Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt leilighet og den har en utvendig bod. Litt usikker på hva jeg skal lagre i den. Skal iallefall ha sykkel, el sparkesykkel og ski lagret der. Men tenkte også liggeunderlag, telt og soveposer osv. Men er det kanskje dumt pga det er lettere å bryte seg inn i den boden?. Har 1 bod inne også, men har ikke plass til alt der 

Screenshot_20250629_005517_Google.jpg

Anonymkode: b761f...c5d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Av egen erfaring så er det ikke innbrudd som er problemet med slike boder. Det er fukt. Særlig med tanke på skifte fra kalde og varme temperaturer. Ikke lagre noe av stoff der. Det mugner. Sykler osv er greit. Men min sovepose og mitt telt ble det mugg på i lignende bod. 

Anonymkode: 5f877...f5f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har kjøpt leilighet og den har en utvendig bod. Litt usikker på hva jeg skal lagre i den. Skal iallefall ha sykkel, el sparkesykkel og ski lagret der. Men tenkte også liggeunderlag, telt og soveposer osv. Men er det kanskje dumt pga det er lettere å bryte seg inn i den boden?. Har 1 bod inne også, men har ikke plass til alt der 

Screenshot_20250629_005517_Google.jpg

Anonymkode: b761f...c5d

Før du bestemmer hva som skal inn i den boden, må du nesten finne ut om tingene tåler å lagres der. Er det en uisolert bod uten varme, så blir det rått, fuktig og mugg i tingene. Særlig i tekstiler.

Anonymkode: 3b20f...508

• Liker 1
Skrevet

jeg ville ikke lagret soveposer og liggerunderlag o.l, utv boder er som regel ikke isolert og det kommer en del fukt. Normalt sett ialfall, men sjekk det før du slenge alt inni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...