Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2006 #1 Skrevet 19. mars 2006 Hva får man når man er medlem i Liberoklubben? Og finnes det andre klubber man kan være medlem av? Er det noen vits, elelr er det kun reklametull man får? Leser jo mye om at de selger navn videre og slikt.
Gjest Gjesta Skrevet 19. mars 2006 #2 Skrevet 19. mars 2006 Jeg fikk iallefall masse bleieprøver og matprøver og sånt, husker jeg....
Lemming Skrevet 19. mars 2006 #3 Skrevet 19. mars 2006 Jeg får bleieprøver, og av og til matprøver, og det har hendt jeg har fått babyleker også. De har også et lite magasin med, som skriver litt om babyer, og en side hvor man kan skrive inn spørsmål til, og kanskje får det på trykk (med et svar, selvsagt) i bladet. Gratisprøver har jeg ikke noe imot, men det magasinet kunne jeg i grunnen klart meg uten. man får likevel så mye info fra forskjellige hold, særlig helsesøster. Men i tillegg abbonerer jeg på "bam" og "foreldre og barn", så da får jeg jo i hvertfall dobbelt opp med info. Hadde jeg ikke abbonert på de, kan det godt hende jeg ville synes det var greit med det liberomagasinet, som skriver om de tingene som er aktuelt på ditt barns nivå, eller alder.
Furstina Skrevet 19. mars 2006 #4 Skrevet 19. mars 2006 Vi var med i Liberoklubben men jag tyckte inte om det. Informationen var inte särskilt speciell och jag gillar inte känslan av att de för register över mig och att de har mig i sitt köpenät. Trots de rabattkuponger de skickar tyckte jag det var både billigare och smidigare att köpa Coops blöjor, eller ett okänt tyskt märke än att behöva hålla på med dessa kuponger hela tiden.
jeg og ;) Skrevet 20. mars 2006 #5 Skrevet 20. mars 2006 Jeg meldte meg inn i liberoklubben og fikk bleier/prøver til babyen min tilpasset alder og kilo han er i + sånne vaskepapir eller hva det nå er. Libero har ikke stappet postkassen min full ennå med reklametull utenom det og det er ikke kjøpeforpliktelser i denne klubben. Jeg syns det så langt er greitt. goboken har jeg meldt meg inn i. Startpakken var bra og babyen min har storkost seg med den. Litt pes med månedlige tilbud. Bam og foreldre og barn syns jeg er bra, og gir meg god informasjon som førstegangs mamma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå