Trulte123 Skrevet 29. juni #1 Skrevet 29. juni Noen her som kan anbefale et bra kollagen kosttilskudd?
AnonymBruker Skrevet 29. juni #2 Skrevet 29. juni Det fungerer ikke, så spar pengene. Anonymkode: c292a...2b8 4 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #3 Skrevet 29. juni Jeg har hatt god effekt av kollagen fra Vital Proteins, stor blå boks jeg kjøper fra iHerb. Merker stor forskjell når jeg ikke har brukt det på en stund (særlig mer hengende rundt hakepartiet). Tar en scoop i kaffe, te eller smoothie. Smaker ingenting. Anonymkode: 6a8ea...62e
AnonymBruker Skrevet 29. juni #4 Skrevet 29. juni Du kan like gjerne kjøpe en boks med gelatinpulver på matbutikken. Anonymkode: 0edd6...074 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni #5 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan like gjerne kjøpe en boks med gelatinpulver på matbutikken. Anonymkode: 0edd6...074 Å spise kollagen og tro at kroppen tar opp kollagen og bruker det som kollagen, er som å spise hår og tro at det blir til nytt hår. Kroppen bryter ned kollagen til aminosyrer i fordøyelsen, og så kan kroppen ta opp og bruke disse aminosyrene til å bygge nytt kollagen, hvis den har verktøyene den trenger. C-vitamin er for eksempel kritisk for å få bygget nytt kollagen. Sink, svovel og kobber er også nødvendig i denne prosessen. Hvis du spiser vanlig norsk mat med kjøtt og grønnsaker i basismaten og ikke bare lever av ultraprossesert mat, får du nok aminosyrer til å bygge kollagen. Spørsmålet er først og fremst om kroppen din har verktøyene den trenger for å gjøre det. Anonymkode: 2fa6e...337 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #6 Skrevet 29. juni Trulte123 skrev (2 timer siden): Noen her som kan anbefale et bra kollagen kosttilskudd? Kjøp deg en boks multivitaminer på apoteket så er du dekket av alt du trenger. Å spise på ting du ikke trenger er bortkastet på alle måter. Anonymkode: 4c2cc...56b
AnonymBruker Skrevet 29. juni #7 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har hatt god effekt av kollagen fra Vital Proteins, stor blå boks jeg kjøper fra iHerb. Merker stor forskjell når jeg ikke har brukt det på en stund (særlig mer hengende rundt hakepartiet). Tar en scoop i kaffe, te eller smoothie. Smaker ingenting. Anonymkode: 6a8ea...62e Du merker forskjell altså, selv om de fleste her inne mener det er tull? Jeg ønsker også å bruke det er kommer til å kjøpe den du bruker Anonymkode: f0c4a...576
AnonymBruker Skrevet 29. juni #9 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Å spise kollagen og tro at kroppen tar opp kollagen og bruker det som kollagen, er som å spise hår og tro at det blir til nytt hår. Kroppen bryter ned kollagen til aminosyrer i fordøyelsen, og så kan kroppen ta opp og bruke disse aminosyrene til å bygge nytt kollagen, hvis den har verktøyene den trenger. C-vitamin er for eksempel kritisk for å få bygget nytt kollagen. Sink, svovel og kobber er også nødvendig i denne prosessen. Hvis du spiser vanlig norsk mat med kjøtt og grønnsaker i basismaten og ikke bare lever av ultraprossesert mat, får du nok aminosyrer til å bygge kollagen. Spørsmålet er først og fremst om kroppen din har verktøyene den trenger for å gjøre det. Anonymkode: 2fa6e...337 Dette. Spis mye bær og grønt som har mye c vit, og spis mye kjøtt/fisk som er rik på kollagen. Særlig er skinnet på laks og kylling veldig rik på kollagen, sprøstek det så blir det crunchy og godt). Kraft laget av f.eks storfe (bone broth) veldig rik på kollagen. Eggehvitte, også rik. Spis riktig fremfor å bruke tilskudd. Anonymkode: 358cc...47d
AnonymBruker Skrevet 29. juni #10 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjøp deg en boks multivitaminer på apoteket så er du dekket av alt du trenger. Å spise på ting du ikke trenger er bortkastet på alle måter. Anonymkode: 4c2cc...56b Å ja, selvfølgelig – menneskekroppen er jo kjent for å fungere optimalt på én bitteliten pille om dagen. Hvorfor plage seg selv med mat, når du kan få et mikroskopisk hint av 27 næringsstoffer i én praktisk tablett? Klart det dekker alt! Jeg antar neste steg er å droppe vann og bare sleike på en fuktig svamp. Anonymkode: 2fa6e...337
Solya Skrevet 30. juni #11 Skrevet 30. juni Dette er bra: The Solution Beauty collagen - kollagenpulver for huden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå