Gjest Eline ikke pålogget Skrevet 19. mars 2006 #1 Skrevet 19. mars 2006 Har så veldig lyst å kjøpe ett kjempedigert påskeegg til min nye kjæreste. I og med at vi vil ned i vekt begge to og skal trene mer, vil jeg ikke kjøpe noe særlig med godteri! Har dere noen supre gode forslag???? Egget er veldig stort altså :kys_2:
Hiawata- Skrevet 19. mars 2006 #2 Skrevet 19. mars 2006 Et påskeegg til din kjære trenger jo ikke å fylles opp med godterier. Selv om dere skal ned i vekt, er det lov å tillate seg littegranne godsaker i påska!!! Men du kan jo skrive et dikt til han å legge i påskeegget, en massasjeolje kansje? slike ting..... eller en invitasjon til en middag for to, eller kino, osv.
Gjest Gjesta Skrevet 19. mars 2006 #4 Skrevet 19. mars 2006 Jeg fikk et gigantisk påske-egg av min kjæreste dagen etter at vi var blitt sammen på ordentlig. Han hadde lagt det utenfor døren min om natten Oppi der lå det masse forskjellig hjerteformet godteri. Men det om gjorde skikkelig inntrykk var at han hadde kjøpt et smykke med øredobber til, som jeg hadde sett på da vi var på kjøpesenteret og ruslet sammen noen dager før. Og det smykket hadde jeg på meg da vi giftet oss
salsera Skrevet 20. mars 2006 #5 Skrevet 20. mars 2006 Hvor stort er det? Siden dere skal begynne å trene mer, kan du kanskje gi ham noe dere trenger til treninga? (Treningsskjorte, f.eks). Eller en påskekrim? Invitasjon på en sunn, romantisk middag? Musikk han liker? Gavekort på massasje av støle muskler?
Gjest Gjest_Kimura_* Skrevet 28. mars 2006 #6 Skrevet 28. mars 2006 Jeg har også tenkt til å gi min kjære et påskeegg, men siden vi begge tenker på vekta tenkte jeg fylle den med små lapper hvor jeg skriver opp ting jeg kan gjøre for han.. F. eks fotmassasje, ryggmassasje, et deilig kyss og liknene.. Kan jo også gå litt inn på sex også Om noen har flere tips jeg kan fylle påskeegget med, er jeg takknemlig tor gode ideér
Gjest Coolaid Skrevet 28. mars 2006 #7 Skrevet 28. mars 2006 Jepp, lapper er gode greier....... skriv en del og se hvor mange han klare å bruke i løpet av påsken...... (lapper altså...)
Vela Skrevet 31. mars 2006 #8 Skrevet 31. mars 2006 Jeg lagde påskeegg til sambo ifjor. Hadde ikke bare godteri oppi men, en cd han ønsket seg, noen bilblader (gaaal på bil), en øl, tegneserier han likte. Tenk over hva han liker, så finner du nok på noe! Lykke til
Gjest Binna Skrevet 31. mars 2006 #9 Skrevet 31. mars 2006 Foreksempel: Blad, tegneserie, bok, kryssord, flaxlodd, øl, kinobiletter, ullsokker, Soletti, appelsiner, popcorn osv
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #10 Skrevet 3. april 2006 Sååå koselig! Jeg skal også få laget påskeegg til min kjære ja.
Adonia Skrevet 3. april 2006 #11 Skrevet 3. april 2006 jeg lagde også det til kjæresten min første året jeg var sammen med han, men det var stappa fullt med godteri. også la jeg oppi en snus boks, som han ble veldig glad for kanskje jeg skal slå til å år også, :-D
Gjest Binna Skrevet 3. april 2006 #12 Skrevet 3. april 2006 Inspirert av denne tråden så ligger det et stort påskeegg til samboern, klar til å fylles :icon_razz:
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #13 Skrevet 3. april 2006 Jeg la en fjellkniv i påskeegget til samboen. Han har ønsket det seg lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå