Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke hatt smakssans på fire mnd. Har ikke vært syk, men fastlegen mener jeg likevel må ha hatt en covid-infeksjon i vinter som har ført til dette. Hun kan ikke hjelpe på noen måte, det er visst bare å krysse fingrene og håpe at smakssansen kommer tilbake. Noen klarsynte som får opp noe ang dette?

Anonymkode: c648d...71d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen klarsynte her som kan prøve å hjelpe? 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det plager deg, hvorfor ikke spørre legen din om du kan få en henvisning til spesialist. Luktetrening og andre behandlinger kan hjelpe. Jeg er ikke synsk, men tror på vitenskapen.

Anonymkode: 5f388...b01

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis det plager deg, hvorfor ikke spørre legen din om du kan få en henvisning til spesialist. Luktetrening og andre behandlinger kan hjelpe. Jeg er ikke synsk, men tror på vitenskapen.

Anonymkode: 5f388...b01

Som jeg sa, så har jeg vært hos fastlegen, som sa det ikke var mulig å finne ut av årsaken, men at det mest sannsynlig må ha vært et virus som har ført til dette. Hun sa at det bare var å vente og håpe på at smaken ville komme tilbake med tiden. Det er ikke luktesansen er noe galt med, men smakssansen. Vitenskapen er fin den, men kan ikke alltid hjelpe. 

AnonymBruker
Skrevet

Men hvis en fremmed på nett svarer deg i denne tråden og sier "Ja, du får den igjen innen tre måneder" eller "Nei, den kommer aldri tilbake" - hvordan kan du tro på det? Hvordan vet du om vedkommende er klarsynt? Eller om det bare er noen som troller?

Et slikt svar i en tråd som dette har jo derfor ingen verdi.

Anonymkode: 28c13...97f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Men hvis en fremmed på nett svarer deg i denne tråden og sier "Ja, du får den igjen innen tre måneder" eller "Nei, den kommer aldri tilbake" - hvordan kan du tro på det? Hvordan vet du om vedkommende er klarsynt? Eller om det bare er noen som troller?

Et slikt svar i en tråd som dette har jo derfor ingen verdi.

Hvis en klarsynt sier at vedkommende føler jeg får tilbake smakssansen etter hvert, så gir det håp. Jeg skjønner at det ikke kan gis et absolutt svar, men det kan sjelden leger gi heller. For meg har svar fra klarsynte verdi, og det er jeg som spør, ikke du. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis en klarsynt sier at vedkommende føler jeg får tilbake smakssansen etter hvert, så gir det håp. Jeg skjønner at det ikke kan gis et absolutt svar, men det kan sjelden leger gi heller. For meg har svar fra klarsynte verdi, og det er jeg som spør, ikke du. 

Men hvordan vet du om svaret du får kommer fra noen som faktisk er klarsynt? Eller om det kommer fra noen som bare vil trolle?

Evt om vedkommende som skriver oppriktig tror de er klarsynt, hvordan kan du vite om de faktisk er det?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Men hvordan vet du om svaret du får kommer fra noen som faktisk er klarsynt? Eller om det kommer fra noen som bare vil trolle?

Evt om vedkommende som skriver oppriktig tror de er klarsynt, hvordan kan du vite om de faktisk er det?

Selvfølgelig kan man ikke vite med sikkerhet om noen troller eller er seriøs, men det får bli opp til meg å vurdere😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...