 16 åring som ikke visste bedre. Disse forholdene du refererer til inneholder nok like mange dårlige menn og kvinner som gode. Anonymkode: 02d6c...87e 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #59 Skrevet 29. juni Brunello skrev (14 minutter siden): Nei. Mange har en kjæreste eller to i et relativt kort tidsrom (i denne sammenheng opp til noen år)før de etablerer seg. Men når man bestemmer seg for å etablere seg, er det ofte de beste «partneremnene» som finner hverandre. Vet dette er kjipt å høre for de som går fra brudd til brudd, dine og mine barn og alt det der. Men slik er det i alle fall i min omgangskrets. Tror ikke vi skiller oss så veldig ut fra andre. Det er selvsagt visse unntak, men det er en grunn til at noen er sammen med partneren nesten hele voksenlivet mens andre har haugevis av partnere. Og så er det selvsagt de som ikke har samme mål som meg og mener det er bra å bytte ut partneren. Det må de gjerne mene. Så en person som har brutt ut av et forhold der fysisk og psykisk mishandling var en del av hverdagen, er en dårlig mann eller kvinne? På grunn av et dårlig valg man gjorde i god tro, kanskje i ganske ung alder, skal en automatisk stemples som en dårlig potensiell partner? Mens om vedkommende hadde valgt å bli, på tross av mishandlingen, hadde vedkommende vært en bra mann eller kvinne? Og dette er bare ett eksempel. Regner med jeg får en forklaring om at de som er gode partnere ikke gjør dårlige valg eller noe i den duren. Det sier i så fall alt om hvor dømmende du er. Klart det blir færre å velge mellom når man etter hvert blir eldre, men det er ikke fordi alle de som ikke lenger er sammen med ungdomskjæresten er dårlige mennesker. Anonymkode: d4909...3c8 1
Brunello Skrevet 29. juni #60 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så en person som har brutt ut av et forhold der fysisk og psykisk mishandling var en del av hverdagen, er en dårlig mann eller kvinne? På grunn av et dårlig valg man gjorde i god tro, kanskje i ganske ung alder, skal en automatisk stemples som en dårlig potensiell partner? Mens om vedkommende hadde valgt å bli, på tross av mishandlingen, hadde vedkommende vært en bra mann eller kvinne? Og dette er bare ett eksempel. Regner med jeg får en forklaring om at de som er gode partnere ikke gjør dårlige valg eller noe i den duren. Det sier i så fall alt om hvor dømmende du er. Klart det blir færre å velge mellom når man etter hvert blir eldre, men det er ikke fordi alle de som ikke lenger er sammen med ungdomskjæresten er dårlige mennesker. Anonymkode: d4909...3c8 Jeg skriver at det finnes unntak. Det du nevner kan gå innenfor de. Mitt poeng er at i 9 av 10 tilfeller i vår bekjentskapskrets kunne man ha forutsett hvem som ville bli skilt / ha mange forhold allerede da vi var i begynnelsen av 20-åra. Så er det noen ytterst få man blir overrasket over at både blir skilt og at holder sammen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå