AnonymBruker Skrevet 28. juni #1 Skrevet 28. juni Hei, hadde lyst å prøve en venn app da det ikke skjer noe på Hey girl! på fb, har noen testet denne? Syntes det er rart man må registrere seg med mobil nummer, er det legit? Anonymkode: ab763...e48
AnonymBruker Skrevet 28. juni #2 Skrevet 28. juni Jeg har funnet noen av mine beste venner gjennom denne appen og den er helt fin. Men vær forberedt på å bruke tid før du finner de rette. Akkurat som med dating, er det mye innsats som kreves. Ghosting når noen finner ut at kjemien kanskje ikke er på topp likevel/blir lei, investere tid i noen som slutter å svare etter fire fem meldinger. Men totalt sett er det verdt det. Jeg har funnet to fantastiske venner i appen, som jeg aldri ville blitt kjent med hvis det ikke var for venn appen Anonymkode: 525d6...399 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #3 Skrevet 29. juni Så bra! Godt å høre! 😁 Logget du inn med mobil nummer da, syntes det er litt rart man ikke kan velge å bruke mail f.eks. Anonymkode: ab763...e48
AnonymBruker Skrevet 29. juni #4 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Så bra! Godt å høre! 😁 Logget du inn med mobil nummer da, syntes det er litt rart man ikke kan velge å bruke mail f.eks. Anonymkode: ab763...e48 Jeg logget sikkert inn med mobilen første gang, men ikke etter det. Synes ikke det var så rart. Eller for meg var det ikke noe jeg stusset over i alle fall Appen heter forresten: Venn Anonymkode: 525d6...399 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #5 Skrevet 30. juni Jeg fant ut at det ikke var noen grupper i min egen hjemby, litt trist, prøvde å lage også men fikk bare beskjed "en uventet feil oppstod". Anonymkode: ab763...e48 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå