Gå til innhold

Dagdrømmer om soloferie som småbarnsmor

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.6.2025 den 23.25):

Ts skriver jo st mannen har babyen fra 18-22, så det her er jo ikke en som ikke bidrar på ettermiddag/kveld..

Anonymkode: c0ea6...386

Fra 16  har mannen babyen.. 

Først fra 16-18.. fordi hun lager middag. Anbefaler for øvrig middag som ikke tar to timer å lage. 

Anonymkode: 4eb82...901

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.6.2025 den 23.18):

Jeg dagdrømmer daglig om en liten soloferie på ett par overnattinger, alene, uten barna. Jeg har to små, yngste er baby og eldstemann er barnehagebarn. Jeg er utslitt og orker ikke mer. Trenger noen dager alene for å få litt fred. Dette støttes ikke av mannen. Og jeg har egentlig ikke samvittighet til å dra fra minste. Hva hadde du gjort? Har noen her tatt en soloferie? Hvordan var det? Greide du å kose deg eller fikk du bare dårlig samvittighet? 

Anonymkode: ba41d...55b

Hvor gammel er babyen? Jeg har hatt soloferie med én overnatting med begge mine når de var ca. 9 mnd. Gamle nok til å spise ganske mye fast føde, og så fikk de flaske med morsmelk i tillegg. Jeg pumpet meg på hotellet. Det var himmelsk å få litt fri!

Jeg har også hatt soloferie med flere overnattinger med én gang de sluttet å die, rundt 15 mnd. med eldste og 18 mnd. med yngste.

Mannen min støttet dette 100 % - han elsker meg, ønsker at jeg skal ha det bra, og ønsker å tilrettelegge for min mentale og fysiske helse.

Anonymkode: 17d58...81f

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke barnefar hjelpe til på nettene i helgene en gang? Hva skjer når han skal ha perminsjon?

Anonymkode: 87d42...5eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...