Anonym941 Skrevet lørdag kl 20:57 #1 Skrevet lørdag kl 20:57 Jeg er 37 år gammel og jeg ser ut som 50.. jeg har et veldig avlangt og «dratt» ansikt. Føler i tillegg nå at jeg har mistet all volum i ansiktet mitt, jeg har ikke mye rynker men ansiktet henger og det er nesten ingen skille mellom hake/kjeve og hals er det noen som har erfaring med å ta fillers i ansiktet for å få mer volum? Hylaronsyre f eks ? Setter stor pris på svar
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:45 #2 Skrevet lørdag kl 21:45 Legg på deg? Anonymkode: 8008e...4af 1
Anonym941 Skrevet lørdag kl 22:27 Forfatter #3 Skrevet lørdag kl 22:27 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Legg på deg? Anonymkode: 8008e...4af Tusen takk for svar! Jeg har prøvd lenge men jeg legger ikke så lett på meg dessverre 😕
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:32 #4 Skrevet lørdag kl 22:32 Ikke legg på deg. Da vil fettet i ansiktet sige enda mer, og om du ikke har mye hake nå så vil du i hvert fall få dobbelt og trippelhake da. Vil heller ikke anbefale fillers, men ta kontakt med hudpleie og sjekk hva som er tilgjengelig for å få en oppstrammende effekt. Helt sikker på at du ikke ser ut som du er 50. Du ser deg blind på ditt eget utseende. Anonymkode: 09f30...d6f 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:38 #5 Skrevet lørdag kl 22:38 Hva godt gjør det å hate deg selv? Er verdien din hvordan du ser ut? Anonymkode: 9fbac...f60
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:46 #6 Skrevet lørdag kl 22:46 Kjære TS.Det fins en del ansiktsøvelser du kan gjøre for å få et mer definert kjeveparti og få litt strammere hud.Men det krever at du gjør det hver dag.Tro meg,det hjelper.Jeg har samme problem som deg,men jeg synes at etter jeg begynte å gjøre øvelser for muskulaturen i ansiktet så har det bedret seg noe.Vil også anbefale gode hudpleieprodukter.☺️Så er det også viktig å ha et sundt kosthold,få nok søvn,ikke stresse for mye og få frisk luft og mosjon.Og nok vitaminer og mineraler.☺️Du finner masse ansiktsøvelser på YouTube om du søker på faceyoga.😊Lykke til!❤️ Anonymkode: 46bff...dd9 1
Anonym941 Skrevet lørdag kl 22:48 Forfatter #7 Skrevet lørdag kl 22:48 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ikke legg på deg. Da vil fettet i ansiktet sige enda mer, og om du ikke har mye hake nå så vil du i hvert fall få dobbelt og trippelhake da. Vil heller ikke anbefale fillers, men ta kontakt med hudpleie og sjekk hva som er tilgjengelig for å få en oppstrammende effekt. Helt sikker på at du ikke ser ut som du er 50. Du ser deg blind på ditt eget utseende. Anonymkode: 09f30...d6f Tusen takk for svar ! tror du at det er noe som vil gi oppstrammende effekt i det hele tatt da? 😕 er det noen hudbehandlinger som faktisk fungerer tror du?
Anonym941 Skrevet lørdag kl 22:51 Forfatter #8 Skrevet lørdag kl 22:51 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kjære TS.Det fins en del ansiktsøvelser du kan gjøre for å få et mer definert kjeveparti og få litt strammere hud.Men det krever at du gjør det hver dag.Tro meg,det hjelper.Jeg har samme problem som deg,men jeg synes at etter jeg begynte å gjøre øvelser for muskulaturen i ansiktet så har det bedret seg noe.Vil også anbefale gode hudpleieprodukter.☺️Så er det også viktig å ha et sundt kosthold,få nok søvn,ikke stresse for mye og få frisk luft og mosjon.Og nok vitaminer og mineraler.☺️Du finner masse ansiktsøvelser på YouTube om du søker på faceyoga.😊Lykke til!❤️ Anonymkode: 46bff...dd9 Tusen hjertelig takk for svar! er det sant??? Da skal jeg teste dette! Hvor lenge har du holdt på med det ? Kan jeg spørre hvilke hudpleie produkter du bruker da? ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:51 #9 Skrevet lørdag kl 22:51 Og du TS..Vi er ofte skikkelig slemme og kritiske til oss selv.Jeg er sikker på at du fin også akkurat slik du er nå!❤️Men skjønner at du ønsker å føle deg vel selv.Men vil råde deg til å ikke begynne med injeksjoner/fillers. Det er så ofte at det blir mislykket og en ender opp med å se værre ut.Ville ikke tatt den sjansen. Anonymkode: 46bff...dd9
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:56 #10 Skrevet lørdag kl 22:56 Anonym941 skrev (Akkurat nå): Tusen hjertelig takk for svar! er det sant??? Da skal jeg teste dette! Hvor lenge har du holdt på med det ? Kan jeg spørre hvilke hudpleie produkter du bruker da? ❤️ Ja,det er helt sant!☺️Jeg har holdt på i en måned ca.Men merket litt endring allerede etter noen dager.🤩Søk også mewing. Jeg har brukt Zo skin,men nå byttet jeg nettopp over til Lira.Men det fins utrolig mye bra hudpleie.Kanskje du kunne gått til en hudpleier å få satt opp et hudpleieprogram tilpasset din hud utifra det du har råd til å bruke på det selvfølgelig.Vet mange er også fornøyd med koreansk hudpleie som Kare beauty eller hva det heter. Sender deg en klem.🤗 Anonymkode: 46bff...dd9
AnonymBruker Skrevet søndag kl 01:02 #11 Skrevet søndag kl 01:02 Jeg bruker denne noen ganger i uken. Det gir helt klart oppløftende effekt der og da. Ser det tydelig på den siden av ansiktet jeg har behandlet. Men tviler på at det gir noen vedvarende effekt. https://no.oduho.com/blogs/culotte-menstruelle/gua-sha-visage-corps-bienfaits Anonymkode: 09f30...d6f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå