Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Mest sansynlig, men hva synes du? 

ONLY JDYTROYA Langt skjørt -Black - 15353897

Anonymkode: 82de5...636

Mønsteret og passformen er klassisk og fint.

Jeg ville stylet det med en trenchcoat, elfenbenshvit ullgenser, ankelstøvletter med høy hel og en litt «messy» håroppsats på vinterhalvåret.

Om sommeren ville jeg ha valgt en hvit tanktop eller bluse, høyhælte sko og en kul veske til.

Hva som er «kjerring» på KG har jeg et meget avslappet forhold til. Noen ganger lurer jeg på om enkelte på dette forumet forelsket seg i stilen til Britney Spears rundt 2001, og aldri har gått videre fra det.  Selv om både kroppsfasongen og moten forøvrig har endret seg siden da 😅

Kvinne 35

Anonymkode: 23702...a56

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva som er «kjerring» på KG har jeg et meget avslappet forhold til. Noen ganger lurer jeg på om enkelte på dette forumet forelsket seg i stilen til Britney Spears rundt 2001, og aldri har gått videre fra det.  Selv om både kroppsfasongen og moten forøvrig har endret seg siden da 😅

Kvinne 35

Anonymkode: 23702...a56

Samme her. Folk roper jo kjerring om omtrent alt. Ingen vits i å ta kjerring-kommentarer seriøst.

Anonymkode: d1c95...4ee

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

En tynn 20-åring kan slippe unna med det meste. Men en voksen person som går med sånt billigræl i kunstige stoffer blir kjerring uansett. Hvorfor investerer ikke voksne mennesker i klassiske kvalitetsplagg som holder i mange år?

image.thumb.png.71c06052dfc6828482b10f5481d9377d.png

Anonymkode: 987d8...ebb

Uten google, hadde du visst at dette var "rææææl" da? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Det høres ut som kjerring. 

Anonymkode: a94c8...f55

Bare fordi du er liten og tjukk, betyr ikke det at det ikke kan være fint på andre!

Anonymkode: 5fbb4...104

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvorfor investerer ikke voksne mennesker i klassiske kvalitetsplagg som holder i mange år?

Fordi folk har forskjellig smak og stil? 

Vi som har passert 50 er like ulike som yngre folk, og en klassisk stil passer ikke for alle. 

Til deg TS, så synes jeg skjørtet er fint. Om det er "kjerring" eller ikke, kommer helt an på øynene som ser, og helheten i antrekket ellers. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Mennersker som sier ja eller nei til dette er i min definisjon "kjærring"

Et plagg sier ingenting om kjærring, harry, osv stil. Og de som mener det har 60000000 plagg i klesskapet og skjønner absolutt ingenting om hva som passer sammen, og hva som er classy wardrobe.

Absolutt alle plagg, inkludert plagg du personlig har i ditt klesskap kan styles som super harry i dette øyeblikket. Er du harry? Er du kjærring? Vis meg et klesplagg i ditt ditt klesskap og alle kan gjøre deg til kjærring..

Vis meg, alle derre som har ytret noe negativt i denne tråden, vis meg et plagg i klesskapet deres, please....

Nei jeg synes ikke dette klesplagget/skjørtet er harry forbi jeg har minst 9 andre klesplagg jeg kan styles det med som gjør at jeg jeg tenker dette kan bli *the bombe" 

Og jeg har kanskje 3 andre klesplagg det kan styles med som gjør at det vil bli sett på som skikkelig kjerring.

Nei det er ikke et skjørt jeg ville valgt men deam om det hadde vært i garderoben min en dag hadde jeg vært jævla ssssy dagen etterpå, og ikke minst 10 år etterpå!

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mest sansynlig, men hva synes du? 

ONLY JDYTROYA Langt skjørt -Black - 15353897

Skjørtet er anti kjerring. 
Folk må slutte med denne kjerringklassifiseringen avvikler.

Anonymkode: 7d9ba...f35

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid synes at blomster på klær er kjerring... 

Anonymkode: 8e721...728

AnonymBruker
Skrevet

Det er stor forskjell på hva man styler dette med. 

Jeg ville brukt en svart cropped topp til dette mønsteret.

Men jeg har en kjole i eksakt samme mønster, så hvis det er likt stoff i tillegg så ville jeg aldri gått lengre enn postkassene med det. Ikke pga mønster/farge, men fordi stoffet er så kjipt at jeg ikke orker mer. 

Anonymkode: 15804...9b8

Skrevet

Nei

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjerring er bra 👍 På min fars dialekt er det ordet for kvinne, uten noe negativt fortegn. En voksen dame/kvinne.

Anonymkode: b1ad8...3de

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvor er dette skjørtet fra?

Skrevet

kommer an på kroppen inni. Synes ikke det var fint.

AnonymBruker
Skrevet

Eg du lang og slank kommer du unna med det meste. Da kan du ha en hvit t-skjorte eller en singlet til, enten løs eller tettsittende. En brun skinn eller flettet veske og brune sandaler, håret litt messy, men likevel ikke tilfeldig. Da blir det bra. 

Anonymkode: 18d81...0d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Uten google, hadde du visst at dette var "rææææl" da? 

100%. Jeg zoomet inn på bildet til TS og så raskt at dette var laget på en fabrikk i Bangladesh av resirkulerte kunstige fibre. 

Gå med det du vil. Gå gjerne med fast fashion søppel om du vil det. Men you are what you wear. 

Anonymkode: 987d8...ebb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Njæh, ikke veldig kjerring i hvert fall.

Anonymkode: fde26...84d

Skrevet

Du skal vite det TS at alt er kjerring i følge KG. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

"Kjærring" er begrepet på sin kjære kone, altså "kjær-ing"  Noen bruker det også som begrep på en moden kvinne, gjerne 50+

Har ingen ting med et skjørt å gjøre.

Anonymkode: dc2af...d3d

Skrevet

Ja

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Bare fordi du er liten og tjukk, betyr ikke det at det ikke kan være fint på andre!

Anonymkode: 5fbb4...104

Hva har kroppen min med saken å gjøre? Jeg er forresten 1.80 og ligger på grensen mot undervektig, hvis det var viktig for deg. 

Jeg mener at høye hæler til lange, blomstrete skjørt blir litt gammeldags. Får assosiasjoner til gamle damer og åttitallet. 

Vil anbefale ballerinasko for et mer oppdatert uttrykk. 

Anonymkode: a94c8...f55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...