AnonymBruker Skrevet 28. juni #1 Skrevet 28. juni Jeg har egentlig bare lyst til å å ha sex med kjæresten (når jeg har kjæreste) Når jeg er singel har jeg ikke sex (med andre enn meg selv). Har ikke lyst til å ha sex med noen tilfeldige. Da er jeg mer fokusert på å finne ne kjæreste etter hvert. Er det rart? - Mann (men på vegne av både kvinner og menn) Anonymkode: d6464...2de 4 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #2 Skrevet 28. juni Kan sikkert hende noen synes det er rart, men jeg er nærmere deg enn dem. Nå har jeg hatt et par ons med «fremmede», og om jeg skal sammenligne den sexen med den jeg har hatt med en kjæreste eller en venninne, så kan det ikke sammenliknes. To ons holdt før jeg fant ut at slikt får være for dem som ikke er opptatt av kvalitet Anonymkode: 2fd21...1fc 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #3 Skrevet 28. juni Synes ikke det er rart i det hele tatt. Mye rarere å ønske å gjøre det mest intime man kan gjøre med et helt fremmed menneske, spør du meg. Anonymkode: 01642...5e6 10 5
AnonymBruker Skrevet 28. juni #4 Skrevet 28. juni Jeg har veldig høy libido men har også aldri sex utenfor forhold. Forstår meg 0% på mennesker som har sex med folk de ikke elsker. -Mann37 Anonymkode: 421e0...3d7 7 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #5 Skrevet 28. juni Det er helt normalt, og svært fornuftig ♥️ Anonymkode: 0f794...3c6 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #6 Skrevet 28. juni Nei, ikke rart, jeg er enig med deg K47 Anonymkode: 55635...e71 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni #7 Skrevet 28. juni Pleier å si at jeg risikerer ikke sykdom for litt dårlig sex med en fremmed. Kvinne på 30 år her. Anonymkode: 678ca...6c7 1 2
Irak Skrevet 28. juni #8 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg har egentlig bare lyst til å å ha sex med kjæresten (når jeg har kjæreste) Når jeg er singel har jeg ikke sex (med andre enn meg selv). Har ikke lyst til å ha sex med noen tilfeldige. Da er jeg mer fokusert på å finne ne kjæreste etter hvert. Er det rart? - Mann (men på vegne av både kvinner og menn) Anonymkode: d6464...2de Nei det er ikke rart. Det er ganske naturlig synes jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #10 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg har egentlig bare lyst til å å ha sex med kjæresten (når jeg har kjæreste) Når jeg er singel har jeg ikke sex (med andre enn meg selv). Har ikke lyst til å ha sex med noen tilfeldige. Da er jeg mer fokusert på å finne ne kjæreste etter hvert. Er det rart? - Mann (men på vegne av både kvinner og menn) Anonymkode: d6464...2de Nei ikke rart. Er sexlivet bra trenge man ikke å lete utenfor. Har det kommet til pliksex i mange år kan man stille spørsmål. Når man er i et forhold bør man kunne leke og utforske detter så viktig. Anonymkode: 68b52...b56
AnonymBruker Skrevet 28. juni #11 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei ikke rart. Er sexlivet bra trenge man ikke å lete utenfor. Har det kommet til pliksex i mange år kan man stille spørsmål. Når man er i et forhold bør man kunne leke og utforske detter så viktig. Anonymkode: 68b52...b56 Altså jeg spurte ikke om utroskap. Det er jo helt uaktuelt, pliktsex eller ikke. Det var tilfeldig sex i singelperioden jeg snakket om. Synes man hører så mye, men for meg så føles det helt feil. Anonymkode: d6464...2de 3 1
Lille39 Skrevet 28. juni #12 Skrevet 28. juni Nei det er ikke. Det blir mer intimt med en kjæreste. Enn et tomt ligg. Har gjort det men følte ingenting. 3 1
-jk- Skrevet 28. juni #13 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har egentlig bare lyst til å å ha sex med kjæresten (når jeg har kjæreste) Når jeg er singel har jeg ikke sex (med andre enn meg selv). Har ikke lyst til å ha sex med noen tilfeldige. Da er jeg mer fokusert på å finne ne kjæreste etter hvert. Er det rart? - Mann (men på vegne av både kvinner og menn) Anonymkode: d6464...2de Jeg har det akkurat likt. M52. Har konkludert med at jeg er demiseksuell. Det er nok ikke svært uvanlig blant menn, men vi er garantert et lite mindretall som har det slik. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #14 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har egentlig bare lyst til å å ha sex med kjæresten (når jeg har kjæreste) Når jeg er singel har jeg ikke sex (med andre enn meg selv). Har ikke lyst til å ha sex med noen tilfeldige. Da er jeg mer fokusert på å finne ne kjæreste etter hvert. Er det rart? - Mann (men på vegne av både kvinner og menn) Anonymkode: d6464...2de nopp, no weird. Anonymkode: 9b34b...7b9 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #15 Skrevet 28. juni Av forskjellige grunner skulle jeg ønske at jeg ALDRI hadde hatt tilfeldig sex. Det er ingenting logisk eller kult med å ligge med en masse mennesker man ikke kjenner, selv bare trodde jeg det skulle være sånn. Anonymkode: 7b967...9ee 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #16 Skrevet 28. juni Hva mener du med lyst? Jeg legger merke til snertne kvinnerumper, og får ofte lyst til å knulle. Men så vet jeg samtidig at sex med fremmede for meg typisk blir dårlig, og at det kan skape sosiale vanskeligheter. Så p***** sier ja takk, jeg har lyst, men hodet sier nei. Anonymkode: 1fb70...6ae
AnonymBruker Skrevet 28. juni #17 Skrevet 28. juni Gjør deg vel heller mer oppegående enn andre menn som er stolt når de sier de sier de knuller alt som kryper og går, men null selvrespekt. Anonymkode: 0ae62...890 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #19 Skrevet 28. juni Nei. Det er ganske vanlig. Anonymkode: fff44...fba 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #20 Skrevet 28. juni Sex med fremmede er som regel ingen suksess. Personlig skjedde det i såfall med promille som gjør det enda dårligere. Nå har jeg sluttet helt, i flere år, og holder meg til kjærester, eller potensielle sådan. Anonymkode: d8b4f...a10 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå