AnonymBruker Skrevet 29. juni #1 Skrevet 29. juni Hei! Her er det turer i nærområdet hver dag. Dessverre er det regn her hver dag for tiden, så virker ikke særlig lystbetont. Her deler vi opp ferien en god del vi foreldrene, for at sønnen vår ikke skal måtte gå så lenge. Men kjenner jeg ikke er så imponert over programmet. Hva gjør deres SFO om sommeren? Anonymkode: 66bd2...bdb
AnonymBruker Skrevet 29. juni #2 Skrevet 29. juni Vår SFO er stengt... Åpner 1 august, da er det helt ordinære (og kjedelige) aktiviteter, som resten av året. Anonymkode: f19c2...e75
AnonymBruker Skrevet 29. juni #3 Skrevet 29. juni Bare frilek (som vanlig) de tre ukene som det er åpent etter/før skoleslutt/start. De har stengt mellom 30.6-4.8 Anonymkode: 6af14...37b 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #4 Skrevet 29. juni Ingenting. De følger skoleruta og holder stengt hele sommeren Anonymkode: 86c60...677
AnonymBruker Skrevet 29. juni #5 Skrevet 29. juni Her er SFO åpent forrige uke og neste. De har hatt grupper med krabbefiske, fotballturnering, kanonballturnering og strandlek. De skal på tur, ha disko og mer strand/krabbefiske. Virker som de har et opplegg hver dag i tillegg til frilek. Syns opplegget er bra der. Vi er heldige med fint vær da, men tror de fortsatt hadde gjennomført noen av aktivitetene. Anonymkode: a7d36...fa6 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #6 Skrevet 29. juni Stengt fra skolen slutt til 7 dager før skolen åpner Anonymkode: 9d668...387
AnonymBruker Skrevet 29. juni #7 Skrevet 29. juni Stengt i fire uker fremover nå. Forrige uke var det lek i spreder om det ble fint vær (det ble det ikke) og en tur i skogen en dag. Ellers er de bare på skolen og gjør ingenting. Regner med samme tralten etter ferien.. sfo er en oppbevaringsplass.. Anonymkode: fd4d6...34c
AnonymBruker Skrevet 29. juni #8 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ingenting. De følger skoleruta og holder stengt hele sommeren Anonymkode: 86c60...677 ? Forsvinner ikke poenget med SFO hvis de har stengt i feriene? Vet ikke om jeg hadde giddet betale for det. Her har de stengt i juli. De ukene de er åpne har de mest frilek, men noen turer til badeplasser og lignende innimellom. Er det varmt hender det de skrur på spredere eller arrangerer vannkrig. Anonymkode: 6178c...63d
AnonymBruker Skrevet 29. juni #10 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): ? Forsvinner ikke poenget med SFO hvis de har stengt i feriene? Vet ikke om jeg hadde giddet betale for det. Her har de stengt i juli. De ukene de er åpne har de mest frilek, men noen turer til badeplasser og lignende innimellom. Er det varmt hender det de skrur på spredere eller arrangerer vannkrig. Anonymkode: 6178c...63d Slik det blir når kommunen har så dårlig råd at de hver dag bryter lover osv pga for lite folk osv. En kan velge å sende de i en av bhg hvis en ønsker, noe ingen gjør Anonymkode: 9d668...387
AnonymBruker Skrevet 29. juni #11 Skrevet 29. juni Frilek og turer i nærmiljøet. Og det høres ut som disse turene har vært lystbetonte for min førsteklassing i hvert fall Men nå er SFO stengt i fire uker fremover. Anonymkode: 629a1...d22
Lillibetha Skrevet 12. juli #12 Skrevet 12. juli Frilek. Har én gang sett en av de voksne spille litt fotball med barnet mitt.
AnonymBruker Skrevet 12. juli #13 Skrevet 12. juli Her har de vært på tur til ulike attraksjoner i byen. Noe ren moro, noe pedagogisk, en del frilek og en del arrangerte aktiviteter på skoleområdet. Anonymkode: 27bc1...944
AnonymBruker Skrevet 12. juli #14 Skrevet 12. juli Stengt i juli. Åpner 1. aug. Noe tur, ellers gymsal og tegning. Anonymkode: acd8e...d08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå