Gå til innhold

Er det flere som føler at livet dems var bedre før de ble introdusert til dating apper?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er jo stort sett det som er mulig å vurdere på en app. De fleste profiler jeg leser består av enten masse emojier som liksom skal beskrive vedkommende, eller ingen info overhodet. 

Anonymkode: 69fa5...d26

Hvis det er det eneste damer kan vurdere på en app, skjønner jeg hvorfor incels mener at de kjekkeste mennene får mesteparten av damene. 

Anonymkode: 2a440...1b5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Sitat

Er det flere som føler at livet dems var bedre før de ble introdusert til dating apper?

Nei, jeg har det mye bedre nå.

Har truffet veldig mange flotte og vakre kvinner som har beriket meg. Har fortsatt mange av dem i livet mitt ❤️

Anonymkode: 3bebc...e1a

• Liker 1
Skrevet

Har ikke noe å si fra eller til.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er jo stort sett det som er mulig å vurdere på en app. De fleste profiler jeg leser består av enten masse emojier som liksom skal beskrive vedkommende, eller ingen info overhodet. 

Da sveiper du de vekk og blir mer kritisk. Er ikke så vanskelig.

Anonymkode: b2c62...a45

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg føler det slik. Har slettet alle apper. Syns ikke de har bidratt til noe positivt i mitt liv. 

Anonymkode: 061db...a72

Tvert imot for min del. Har møtt og dater en kjempefin mann, som jeg ble kjent med på en datingside 🥰 

Jeg trives ikke på pub og den slags. Og er ganske introvert. Da er dating-app mye bedre for meg 😊 De fleste nå til dags møtes vel på nettopp dating-apper 🤔

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Begge deler er da mer enn nok til å kategorisere vedkommende som uinteressant. 

Anonymkode: 10182...93c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg har aldri hatt behov for å benytte meg av slike apper. Man kan fint treffe en partner i det fri hvis man vil ha en.

Anonymkode: 1caaa...49b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.6.2025 den 0.44):

Nei, men jeg har aldri hatt behov for å benytte meg av slike apper. Man kan fint treffe en partner i det fri hvis man vil ha en.

Anonymkode: 1caaa...49b

Hvordan?

Anonymkode: 2a440...1b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det var 100% bedre før datingsider. Hatt litt gøy, men har for det meste vært negativt. Gitt meg mye stress. Så har slettet alt av datingsider og meldt meg ut av singelgrupper. Mye mer harmonisk 

Anonymkode: 558cb...5da

• Nyttig 1
Skrevet

Uten apper (Tinder) ville jeg ikke møtt jenta som jeg nå er hodeløst forelsket i. Ingen felles venner eller noe annet som ville tilsi at vi hadde møttes IRL.

Har bare positive opplevelser med apper. Møtt kule, morsomme, spennende, flotte damer. Åpenbart ikke funket med alle, men har beholdt kontakt med flere som venner. Om noe så har i alle fall jeg fått en selvtillitsboost, selv om mange kanskje vil si at mer selvtillit for Fjompenisse kanskje ikke er det verden trenger 😉

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel bedre å kunne lete etter partner fra sin egen stue, i stedet for å måtte sitte å lyve til hverandre i en bråkete bar?

Anonymkode: 1b95d...a85

• Liker 2
Skrevet

Nei. Har stort sett aldri hatt noe hell på byen, eller gjennom venner. Begge mine seriøse forhold og en haug med kortere har begynt med apper og nettsider.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.6.2025 den 12.54):

Forstår ikke hvorfor folk trenger slike apper for å møte noen. I tillegg er det jo som å sitte og bla i en meny, man må jo faktisk treffe noen ansikt til ansikt for å kjenne om det er kjemi eller ikke.

Aldri skjønt det og har klart meg fint uten. Kunne ikke falt meg inn å bruke slikt.

Anonymkode: d270d...68b

Er nok fordi etter en viss alder er mye av omgangskretsen opptatt, og er mindre sjarmerende å sjekke på byen når man er 40 enn når man er 20.

Man må fortsette møtes ansikt til ansikt også, men det kan da skje på dagtid og uten alkohol.

Anonymkode: 50ff8...f3d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri brukt sånne apper selv. Men jeg registrerer at kollegaer har sluttet å bruke det/slettet de. Alle som en.

Anonymkode: ad9e7...62d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...