Gå til innhold

Påskeegg

Hiawata-

Anbefalte innlegg

Hvor får man kjøpt (butikk, elle over nett) fine påskeegg??? Det eneste jeg finner er påskeegg i flere størrelser med kyllingmotiv eller påskeharer. Men jeg er ute etter noe annet. Husker fra da jeg var lita. Da hadde vi påskeegg som var ensfarget, med sånn alleminiumsaktig papir på i rødt, blått, grønnt osv, med fin sløyfe påsydd. Vet at de er lett å lage selv. Men lurer på om noen av dere har sett litt anderledese påskeegg, og vet hvor de er å få tak i????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Jeg så noen koselige, fine keramikkegg på Nille da jeg var der. Kanskje mer når ungene er større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Jeg så noen koselige, fine keramikkegg på Nille da jeg var der. Kanskje mer når ungene er større.

Panduro har også slike, og jeg tror de var på salg i nettbutikken deres nå, for jeg holdt på å kjøpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte et sånt kjempestort egg med "sølvfolie" i blått på Notabene i fjor... :sjenert: plass til masse godis da...

De fantes i alle str, og både gull, rødt, grønt og blått. Var ikke sløyfe på, men det kan man jo alltids lime (e.l) på selv... Tenker meg de selger dem der eller på andre bokhandler i år også.

Lykke til med påske-egg-jakten! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle skrive det jeg også =)

Personlig har jeg sansen for de kjempedigre påskeeggene jeg, er plass til utrolig mye snop og dilldall i dem. Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...