AnonymBruker Skrevet 28. juni #1 Skrevet 28. juni Føler meg virkelig som dem. Og føler med dem. Alltid klønet det til sosialt. Klarer ikke sosiale relasjoner. Klarer ikke å holde på noe særlig vennskap, og takler ikke sosiale settinger med mer enn 1 person. Blir sikkert oppfattet som autist. Er nok midt på tråden minus utseendemessig. Likevel har jeg alltid fått pult. Er nå snart 40 og sikkert vært i 20 forskjellige pule-forhold. Har aldri vært med noe stygge damer heller. Er nå gift med ei flott kone og puler henne en del. Kan jeg likevel kalle meg selv incel? Anonymkode: 2a18c...a60 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #2 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Føler meg virkelig som dem. Og føler med dem. Alltid klønet det til sosialt. Klarer ikke sosiale relasjoner. Klarer ikke å holde på noe særlig vennskap, og takler ikke sosiale settinger med mer enn 1 person. Blir sikkert oppfattet som autist. Er nok midt på tråden minus utseendemessig. Likevel har jeg alltid fått pult. Er nå snart 40 og sikkert vært i 20 forskjellige pule-forhold. Har aldri vært med noe stygge damer heller. Er nå gift med ei flott kone og puler henne en del. Kan jeg likevel kalle meg selv incel? Anonymkode: 2a18c...a60 En ting som kjennetegner incels er at de er bitre på verden og særlig damer. Det høres ikke ut som du er det? Anonymkode: 4518e...6a2 5 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni #3 Skrevet 28. juni Om du er 40 år så burde ikke dette være et tema som opptar deg Anonymkode: b3d70...241 6 6
AnonymBruker Skrevet 28. juni #4 Skrevet 28. juni Nei, det kan du ikke. Ikke er du i sølibat og ikke beskriver du holdninger typisk for incel-gruppen. Ønsket om å definere seg som noe så stigmatiserende, er så vanvittig at du kan jo vurdere "idiot" om du absolutt vil ha et negativt kallenavn på i. Anonymkode: 83f14...f41 12 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #5 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Føler meg virkelig som dem. Og føler med dem. Alltid klønet det til sosialt. Klarer ikke sosiale relasjoner. Klarer ikke å holde på noe særlig vennskap, og takler ikke sosiale settinger med mer enn 1 person. Blir sikkert oppfattet som autist. Er nok midt på tråden minus utseendemessig. Likevel har jeg alltid fått pult. Er nå snart 40 og sikkert vært i 20 forskjellige pule-forhold. Har aldri vært med noe stygge damer heller. Er nå gift med ei flott kone og puler henne en del. Kan jeg likevel kalle meg selv incel? Anonymkode: 2a18c...a60 Du er ikke autist, da? Anonymkode: 4e26f...e47 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #6 Skrevet 28. juni Er du kvinnefiendtlig? Mener du at alt som er feil i ditt liv skyldes kvinner og at de ikke gir deg sex eller oppmerksomhet? Det er stor forskjell på det å være incel, og det å slite sosialt. Mange sliter med sosiale relasjoner, uten å legge det motsatte kjønn for hat. Du sier du ikke klarer holde på vennskap, gjelder det også vennskap med menn? Og det er kvinner sin feil at vennskapene ryker? Anonymkode: 6a9a2...caf 4 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni #7 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): En ting som kjennetegner incels er at de er bitre på verden og særlig damer. Det høres ikke ut som du er det? Anonymkode: 4518e...6a2 Nja, jo. Egentlig litt bitter på verden. Klarer meg veldig fint med familie og økonomisk og sånt. Men føler verden og virkeligheten sliter meg ut. Det at man alltid må forholde seg til andre mennesker. Og at man alltid må selge seg sånn i møtet med andre. Føler meg incel sånn sett. Anonymkode: 2a18c...a60 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #8 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men føler verden og virkeligheten sliter meg ut. Det at man alltid må forholde seg til andre mennesker. Og at man alltid må selge seg sånn i møtet med andre. Føler meg incel sånn sett. Anonymkode: 2a18c...a60 Jeg tror ikke du har forstått begrepet. Anonymkode: 83f14...f41 7 7
AnonymBruker Skrevet 28. juni #9 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nja, jo. Egentlig litt bitter på verden. Klarer meg veldig fint med familie og økonomisk og sånt. Men føler verden og virkeligheten sliter meg ut. Det at man alltid må forholde seg til andre mennesker. Og at man alltid må selge seg sånn i møtet med andre. Føler meg incel sånn sett. Anonymkode: 2a18c...a60 Tror du har misforstått hva en incel er. Les deg heller opp om autisme, og se om du bør be om utredning. Anonymkode: 7f05d...780 5 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #10 Skrevet 28. juni Nei, men du kan uansett være en bitter og hatefull person, og det gjør deg ikke bedre enn å være incel. Altså det gjør ikke DEG godt, så det burde du jobbe med. Anonymkode: 436ce...233
AnonymBruker Skrevet 28. juni #11 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror du har misforstått hva en incel er. Les deg heller opp om autisme, og se om du bør be om utredning. Anonymkode: 7f05d...780 Men jeg skjønner liksom ikke hvorfor jeg har fått pult så mye, med pene damer, når jeg er som jeg er. Jeg er kanskje 2 av 10 på penhet-skalaen. Og klarer knapt å føre en samtale med andre mennesker. Ok, jeg er flink til å gå andre komplimenter men that’s it. Føler jeg har fått pult urettferdig mye, og at jeg egentlig er incel. Anonymkode: 2a18c...a60
Virrevirrevapp Skrevet 28. juni #12 Skrevet 28. juni Kan du ikke kalle deg sjenert? Keitete? Sosialt klossete? 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #13 Skrevet 28. juni Virrevirrevapp skrev (1 minutt siden): Kan du ikke kalle deg sjenert? Keitete? Sosialt klossete? Nei, tror jeg definerer meg som incel fra og med i dag. Anonymkode: 2a18c...a60 1
Nowayback Skrevet 28. juni #14 Skrevet 28. juni Nei, fordi begrepet betyr at man er i ufrivillig sølibat. Det har ikke noe med holdninger å gjøre, slik mange bruker begrepet i dag. 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni #15 Skrevet 28. juni Incel betyr jo involuntary celibate, altså ufrivillig sølibatær, og det er jo ikke du, så jeg skjønner ikke helt hvorfor du spør, må jeg innrømme....😁 Det er mange menn som sliter sosialt og som ikke er modellpene, men det gjør dem ikke til incels. Anonymkode: abc68...fa6 3
Irak Skrevet 28. juni #16 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nja, jo. Egentlig litt bitter på verden. Klarer meg veldig fint med familie og økonomisk og sånt. Men føler verden og virkeligheten sliter meg ut. Det at man alltid må forholde seg til andre mennesker. Og at man alltid må selge seg sånn i møtet med andre. Føler meg incel sånn sett. Anonymkode: 2a18c...a60 Å være bitter på verden er ikke bra... Om man er sliten, nedfor og brenner seg fort ut så kan man oppleve det slik. Det er ganske vanlig. Incel handler mer om å ikke ta ansvar for seg selv slik jeg tolker det.
AnonymBruker Skrevet 28. juni #17 Skrevet 28. juni Irak skrev (14 minutter siden): Å være bitter på verden er ikke bra... Om man er sliten, nedfor og brenner seg fort ut så kan man oppleve det slik. Det er ganske vanlig. Incel handler mer om å ikke ta ansvar for seg selv slik jeg tolker det. Så hvis jeg slutter å pule kona, blir jeg incel da? Anonymkode: 2a18c...a60
Irak Skrevet 28. juni #18 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Så hvis jeg slutter å pule kona, blir jeg incel da? Anonymkode: 2a18c...a60 Å være en incel handler om å leve i et sølibat man ikke ønsker. Spiller ingen rolle om man er singel, gift osv. Om du har lyst til å slutte med å pule kona di, så er jo det et frivillig valg regner jeg med? Eller? 1 1
VetAlt Skrevet 28. juni #19 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Så hvis jeg slutter å pule kona, blir jeg incel da? Anonymkode: 2a18c...a60 Nei, men går du fra henne blir du MGTOW (men going their own way).😂 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #20 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Nja, jo. Egentlig litt bitter på verden. Klarer meg veldig fint med familie og økonomisk og sånt. Men føler verden og virkeligheten sliter meg ut. Det at man alltid må forholde seg til andre mennesker. Og at man alltid må selge seg sånn i møtet med andre. Føler meg incel sånn sett. Anonymkode: 2a18c...a60 Incel = involuntary celibacy. Du lever ikke i ufrivillig sølibat. Incels er misogynister som hater alle kvinner, fordi absokutt alt i verden er kvinners feil. Du slår meg ikke som det. Du slår meg bare som introvert og lat. Anonymkode: 1b5ce...aca 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå