AnonymBruker Skrevet 29. juni #1 Skrevet 29. juni Jeg har bestemt meg for å kutte ut menn totalt. Har tidligere hatt både forhold og ff, men ender alltid opp med skuffelse etter å nærmest ha utslettet meg selv i forsøket på å opprettholde mannens interesse. Jeg er en vakker, sprek og snill dame i tidlige førtiår som virkelig har mye å tilby en mann; for å nevne noe er jeg en god samtalepartner og elsker sex. Utallige skuffelser der menn gang etter gang viser sitt sanne ansikt ved å ghoste når de er ferdig med meg/sexen med meg, har jeg bestemt meg for å droppe menn og heller fokusere på meg og mitt. Anonymkode: 8275f...1b7 1 5 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #2 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har bestemt meg for å kutte ut menn totalt. Har tidligere hatt både forhold og ff, men ender alltid opp med skuffelse etter å nærmest ha utslettet meg selv i forsøket på å opprettholde mannens interesse. Jeg er en vakker, sprek og snill dame i tidlige førtiår som virkelig har mye å tilby en mann; for å nevne noe er jeg en god samtalepartner og elsker sex. Utallige skuffelser der menn gang etter gang viser sitt sanne ansikt ved å ghoste når de er ferdig med meg/sexen med meg, har jeg bestemt meg for å droppe menn og heller fokusere på meg og mitt. Anonymkode: 8275f...1b7 Fint at du deler ts! Forstår at du er såret og har det vondt nå. Du høres ut som en veldig fin person! Kan jeg spørre.. er det noe mer i livet ditt som ikke har gått som forventet i det siste? Er dette bare om dating og forhold, eller er det mere sammensatt? Anonymkode: 4032c...9b3 2 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni #3 Skrevet 29. juni Er i en lignende situasjon. Er 34 år gammel. Har blitt såret og utsatt for sinte menn så lenge nå at jeg orker ikke å prøve lenger. Anonymkode: 4c574...e95 1 6 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #4 Skrevet 29. juni Hvorfor ikke tenk på alle som individer, istedet for å slenge over halvparten av verdens befolkning inn under merkelappen menn? Alle er forskjellige, noen er drittsekker, de fleste er det ikke. Anonymkode: 41caa...16e 11 1 5
AnonymBruker Skrevet 29. juni #5 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fint at du deler ts! Forstår at du er såret og har det vondt nå. Du høres ut som en veldig fin person! Kan jeg spørre.. er det noe mer i livet ditt som ikke har gått som forventet i det siste? Er dette bare om dating og forhold, eller er det mere sammensatt? Anonymkode: 4032c...9b3 Takk! Ellers er livet på det jevne med venner, jobb osv. Har nok bare nådd et punkt og sett gjentagende mønster i menns oppførsel litt for mange ganger… Anonymkode: 8275f...1b7 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #6 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor ikke tenk på alle som individer, istedet for å slenge over halvparten av verdens befolkning inn under merkelappen menn? Alle er forskjellige, noen er drittsekker, de fleste er det ikke. Anonymkode: 41caa...16e Jeg har ihvertfall møtt min del av samme sort… Anonymkode: 8275f...1b7 3 1
tvertimot Skrevet 29. juni #7 Skrevet 29. juni Logikk tilsier at du overvurderer deg selv betydelig, når menn forsvinner og ikke vil ha med deg å gjøre mer, det indikerer at du ikke har så mye å tilby dem som du selv hevder at du har (da hadde de ikke forsvunnet ut av ditt liv). Klart menn gjør en innsats for å beholde damer som har mye å tilby dem, at så ikke er tilfelle med deg indikerer at andre damer er mer interessant og at du er grei nok i mangel på ei som er mer interessant, altså midlertidigheten du beskriver. 4 7
AnonymBruker Skrevet 29. juni #8 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er i en lignende situasjon. Er 34 år gammel. Har blitt såret og utsatt for sinte menn så lenge nå at jeg orker ikke å prøve lenger. Anonymkode: 4c574...e95 Leit å høre! Da er det nok lurt å styre unna menn for din del også❤️ Anonymkode: 8275f...1b7 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #9 Skrevet 29. juni tvertimot skrev (Akkurat nå): Logikk tilsier at du overvurderer deg selv betydelig, når menn forsvinner og ikke vil ha med deg å gjøre mer, det indikerer at du ikke har så mye å tilby dem som du selv hevder at du har (da hadde de ikke forsvunnet ut av ditt liv). Klart menn gjør en innsats for å beholde damer som har mye å tilby dem, at så ikke er tilfelle med deg indikerer at andre damer er mer interessant og at du er grei nok i mangel på ei som er mer interessant, altså midlertidigheten du beskriver. Jeg vet. Har vært vondt å innse, men dette har gått sakte men sikkert opp for meg den siste tiden. Har gjort mye med selvbildet mitt egentlig, og bidratt til at jeg heller ikke ønsker «å slippe til» noen andre menn i fare for å kjenne på de samme følelsene igjen. Anonymkode: 8275f...1b7 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #10 Skrevet 29. juni Kutt de bare ut og nyt heller livet ditt. Man trenger ikke menn uansett❤️ Anonymkode: d27bf...2b1 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #11 Skrevet 29. juni Jeg har også hatt mange dårlige opplevelser med menn og går nå kun ut med kvinner. Så langt har det fungert bedre. Uavhengig av forhold er det viktig å fokusere på seg selv. 🩷 Anonymkode: 3edfa...35c
AnonymBruker Skrevet 29. juni #12 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg har bestemt meg for å kutte ut menn totalt. Har tidligere hatt både forhold og ff, men ender alltid opp med skuffelse etter å nærmest ha utslettet meg selv i forsøket på å opprettholde mannens interesse. Jeg er en vakker, sprek og snill dame i tidlige førtiår som virkelig har mye å tilby en mann; for å nevne noe er jeg en god samtalepartner og elsker sex. Utallige skuffelser der menn gang etter gang viser sitt sanne ansikt ved å ghoste når de er ferdig med meg/sexen med meg, har jeg bestemt meg for å droppe menn og heller fokusere på meg og mitt. Anonymkode: 8275f...1b7 Da mangler du selvrespekt. Jeg er dame på din alder selv, og jeg har funnet ut av INGEN vil behandle meg bedre enn jeg behandler meg selv. Lettere sagt enn gjort! Jeg legger merke til at du skriver hva du kan tilby en mann, men har du tenkt på hva DU ønsker deg? Når du vet hva du vil ha er det lettere å styre unna det du ikke vil ha. Synes generelt damer kan bli flinkere til å tenke på seg selv og ikke prøve å tilpasse seg sånn at en bestemt mann skal like deg. Sånt skinner gjennom. Akkurat nå er du såret og lei deg, og da er det helt normalt å tenke svart/hvitt. Håper du etterhvert tør å dyppe foten uti igjen og dater med nye kriterier for hva du er villig til å finne deg i. Anonymkode: 53305...86d 5 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #13 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kutt de bare ut og nyt heller livet ditt. Man trenger ikke menn uansett❤️ Anonymkode: d27bf...2b1 Helt enig, nyt livet❤️ Anonymkode: 8275f...1b7 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #14 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har også hatt mange dårlige opplevelser med menn og går nå kun ut med kvinner. Så langt har det fungert bedre. Uavhengig av forhold er det viktig å fokusere på seg selv. 🩷 Anonymkode: 3edfa...35c Leit å høre at også du har hatt dårlige opplevelser med menn, men veldig bra du nå har det bedre❤️ Anonymkode: 8275f...1b7 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #15 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da mangler du selvrespekt. Jeg er dame på din alder selv, og jeg har funnet ut av INGEN vil behandle meg bedre enn jeg behandler meg selv. Lettere sagt enn gjort! Jeg legger merke til at du skriver hva du kan tilby en mann, men har du tenkt på hva DU ønsker deg? Når du vet hva du vil ha er det lettere å styre unna det du ikke vil ha. Synes generelt damer kan bli flinkere til å tenke på seg selv og ikke prøve å tilpasse seg sånn at en bestemt mann skal like deg. Sånt skinner gjennom. Akkurat nå er du såret og lei deg, og da er det helt normalt å tenke svart/hvitt. Håper du etterhvert tør å dyppe foten uti igjen og dater med nye kriterier for hva du er villig til å finne deg i. Anonymkode: 53305...86d Ja jeg har gått langt over streken mange ganger for å tilfredsstille menn i håp om at de da skulle synes jeg var «bra nok». Jeg må absolut jobbe med selvrespekten, det skinner garantert gjennom at jeg har vært for mye på tilbudssiden. Får se hva tiden viser, men vet ikke om jeg har det i meg å faktisk kreve den respekten jeg fortjener… Anonymkode: 8275f...1b7 1 3
stian42 Skrevet 29. juni #16 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg har bestemt meg for å kutte ut menn totalt. Har tidligere hatt både forhold og ff, men ender alltid opp med skuffelse etter å nærmest ha utslettet meg selv i forsøket på å opprettholde mannens interesse. Jeg er en vakker, sprek og snill dame i tidlige førtiår som virkelig har mye å tilby en mann; for å nevne noe er jeg en god samtalepartner og elsker sex. Utallige skuffelser der menn gang etter gang viser sitt sanne ansikt ved å ghoste når de er ferdig med meg/sexen med meg, har jeg bestemt meg for å droppe menn og heller fokusere på meg og mitt. Anonymkode: 8275f...1b7 Trist å høre at du har opplevd dette så mye. Men ikke gi deg det finnes mange bra menn der ute som vil få seg en kone og familie for livet 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #17 Skrevet 29. juni Å være med noen som utsletter seg selv, prøver for hardt og spiller en karakter for å holde på noen er slitsomt og turn-off. Hadde nok gått bedre om du var deg selv. Om du ikke klarer det er det trolig bedre å være singel ja. Anonymkode: 2659d...042 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #18 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Å være med noen som utsletter seg selv, prøver for hardt og spiller en karakter for å holde på noen er slitsomt og turn-off. Hadde nok gått bedre om du var deg selv. Om du ikke klarer det er det trolig bedre å være singel ja. Anonymkode: 2659d...042 Jeg har vært meg selv, men strukket meg altfor langt dessverre… Anonymkode: 8275f...1b7 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #19 Skrevet 29. juni stian42 skrev (4 minutter siden): Trist å høre at du har opplevd dette så mye. Men ikke gi deg det finnes mange bra menn der ute som vil få seg en kone og familie for livet Ønsker ikke å stifte familie, egentlig bare opprettholde en grei relasjon med en mann over tid😊 Anonymkode: 8275f...1b7 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni #20 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja jeg har gått langt over streken mange ganger for å tilfredsstille menn i håp om at de da skulle synes jeg var «bra nok». Jeg må absolut jobbe med selvrespekten, det skinner garantert gjennom at jeg har vært for mye på tilbudssiden. Får se hva tiden viser, men vet ikke om jeg har det i meg å faktisk kreve den respekten jeg fortjener… Anonymkode: 8275f...1b7 Vet du, du har det som skal til for å endre oppførsel. På svaret ditt ser jeg at du faktisk tar til deg det jeg sier, og ikke umiddelbart går inn i en defensiv rolle. Før var jeg veldig umoden og ville bare skylde på mennene, som ikke så min verdi, mens det hele tiden var jeg som ikke så det... Hvis man vet hva man er verdt, da vil man ikke ødsle seg bort til hvem som helst. Mener ikke at man skal være noen prinsesse som forventer at mannen gjør all jobben, men at man er ærlig og real og forventer det samme. Får jeg ikke det, kan jeg ikke tvinge noen, da bare avslutter jeg relasjonen. Skal innrømme at det ikke er lett å bryte mønstret med å behandle meg selv som mindre verdt, det henger i fra en vond barndom. Men du skal vite at det er mulig. Møter fremdeles menn som ikke er snille i blant, men da avslutter jeg det rimelig kjapt og ikke etter 2 år med frem og tilbake. Det har spart meg for mye smerte. Jeg er aldri slem, ufin eller uhøflig, jeg bare gidder ikke noe tull. Har etterhvert merket at jeg blir mindre tiltrukket av menn som oppfører seg dårlig, før ble jeg "tent" av det, og forsøkte å bevise min verdi. Nå er jeg mer "jaja, hans tap". Anonymkode: 53305...86d 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå