AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Hei. Jeg er klar for å kanskje være åpen for å bli kjent med en fremtidig partner, og etter å ha vært gift i mange år og vært i et ekteskap preget med vanskeligheter, så vet jeg ihvertfall hva jeg ikke skal ha.. Men jeg er litt gammeldags på mange måter, vil bare finne en koselig, morsom fyr som liker å nyte livet. Jeg kjenner at jeg er skeptisk til nettdating fordi jeg har fått inntrykk av at det er veldig mye snakk om sex og drikking og sånt, og det er noe jeg ikke er komfortabel med. Hvordan møter man folk ? Jeg mener selv jeg er attraktiv, liker å pynte meg og være glad. Har jobb, barn, studier og et rikt liv, så kan jo være heldig, men jeg opplever ikke at menn er interessert.. kan det være høyden min ? Jeg er en del under 160.. jeg kler meg pent også, som oftest.. er 35. Kan det være alderen min ? Er det vanlig å møte folk om man er på arrangementer eller på lekeland med barn osv ? Kan det skje ? Anonymkode: b1a18...6e3
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Et spørsmål til, må man spille på sex for å bli kjent annet enn friendzone ? Det er imot mine prinsipper.... Anonymkode: b1a18...6e3
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Et spørsmål til, må man spille på sex for å bli kjent annet enn friendzone ? Det er imot mine prinsipper.... Anonymkode: b1a18...6e3 Man høster som man sår. Spiller du på sex så får du menn som er ute etter sex. I 2025 er det stor sannsynlighet for at du må ta det første steget, menn vil ikke ha creep stempelet på seg. Anonymkode: f9d5b...0c2 4 2
Cartman Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Ikke spill på sex, bare vær deg selv. Folk møtes gjerne gjennom nettdating, jobb eller sosiale aktiviteter. Det er litt vanskelig å gi gode råd, da jeg vet for lite om din situasjon. Høyden din er ikke et problem. Heller ikke alderen. Det at du har barn kan være en utfordring i forhold til evig single menn, men de burde du nok uansett holde deg unna.
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Cartman skrev (10 minutter siden): Ikke spill på sex, bare vær deg selv. Folk møtes gjerne gjennom nettdating, jobb eller sosiale aktiviteter. Det er litt vanskelig å gi gode råd, da jeg vet for lite om din situasjon. Høyden din er ikke et problem. Heller ikke alderen. Det at du har barn kan være en utfordring i forhold til evig single menn, men de burde du nok uansett holde deg unna. Ja håper jo å finne en mann som også har barn, da har man litt samme utgangspunkt.. takk for råd❤️ Anonymkode: b1a18...6e3 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Man høster som man sår. Spiller du på sex så får du menn som er ute etter sex. I 2025 er det stor sannsynlighet for at du må ta det første steget, menn vil ikke ha creep stempelet på seg. Anonymkode: f9d5b...0c2 De er jo ikke creep om de tar første steget, det er jo naturlig at mannfolka tar kontakt først.. men ja, litt kjipt sånn at det er blitt så ødelagt Anonymkode: b1a18...6e3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden Det blir det du gjør det til. Jeg dater via apper. Jeg har normale bilder som ikke er utfordrende. Jeg er ikke interessert i sex-prat, og jeg opplever at jeg styrer samtalen i stor grad. Jeg legger ikke opp til sex-prat, og får derfor ikke det tilbake. jeg liker heller ikke profiler som spiller på kropp eller sex. Profiler som har bilder av kropp som spiller på sex sveiper jeg bort. Jeg har f.eks mye markerte magemuskler og driver aktivt med sport, og nærmer meg 40. Men jeg viser kun sporten min via bilder, jeg viser ikke kroppen. Jeg elsker se menn fra sporten på datingapper, men hvis de flexer muskler i speil, så vet jeg at vi har ulikt fokus, og jeg sveiper de bort. Anonymkode: c388e...709
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden Smil, vær imøtekommende og positiv. Menn trekkes til det som fluer til lort. Og er du lav bruk gjerne hæler. Mange liker petite kvinner, men det å bruke hæler gir også utvalg blant dem som liker gjennomsnittlige kvinner. Uansett må du ut blant folk for å treffe menn du får god tone med. Nettet medfører ikke at du slipper unna å møte folk, og istedenfor å bruke mye tid på å sortere er rl best for å slippe alle som på nettet virker ok, men ikke når du møter dem. Anonymkode: 31b4f...108
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå