Gå til innhold

Ren sex.

Anbefalte innlegg

Gjest Missuganda
Skrevet

Først og fremst kan jeg nevne at jeg er ny her så dette emnet har sikker vært oppe før. Men jeg prøver meg.

Hvor ren krever dere at deres mann skal være før dere suger eller elsker med han. Skal han akkurat ha kommet ut av dusjen eller hoder det at han dusjet morgenen hvis nå er kvelden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helst nydusjet,men om det går noen timer....

Gjest sexysadie
Skrevet

En mann bør ha vært i dusjen i løpet av dagen iallfall.

I D HELE TATT BØR MENN I DUSJEN HVER DAG!Ellers stinker d hest av dem!

Gjest Anonymous
Skrevet

I dusjen hver dag!!!!!

På slutten av dagen lukter han meget maskulint, en deilig duft som sitter i klærne hans (Ikke svette, noe annet..) og som jeg snuuuuser i meg som en sulten støvsuger icon_redface.gif

Den er deilig...

Men går det mer enn 24 timer siden siste dusj så stinker det hest ja. Skikkelig!!

12

Skrevet

Har han ikke vært i dusjen i løpet av dagen får han værsågod ta seg en tur dit før det blir noe...

Men jeg må si at jeg faktisk ikke har opplevd (på seks år) at mannen min har luktet svette (eller annen vond lukt) og han er ikke alltid i dusjen hver dag...

Skrevet

Jeg er så kresen at hvis mannen min har vært på jobb den dagen og ikke har dusjet etter det, så KASTES han på hodet inn.

Noe som er fint som forspill er jo å ta en dusj sammen da.... Noe som ofte ender med full pakke i dusjen....men men, da var vi hvertfall rene, om ikke tørre... icon_biggrin.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

Hjemme hos oss er det bare nok varmtvann til at en kan dusje + en hårvask/oppvask/klesvask om dagen, så dersom det er storrengjøring får ingen dusja. Høres det veldig uhygienisk ut?

Ellers: Han skal værsågod å være rein... han stinker ikke videre, men at han i det minste har vaska seg samme dag er et møst.

Skrevet

Sambo er snekker og skrur bil på fritida (en ekte mannemann icon_smile.gif ) så han blir kasta rett inn i dusjen når han kommer inn! Elsker at det lukter mann av han, men jeg har ikke sex med en som det drysser snekkerstøv av og har oljete fingre! Han trenger ikke være gullende ren og nydusja (vanskelig med morgen sex da) men forholdsvis presentabel vil jeg ha han! 12

Gjest Anonymous
Skrevet

Ho ho ho icon_lol.gif

Veslemor- min samboer er også en ekte mannemann icon_smile.gif

Driver med biler av yrke, elsker biler, og han er barsk, deilig, mørk (men ikke særlig høy icon_eek.gif) )og han lukter MANN!!!!!!!!

icon_redface.gif

*sukker forelsket*12

Skrevet

Tja, hvor ren? Så ren at det ikke lukter vondt! Min kjære dusjer en gang om dagen, og det er nok. Vi har ofte sex også om morningen, og da er det jo ca. 24 timer siden han dusjet - og jeg, for den sakens skyld. Oftere enn det blir å ta i litt hardt - med unntak av trening ol. Vi er studenter begge to, og det er begrenset hvor svett man blir på lesesalen!

Amarone

Skrevet

Det er to stykker her som har en mann som lukter HEST når han ikke har dusjet?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Ser dere diskuterer hvor ofte mannen skal i

dusjen.For meg er det en selvfølge å dusje

hver morgen og og kveld. Det er rett og slett

urenslig å gå til sengs med "dama" når man

ikke har dusjet siden morgenen.

Og en ting til: Dette gjelder også i høyeste

grad kvinner! Har opplevd dårlig lukt av en

dame tidligere, og det var helt for jævlig.

Tror dårlig lukt i fra underlivet kommer

tidligere hos kvinner en menn.

Hilsen Lactasyd, Asan, Avecyd, Sebamed

og Dr. Greve!

Gjest sexysadie
Skrevet

Hvis d lukter dårlig av en kvinnes underliv så er d noe galt fatt.(sopp?)Underlivssåpe hjelper ikke i d hele tatt da!

Skrevet (endret)

*

Endret av Fakse
Gjest sexysadie
Skrevet

Tror d er individuellt ;enkeltes hud tåler mere enn andres

Skrevet

Som en ekte heste jente må jeg ta hesten i forsvar her... siden noen har menn som lukter som hest! Skal ikke fornærme vakre dyr på den måten...*s* Hest lukter deilig! En frisk sommerhest, som har stått ute i sola, varm og go'... *sukk, drømme drømme* Og jeg snakker da om hest.. de med mule og fire ben...hehe. Hest e' best, ingen protest...*ssssss*

Skrevet

hehe.. så enig, så enig! menn som er skitne, lukter dritt! hester lukter nydelig! icon_smile.gif

|Maria| icon_razz.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: |Maria| den 2002-03-20 09:33 ]

• 17 år senere...
Skrevet

Det holder ikke å bare stå under dusjstrålen en gang om dagen. Min mann gjorde det, men luktet (smakte) ekkelt likevel. Måtte lære han til å vaske pikken også. Og tørke seg etter å ha tisset.

Anonymkode: 01ea2...068

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...