Gå til innhold

Bekymringsmelding til barnevernet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En slektning av meg skriver stygge ting om barnevernet og andre som jobber i det offentlige systemet. Dette har pågått i over 10 år. Ved flere tilfeller har hun mista omsorgen for sine barn, det siste vedtaket ble fatta for noen måneder tilbake. Hun skriver informasjon om barna sine og publiserer både bilder og filmer på Facebook, Instagram og TikTok. 

Bør jeg sende melding til barnevernet? 

Anonymkode: 6347e...cb1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om hva da? 

Dersom hun har omsorg for mindreårige barn nå og du vet/har energigjenvinning grunn til å tro at noe hun gjør er alvorlug omsorgssvikt, så ja. 

Dersom det hun publiserer er i samme sjikt som det influensere og andre tullinger publiserer om barna sine, så nei. Skadelig og tåpelig, men ikke grov omsorgssvikt. 

Hva hun skriver om offentlig ansatte er ikke relevant for omsorgen barna får.

Anonymkode: 99f67...73b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke du også blitt helt ifra deg om du mista barna dine? 

Anonymkode: 3ee63...1d0

• Nyttig 1
Skrevet

Om hun har mistet et eller flere av barna er det normalt å se etter feil hos andre og ikke hos seg selv. Problemet med FB og andre steder er at det er et forsterkende ekkokammer.

Vær heller der for henne sånn at hun kan gå mer i seg selv og jobbe for å få de tilbake (forutsetter ingen vold/rus)

Skrevet

Jeg tipper bv følger med henne på sosiale media allerede, så her trenger du ikke å gjøre noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...