AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:41 #1 Skrevet lørdag kl 22:41 Ser dere blodåre i panna mi? Hvorfor begynner den å bli synlig? 😔 Anonymkode: 55d39...3ff
AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:46 #2 Skrevet søndag kl 06:46 Tipper huden din begynner å bli tynnere pga. kollagentap, det kommer med alderen hvis man ikke forebygger. Da blir underliggende strukturer naturlig nok mer synlig. Anonymkode: ec9a9...e25
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:44 #3 Skrevet søndag kl 08:44 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tipper huden din begynner å bli tynnere pga. kollagentap, det kommer med alderen hvis man ikke forebygger. Da blir underliggende strukturer naturlig nok mer synlig. Anonymkode: ec9a9...e25 Hjelper kollagen tilskudd??? Anonymkode: 55d39...3ff
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:50 #4 Skrevet søndag kl 08:50 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tipper huden din begynner å bli tynnere pga. kollagentap, det kommer med alderen hvis man ikke forebygger. Da blir underliggende strukturer naturlig nok mer synlig. Anonymkode: ec9a9...e25 Forebygge med hva? Anonymkode: d3540...b89 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:51 #5 Skrevet søndag kl 08:51 Noen har jo bare dette? Julia Roberts har alltid hatt det Anonymkode: 603b4...bed 1 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:28 #6 Skrevet søndag kl 12:28 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hjelper kollagen tilskudd??? Anonymkode: 55d39...3ff Nei. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Forebygge med hva? Anonymkode: d3540...b89 Behandlinger som øker kollagenproduksjon. Dermapen f.eks. Anonymkode: ec9a9...e25
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:34 #7 Skrevet søndag kl 12:34 La nå bare den blodåren være i fred da! Herregud, skal man kaste seg over behandlinger, tilskudd og kosmetiske inngrep for den minste ting? Du er som du er, den blodåren plager ingen unntatt kanskje ditt eget kritiske jeg. Forstår meg ikke på folk i dag. ALT skal tukles med og fjernes, opereres, stikkes i, kamufleres. Det er visst livsfarlig å bli eldre eller ikke være perfekt glansbilde. Anonymkode: 33241...9d9 3 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:35 #8 Skrevet søndag kl 12:35 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ser dere blodåre i panna mi? Hvorfor begynner den å bli synlig? 😔 Anonymkode: 55d39...3ff Livet skjer. Og du er laget slik. Når du blir eldre endrer kroppen seg i forhold til da du var barn. Du kan ikke gjøre noe annet enn å akseptere at blodåren er der. Anonymkode: 4512b...b01 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:36 #9 Skrevet søndag kl 12:36 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hjelper kollagen tilskudd??? Anonymkode: 55d39...3ff Nei, ikke på annet enn å hjelpe deg med å bli kvitt noen penger. Penger andre beriker seg på.. Anonymkode: 4512b...b01 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:37 #10 Skrevet søndag kl 12:37 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): La nå bare den blodåren være i fred da! Herregud, skal man kaste seg over behandlinger, tilskudd og kosmetiske inngrep for den minste ting? Du er som du er, den blodåren plager ingen unntatt kanskje ditt eget kritiske jeg. Forstår meg ikke på folk i dag. ALT skal tukles med og fjernes, opereres, stikkes i, kamufleres. Det er visst livsfarlig å bli eldre eller ikke være perfekt glansbilde. Anonymkode: 33241...9d9 Hva er galt med å ønske og være den beste versjonen av seg selv? Anonymkode: ec9a9...e25
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:39 #11 Skrevet søndag kl 12:39 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er galt med å ønske og være den beste versjonen av seg selv? Anonymkode: ec9a9...e25 Skal hun liksom få en blodåre fjernet? Midt i panna? Hun blir ikke noen bedre eller verre versjon av seg selv uansett hva hun her gjør. Det viktigste etniske det hun har i panna, men det som sitter innenfor. Anonymkode: 4512b...b01
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:42 #12 Skrevet søndag kl 12:42 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skal hun liksom få en blodåre fjernet? Midt i panna? Hun blir ikke noen bedre eller verre versjon av seg selv uansett hva hun her gjør. Det viktigste etniske det hun har i panna, men det som sitter innenfor. Anonymkode: 4512b...b01 Men nå liker jo åpenbart ikke TS at den blodåren er så synlig og spør om råd. Hvorfor komme med alt dette "elsk deg som du er"-pisset hver gang noen ønsker å forbedre utseendet? Er det sjalusi for at dere ikke har råd til behandlinger selv eller hva er greia? Anonymkode: ec9a9...e25
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:47 #13 Skrevet søndag kl 12:47 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men nå liker jo åpenbart ikke TS at den blodåren er så synlig og spør om råd. Hvorfor komme med alt dette "elsk deg som du er"-pisset hver gang noen ønsker å forbedre utseendet? Er det sjalusi for at dere ikke har råd til behandlinger selv eller hva er greia? Anonymkode: ec9a9...e25 Det pisset du kommer med er i hvert fall ikke noe bedre, hvis du trodde det. Drar sjalusikortet med en gang og håper å skremme vekk andre som har andre meninger enn deg... herregud. Den er gammel og utbrukt. Det er snakk om å ikke la seg blende av kosmetikkindustrien og kosmetiske behandlinger og operasjoner som koster skjorta. Den "beste versjonen av seg selv" er man stort sett når man er sitt naturlige jeg. Anonymkode: 33241...9d9 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:53 #14 Skrevet søndag kl 12:53 Den blodåren har ikke noe med kollagen å gjøre. Unge mennesker kan også ha den synlig. Mindre underhudsfett kan være årsak til at den "plutselig" blir synlig nå. Min var sylig før, når jeg var ung, men er nå overvektig, så den synes ikke. Anonymkode: 17ac8...7ea
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:56 #15 Skrevet søndag kl 13:56 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det pisset du kommer med er i hvert fall ikke noe bedre, hvis du trodde det. Drar sjalusikortet med en gang og håper å skremme vekk andre som har andre meninger enn deg... herregud. Den er gammel og utbrukt. Det er snakk om å ikke la seg blende av kosmetikkindustrien og kosmetiske behandlinger og operasjoner som koster skjorta. Den "beste versjonen av seg selv" er man stort sett når man er sitt naturlige jeg. Anonymkode: 33241...9d9 Det får vel hver enkelt bestemme for seg selv. Hva i alle dager gjør du her inne hvis du er så sykelig opptatt av å være mest mulig naturlig? Da er vel ikke hudpleie og kosmetikk emner for deg akkurat. Anonymkode: ec9a9...e25
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:16 #16 Skrevet søndag kl 22:16 Sannsynligvis kommer mye verre ting til å bli synlig etter hvert som alderen trer fram, så det beste rådet er å venne seg til det. Jeg snakker om rynker, åreknuter, osv osv. snakker av erfaring (og trives med egen alder). Anonymkode: 3258d...c8c
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:42 #17 Skrevet mandag kl 09:42 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Den blodåren har ikke noe med kollagen å gjøre. Unge mennesker kan også ha den synlig. Mindre underhudsfett kan være årsak til at den "plutselig" blir synlig nå. Min var sylig før, når jeg var ung, men er nå overvektig, så den synes ikke. Anonymkode: 17ac8...7ea Kanskje det... Jeg måtte også ned 10 kg etter graviditeten. Jeg måtte ikke men jeg ville tilbake til startvekt. Har spist 1200 kcal siden mars. Kan hende jeg har mistet underhudsfett 😢 Ts Anonymkode: 55d39...3ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå