AnonymBruker Skrevet 28. juni #1 Skrevet 28. juni Den har noen setninger som det her: Om du være kjæresten min, om du vil.... Prøvd å søke den opp på nett men finner den ikke. Har hørt den blant studenten i Trondheim/ntnu. Takk for all hjelp! Anonymkode: b7c3c...a79
AnonymBruker Skrevet 28. juni #3 Skrevet 28. juni Henning kvitnes, sånne som oss? Anonymkode: 0458f...47e 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #5 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Den har noen setninger som det her: Om du være kjæresten min, om du vil.... Prøvd å søke den opp på nett men finner den ikke. Har hørt den blant studenten i Trondheim/ntnu. Takk for all hjelp! Anonymkode: b7c3c...a79 Det uthevede gir jo ingen mening. Er du sikker på at du husker riktig? Anonymkode: c8ac0...64f
AnonymBruker Skrevet 28. juni #6 Skrevet 28. juni Den du slår den slår du så hardt på? Er det Slå på ring? hvis ikke: hvilken sjanger er det? Country? Rock? Pop? Folkemusikk? Anonymkode: f9fb1...b57 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #7 Skrevet 28. juni Maia70 skrev (33 minutter siden): Kvinne eller mann som synger? Dialekt? Hmm mener det var mann Anonymkode: b7c3c...a79
AnonymBruker Skrevet 28. juni #8 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Henning kvitnes, sånne som oss? Anonymkode: 0458f...47e Nei var ikke den Anonymkode: b7c3c...a79
AnonymBruker Skrevet 28. juni #9 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Slå på ringen? 😅 Anonymkode: b0279...a7a nei Anonymkode: b7c3c...a79
AnonymBruker Skrevet 28. juni #10 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Det uthevede gir jo ingen mening. Er du sikker på at du husker riktig? Anonymkode: c8ac0...64f Ja men det er også det jeg husker.... Anonymkode: b7c3c...a79
Cera Skrevet 28. juni #11 Skrevet 28. juni Kan det være denne? https://www.google.com/search?gs_ssp=eJzj4tFP1zcsNM1KrkoqtjRg9FIsy8xRSClVKDu8rKgoUSE3NQWI0xUyslJzFTIV8hJLSgCbuxD_&q=vil+du+værra+med+meg+hjem+i+natt&oq=vil+du+&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUqCggBEC4Y1AIYgAQyBggAEEUYOTIKCAEQLhjUAhiABDIHCAIQLhiABDIHCAMQABiABDIHCAQQABiABDIHCAUQLhiABDIHCAYQABiABDIHCAcQABiABDIHCAgQLhiABDIHCAkQLhiABDIHCAoQABiABDIHCAsQABiABDIHCAwQABiABDIHCA0QABiABNIBCDI1MTlqMGo3qAIPsAIB&client=ms-android-samsung-ss&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#ebo=0
AnonymBruker Skrevet 28. juni #12 Skrevet 28. juni Vil du være kjæresten min med Riksheim? Anonymkode: 70547...7d6 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #13 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Den har noen setninger som det her: Om du være kjæresten min, om du vil.... Prøvd å søke den opp på nett men finner den ikke. Har hørt den blant studenten i Trondheim/ntnu. Takk for all hjelp! Anonymkode: b7c3c...a79 Anonymkode: 6257f...db5
AnonymBruker Skrevet 28. juni #15 Skrevet 28. juni Det er ikke den fra Terkel i knipe, som Vidar Villa har coveret? "Stikk av ditt svin", heter den i så fall. Anonymkode: a524e...939 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå