AnonymBruker Skrevet 28. juni #21 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): I løpet av 3 år så har du vel klart å formulere en setning eller 4 om hvilke forventninger du har, hva du ønsker, og hatt en dialog om disse ønskene og forventningene er noe han kan akseptere? Du får gjøre dine ting, som så mange andre kvinner gjør. Anonymkode: 01caf...e2b Joda vi har snakket om det flere ganger og vært enige. Likevel faller det alltid tilbake i mønsteret der han egentlig styrer når og hvor vi møtes. Er irriterert på meg selv som ikke har satt bedre grenser for meg selv, men det starter nå. Anonymkode: c1d49...9b3
Hulderen Skrevet 28. juni #22 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Joda vi har snakket om det flere ganger og vært enige. Likevel faller det alltid tilbake i mønsteret der han egentlig styrer når og hvor vi møtes. Er irriterert på meg selv som ikke har satt bedre grenser for meg selv, men det starter nå. Anonymkode: c1d49...9b3 Hva skjer når du vil ha sex og foreslår når og hvor? Blir han med på det, eller bare venter du på at han skal få lyst?
AnonymBruker Skrevet 28. juni #23 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Fordi han alltid tar kontakt når det passer han. Overser meg når det passer seg sånn. Har tenkt mye på dette i det siste og kjenner meg brukt. Ikke en god følelse. Anonymkode: c1d49...9b3 Jeg hadde bare latt være å svare han. Anonymkode: ddada...b34 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #24 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Vil ikke være sammen med han, bare mer markere et poeng utav at jeg har fått litt nok..ts Anonymkode: c1d49...9b3 da ville jeg sagt, jeg føler meg ferdig med denne typen kontakt vi har hatt tidligere så du får finne noen andre å melde med 😝 Anonymkode: a1d9b...59f
AnonymBruker Skrevet 28. juni #25 Skrevet 28. juni Hulderen skrev (9 minutter siden): Hva skjer når du vil ha sex og foreslår når og hvor? Blir han med på det, eller bare venter du på at han skal få lyst? Da er han av og til med, men som oftes finner han på unnskyldninger. Anonymkode: c1d49...9b3
AnonymBruker Skrevet 28. juni #26 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): da ville jeg sagt, jeg føler meg ferdig med denne typen kontakt vi har hatt tidligere så du får finne noen andre å melde med 😝 Anonymkode: a1d9b...59f Da har du misforstått majoriteten av kvinners måte å forholde seg til menn på.. Majoriteten av kvinner må ha det siste ordet, og de må ha fått muligheten til å fortelle hvordan de har følt seg i en gitt situasjon eller hendelse. Smarte menn holder tyst og lar kvinnene prate ut, så nikker vi og si at vi forstår og at vi skal bedre oss. Men det siste gjør vi selvfølgelig ikke. Anonymkode: 01caf...e2b
AnonymBruker Skrevet 28. juni #27 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Neida. Ønsker absolutt ikke noe forhold og det vet han. Bare litt oppgitt over at alt skal være på hans premisser. Ts Anonymkode: c1d49...9b3 Ok, dette er veldig oppklarende for situasjonen og hvordan relasjonen er. Du er altså fornøyd med han som elsker, men mener han kanskje tar deg litt for gitt, og for å sitere fra Marius Muller sin sang "den du veit" For jeg er den du veit sier aldri nei Jeg kommer alltid løpende til deg Du trenger bare knipse og si hei Jeg kommer alltid løpende til deg Du må altså ikke bli "den du veit" du må bli "den du aldri veit", så neste gang han melder så må du kanskje si at det passer ikke akkurat nå, jeg skal......(ett eller annet), han vil forstå at det ikke bare er å knipse. Du følger opp med at du tar kontakt når det passer deg, på den måten så har du brakt litt likevekt i relasjonen. Altså han skjønner at det ikke bare er å knipse, han blir nødt til å gjøre litt innsats og kan ikke ta deg for gitt. Og jeg mener at dette er sunt for deres relasjon fremover. Hilsen mann Anonymkode: d9dce...62f 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #28 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ok, dette er veldig oppklarende for situasjonen og hvordan relasjonen er. Du er altså fornøyd med han som elsker, men mener han kanskje tar deg litt for gitt, og for å sitere fra Marius Muller sin sang "den du veit" For jeg er den du veit sier aldri nei Jeg kommer alltid løpende til deg Du trenger bare knipse og si hei Jeg kommer alltid løpende til deg Du må altså ikke bli "den du veit" du må bli "den du aldri veit", så neste gang han melder så må du kanskje si at det passer ikke akkurat nå, jeg skal......(ett eller annet), han vil forstå at det ikke bare er å knipse. Du følger opp med at du tar kontakt når det passer deg, på den måten så har du brakt litt likevekt i relasjonen. Altså han skjønner at det ikke bare er å knipse, han blir nødt til å gjøre litt innsats og kan ikke ta deg for gitt. Og jeg mener at dette er sunt for deres relasjon fremover. Hilsen mann Anonymkode: d9dce...62f Her traff du spikeren på hodet! Jeg som i tillegg elsker musikkreferanser! Jeg bør nok ikke være så tilgjengelig, skal være litt mer «hard to get». Anonymkode: c1d49...9b3 1
Irak Skrevet 28. juni #29 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Da har du misforstått majoriteten av kvinners måte å forholde seg til menn på.. Majoriteten av kvinner må ha det siste ordet, og de må ha fått muligheten til å fortelle hvordan de har følt seg i en gitt situasjon eller hendelse. Smarte menn holder tyst og lar kvinnene prate ut, så nikker vi og si at vi forstår og at vi skal bedre oss. Men det siste gjør vi selvfølgelig ikke. Anonymkode: 01caf...e2b Hvorfor ikke? 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #30 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg trenger innspill til hvordan jeg på en litt sassy måte kan svare en elsker som jeg har holdt det gående med i nesten tre år. Hver gang han har lyst på sex tar han kontakt, ellers kan det gå evigheter mellom hver gang han kontakter meg. Nå har jeg sett meg lei på dette og bestemt meg for å være litt mer kjølig neste gang han tar kontakt. Tips til hva jeg kan si? Anonymkode: c1d49...9b3 er dere single begge to? Anonymkode: 4ea83...f84
AnonymBruker Skrevet 28. juni #31 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Joda vi har snakket om det flere ganger og vært enige. Likevel faller det alltid tilbake i mønsteret der han egentlig styrer når og hvor vi møtes. Er irriterert på meg selv som ikke har satt bedre grenser for meg selv, men det starter nå. Anonymkode: c1d49...9b3 kvinner har som regel ikke den evnen. Anonymkode: 4ea83...f84
AnonymBruker Skrevet 28. juni #32 Skrevet 28. juni TinaChristina skrev (1 time siden): Jeg sluttet bare å svare. Slik som han gjorde uttallige ganger mot meg. Med en gang du svarer eller uttrykker noen som helst følelser her, har han overtaket. overvekt er om kvinnen har nummer 2 på si. Anonymkode: 4ea83...f84
AnonymBruker Skrevet 28. juni #33 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for forståelsen, føles riktig å avslutte. Anonymkode: c1d49...9b3 orker ikke gjette, men hvilke alder har dere? Anonymkode: 4ea83...f84
AnonymBruker Skrevet 28. juni #34 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): er dere single begge to? Anonymkode: 4ea83...f84 Ja det er vi. Ts Anonymkode: c1d49...9b3
AnonymBruker Skrevet 28. juni #35 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): orker ikke gjette, men hvilke alder har dere? Anonymkode: 4ea83...f84 Jeg er 28 han 35. Ts Anonymkode: c1d49...9b3
Irak Skrevet 28. juni #36 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ok, dette er veldig oppklarende for situasjonen og hvordan relasjonen er. Du er altså fornøyd med han som elsker, men mener han kanskje tar deg litt for gitt, og for å sitere fra Marius Muller sin sang "den du veit" For jeg er den du veit sier aldri nei Jeg kommer alltid løpende til deg Du trenger bare knipse og si hei Jeg kommer alltid løpende til deg Du må altså ikke bli "den du veit" du må bli "den du aldri veit", så neste gang han melder så må du kanskje si at det passer ikke akkurat nå, jeg skal......(ett eller annet), han vil forstå at det ikke bare er å knipse. Du følger opp med at du tar kontakt når det passer deg, på den måten så har du brakt litt likevekt i relasjonen. Altså han skjønner at det ikke bare er å knipse, han blir nødt til å gjøre litt innsats og kan ikke ta deg for gitt. Og jeg mener at dette er sunt for deres relasjon fremover. Hilsen mann Anonymkode: d9dce...62f "Den du aldri veit" Det opplever jeg som bare spill for galleriet... Å oppfordre til utrygghet i en relasjon, er oppskriften på en katastrofe slik jeg ser det. Å la seg knipse på er ikke bra. Sette grenser for seg selv kan man. Enten så passer det ikke, eller så passer det. Jeg forstår meg ikke på mennesker som er så glad i gjøre det så komplisert. Hvorfor gjøre det tungvint når man kan gjøre det lettvint? Er jo bare å avslutte relasjonen om man opplever at man blir tatt for gitt eller si ifra. Spiller ingen rolle om det er en venn, elsker, kjæreste, samboer, ektefelle... Så tenker jeg at mennesker som har mulighet til det, gir deg det rommet om de ønsker og vil det. Så kan du velge det som er best for deg ts.
AnonymBruker Skrevet 28. juni #37 Skrevet 28. juni Dere er «elskere» så hva forventer du? Dere er bare sex. Anonymkode: eacfb...37f 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #38 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg er 28 han 35. Ts Anonymkode: c1d49...9b3 du kan da finne en elsker nummer 2? Anonymkode: 4ea83...f84
AnonymBruker Skrevet 28. juni #39 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg trenger innspill til hvordan jeg på en litt sassy måte kan svare en elsker som jeg har holdt det gående med i nesten tre år. Hver gang han har lyst på sex tar han kontakt, ellers kan det gå evigheter mellom hver gang han kontakter meg. Nå har jeg sett meg lei på dette og bestemt meg for å være litt mer kjølig neste gang han tar kontakt. Tips til hva jeg kan si? Anonymkode: c1d49...9b3 Han er elskeren din, dere er ikke kjærester, så litt snodig at du føler deg brukt? Du har gått med på å møtes for sex, da er sånn det virker, ingen grunn for deg å føle deg brukt, mistenker det har kommet noen følelser hos deg.. Anonymkode: 7a417...dee 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #40 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (46 minutter siden): du kan da finne en elsker nummer 2? Anonymkode: 4ea83...f84 Orker ikke sjonglere flere… Anonymkode: c1d49...9b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå