Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som vet hvor i London de har kjolebutikker, tenker da på typen stilige aftenkjoler. Skal være forlover i bryllup til sommeren, og skal til London før den tid. Vet dere om butikker der de har kjoler til slikt bruk?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Karen Millen er en high street/kjede butikk som har et fantastisk utvalg i flotte kjoler. Priser fra ca £100..

Gjest allium
Skrevet

Prøv Monsoon, eller Laura Ashley. Laura Ashley har faktisk mye fint, klassisk og ensfarget, innimellom de blomstrete rysjene.

Skrevet

Det kommer jo selvfølgelig an på hvor gammel du er og hvilken stil du har, men Monsoon, Jigsaw og Laura A mener jeg passer best til 35+.... Moren min på 55 handler i de butikkene..

Om du er under 30 ville jeg også tatt meg en tur på Ted Baker (butikker over hele London) og "Spirit" avdelingen på Selfridges.

Miss Selfridge ha også mange flotte (og rimelige) kjoler til de forholdsvis unge.

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for mange gode forslag!

Er i midten av tyveårene, så en litt ung stil er tingen ;) Flere forslag?

Gjest -eline-
Skrevet (endret)

... jeg er bare 25 men finner mye fint på både Monsoon og Jigsaw... Miss Selfridges derimot...

;)

Endret av -eline-
Gjest allium
Skrevet
... jeg er bare 25 men finner mye fint på både Monsoon og Jigsaw... Miss Selfridges derimot...

;)

Enig, selv om jeg kanskje er for gammel til å være meningsberettiget.

Men kvaliteten på Miss Selfridge går ikke sammen med begrepet "stilig aftenkjole".

Gjest Gjest_Tara_*
Skrevet

Anbefaler butikkkjeden Coast! http://www.coast-store.co.uk

Her finner du garantert mye lekkert, og deler av selskapskolleksjonen er blant utvalget hos John Lewis department stores. (Stikk innom der uansett! Utrolig mye fint der oxo!)

Gjest Gjest_Tara_*
Skrevet

Anbefaler butikkkjeden Coast! http://www.coast-stores.co.uk

Her finner du garantert mye lekkert, og deler av selskapskolleksjonen er blant utvalget hos John Lewis department stores. (Stikk innom der uansett! Utrolig mye fint der oxo!)

Skrevet

oja... hehe, overså at det stod aftenkjole... Da er kanskje Miss S ikke helt safe...

Men Miss S har noen fantastisk flotte silkekjoler for øyeblikket, som kanskje passer til formiddagsfesten:)

Skrevet

Jeg var i bryllup i sommer, og kjolen var kjøpt på Jane Norman i London. Butikken jeg var i lå på Oxford Street, men prisene var ikke så alt for ille... verdt et besøk! ;)

Skrevet

Jane Norman er forsåvidt en kjede som du finner over alt i London, ikke bare i Oxford Street.

Oxford street er definitivt en lang gate å tråle hvis du har en del penger. Gå innom Selfridges og Debenhams, der har de mange butikker i samme varemagasin, i flere forskjellige prisklasser og stiler. Samme med Harvey Nichols og John Lewis.

Alle disse ligger i Oxford street.

Harrods i Kensington er kanskje for viderekommende, men er et lekkert varemagasin hvis du vil titte på vakre ting. (Så kan du gå og se om du finner noe tilsvarende i en rimeligere butikk. ;) )

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...