Gå til innhold

Jeg har mistet all volum i ansiktet mitt, hater meg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 37 år gammel og jeg ser ut som 50.. jeg har et veldig avlangt og «dratt» ansikt. Føler i tillegg nå at jeg har mistet all volum i ansiktet mitt, jeg har ikke mye rynker men ansiktet henger og det er nesten ingen skille mellom hake/kjeve og hals :( er det noen som har erfaring med å ta fillers i ansiktet for å få mer volum? Hylaronsyre f eks ? Setter stor pris på svar 

Skrevet

Legg på deg?

Anonymkode: 8008e...4af

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Legg på deg?

Anonymkode: 8008e...4af

Tusen takk for svar! Jeg har prøvd lenge men jeg legger ikke så lett på meg dessverre 😕 

Skrevet

Ikke legg på deg. Da vil fettet i ansiktet sige enda mer, og om du ikke har mye hake nå så vil du i hvert fall få dobbelt og trippelhake da. Vil heller ikke anbefale fillers, men ta kontakt med hudpleie og sjekk hva som er tilgjengelig for å få en oppstrammende effekt. 

Helt sikker på at du ikke ser ut som du er 50. Du ser deg blind på ditt eget utseende. 

Anonymkode: 09f30...d6f

• Liker 2
Skrevet

Hva godt gjør det å hate deg selv? Er verdien din hvordan du ser ut? 

Anonymkode: 9fbac...f60

Skrevet

Kjære TS.Det fins en del ansiktsøvelser du kan gjøre for å få et mer definert kjeveparti og få litt strammere hud.Men det krever at du gjør det hver dag.Tro meg,det hjelper.Jeg har samme problem som deg,men jeg synes at etter jeg begynte å gjøre øvelser for muskulaturen i ansiktet så har det bedret seg noe.Vil også anbefale gode hudpleieprodukter.☺️Så er det også viktig å ha et sundt kosthold,få nok søvn,ikke stresse for mye og få frisk luft og mosjon.Og nok vitaminer og mineraler.☺️Du finner masse ansiktsøvelser på YouTube om du søker på faceyoga.😊Lykke til!❤️

Anonymkode: 46bff...dd9

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ikke legg på deg. Da vil fettet i ansiktet sige enda mer, og om du ikke har mye hake nå så vil du i hvert fall få dobbelt og trippelhake da. Vil heller ikke anbefale fillers, men ta kontakt med hudpleie og sjekk hva som er tilgjengelig for å få en oppstrammende effekt. 

Helt sikker på at du ikke ser ut som du er 50. Du ser deg blind på ditt eget utseende. 

Anonymkode: 09f30...d6f

Tusen takk for svar ! 
tror du at det er noe som vil gi oppstrammende effekt i det hele tatt da? 😕 er det noen hudbehandlinger som faktisk fungerer tror du? :( 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kjære TS.Det fins en del ansiktsøvelser du kan gjøre for å få et mer definert kjeveparti og få litt strammere hud.Men det krever at du gjør det hver dag.Tro meg,det hjelper.Jeg har samme problem som deg,men jeg synes at etter jeg begynte å gjøre øvelser for muskulaturen i ansiktet så har det bedret seg noe.Vil også anbefale gode hudpleieprodukter.☺️Så er det også viktig å ha et sundt kosthold,få nok søvn,ikke stresse for mye og få frisk luft og mosjon.Og nok vitaminer og mineraler.☺️Du finner masse ansiktsøvelser på YouTube om du søker på faceyoga.😊Lykke til!❤️

Tusen hjertelig takk for svar! :) er det sant??? Da skal jeg teste dette! Hvor lenge har du holdt på med det ? Kan jeg spørre hvilke hudpleie produkter du bruker da? :)❤️ 

• Hjerte 1
Skrevet

Og du TS..Vi er ofte skikkelig slemme og kritiske til oss selv.Jeg er sikker på at du fin også akkurat slik du er nå!❤️Men skjønner at du ønsker å føle deg vel selv.Men vil råde deg til å ikke begynne med injeksjoner/fillers. Det er så ofte at det blir mislykket og en ender opp med å se værre ut.Ville ikke tatt den sjansen.

Skrevet
Anonym941 skrev (Akkurat nå):

Tusen hjertelig takk for svar! :) er det sant??? Da skal jeg teste dette! Hvor lenge har du holdt på med det ? Kan jeg spørre hvilke hudpleie produkter du bruker da? :)❤️ 

Ja,det er helt sant!☺️Jeg har holdt på i en måned ca.Men merket litt endring allerede etter noen dager.🤩Søk også mewing. Jeg har brukt Zo skin,men nå byttet jeg nettopp over til Lira.Men det fins utrolig mye bra hudpleie.Kanskje du kunne gått til en hudpleier å få satt opp et hudpleieprogram tilpasset din hud utifra det du har råd til å bruke på det selvfølgelig.Vet mange er også fornøyd med koreansk hudpleie som Kare beauty eller hva det heter. Sender deg en klem.🤗

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...