AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:22 #41 Skrevet lørdag kl 19:22 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Han er elskeren din, dere er ikke kjærester, så litt snodig at du føler deg brukt? Du har gått med på å møtes for sex, da er sånn det virker, ingen grunn for deg å føle deg brukt, mistenker det har kommet noen følelser hos deg.. Anonymkode: 7a417...dee Er nok litt uvant for meg med ff, men trodde man kunne stole litt på hverandre. Jeg har nok tatt feil. Ts Anonymkode: c1d49...9b3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:09 #42 Skrevet lørdag kl 20:09 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Er nok litt uvant for meg med ff, men trodde man kunne stole litt på hverandre. Jeg har nok tatt feil. Ts Anonymkode: c1d49...9b3 møtes dere utenom med andre ting? Anonymkode: 4ea83...f84
Virrevirrevapp Skrevet lørdag kl 20:20 #43 Skrevet lørdag kl 20:20 Du får ikke en god følelse av kontakten med ham, så kutt ut kontakten. 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:22 #44 Skrevet lørdag kl 20:22 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vil ikke være frekk, bare markere et poeng av at jeg føler meg litt brukt kanskje og har skjønt opplegget hans. Ts Anonymkode: c1d49...9b3 Har ikke dere vært elskere...? Bare la være å svare hvis du ikke vil ha sex mer. Anonymkode: 16876...a66
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:28 #45 Skrevet lørdag kl 20:28 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): møtes dere utenom med andre ting? Anonymkode: 4ea83...f84 Veldig sjeldent. Anonymkode: c1d49...9b3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:44 #46 Skrevet lørdag kl 20:44 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Veldig sjeldent. Anonymkode: c1d49...9b3 Ta steget videre. Du trenger ekte kjærlighet. Finn mann ny mann som du vil bo og leve med, og glem for alltid der du bommet. Anonymkode: 4ea83...f84
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:28 #47 Skrevet lørdag kl 21:28 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Her traff du spikeren på hodet! Jeg som i tillegg elsker musikkreferanser! Jeg bør nok ikke være så tilgjengelig, skal være litt mer «hard to get». Anonymkode: c1d49...9b3 Hyggelig å høre 🙂 Tror nok det vil ha en effekt og ikke gjøre seg altfor lett tilgjengelig, før når jeg var yngre så hadde man noen på listen som var et "sikkert knull", det var der man visste man fikk slippe til med minimal innsats. Og mannfolk gjør som regel ikke mer innsats enn det som kreves. Med å bare gjøre det litt mer usikkert og litt vanskligere så vil dynamikken forandre seg. Kanskje han vil formulere seg annerledes når han sender meldinger, istedenfor å skrive "kan vi møtes i dag" så kanskje han vil skrive "savner den deilige kroppen din og det er så lenge siden jeg har fått se inn i de deilige øynene dine, håper jeg får treffe deg igjen snart". For selv som elskere så skal man sette pris på hverandre, vise at man virkelig verdestter elskerinnen/elskeren selv om forholdet er basert på sex, for dere har noe til felles som må dyrkes og vedlikeholdes også på det mentale plan. Anonymkode: d9dce...62f 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:04 #48 Skrevet lørdag kl 22:04 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hyggelig å høre 🙂 Tror nok det vil ha en effekt og ikke gjøre seg altfor lett tilgjengelig, før når jeg var yngre så hadde man noen på listen som var et "sikkert knull", det var der man visste man fikk slippe til med minimal innsats. Og mannfolk gjør som regel ikke mer innsats enn det som kreves. Med å bare gjøre det litt mer usikkert og litt vanskligere så vil dynamikken forandre seg. Kanskje han vil formulere seg annerledes når han sender meldinger, istedenfor å skrive "kan vi møtes i dag" så kanskje han vil skrive "savner den deilige kroppen din og det er så lenge siden jeg har fått se inn i de deilige øynene dine, håper jeg får treffe deg igjen snart". For selv som elskere så skal man sette pris på hverandre, vise at man virkelig verdestter elskerinnen/elskeren selv om forholdet er basert på sex, for dere har noe til felles som må dyrkes og vedlikeholdes også på det mentale plan. Anonymkode: d9dce...62f Jeg skal absolutt teste ut dette, takk for gode råd! Veldig enig i det du skriver om at menn som regel ikke legger mer innsats inn enn det som kreves. 100% enig i det siste du skriver om at selv om man «bare» er elskere må det man har mellom seg dyrkes og vedlikeholdes. Dette en noe jeg ser flere i denne tråden (og andre tråder) ikke ser ut til å være enig i. Mange mener det er bare å gå videre, knulle flere osv. For meg er en ff relasjon helt avhengig av å dele det du nevner som også må dyrkes på det mentale plan. Ellers kunne jeg bare hatt ons hele tiden, og det interesserer meg overhodet ikke. Ts Anonymkode: c1d49...9b3 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:43 #49 Skrevet lørdag kl 22:43 Neitakk. Har ikke lyst. Opptatt. Anonymkode: b3b38...15c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå