AnonymBruker Skrevet 28. juni #1 Skrevet 28. juni Min kjæreste kan finne på under grilling å påpeke hva som var dårlig med maten. Samt at den eneste han mener han ler sammen med så han griner er bestekompisen. Jeg svarer bare «er det nå jeg skal begynne å grine?» blir så oppgitt av at man ikke klarer å være sivilisert mot hverandre når i et forhold . Er jeg rar ? Han har også sagt at når han blir lei av meg kan han bli sammen med eksen . Anonymkode: 24795...ccc
AnonymBruker Skrevet 28. juni #2 Skrevet 28. juni Han er slem mot deg. Finn deg heller noen som er snill og som vil at du skal ha det bra. Anonymkode: a7d40...11a 2
Erixon Skrevet 28. juni #3 Skrevet 28. juni Toxic fyr. Dump han, du fortjener å være med noen som behandler deg med kjærlighet og respekt. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #5 Skrevet 28. juni Sikkert litt usikker og sosialt klønete. Ta en prat med ham. De fleste av oss sier faktisk ganske teite ting med jevne mellomrom. Hvis du tenker at du ikke gjør det, så er det mest sannsynligvis fordi folk rundt deg er litt tolerante og høflige og lar ting fare uten å ta seg nær av det. Forskjellen er hvor ofte man gjør det. Men ta en prat med ham og be ham tenke seg om før han prøver å være morsom og interessant på andres bekostning. Anonymkode: 30289...d7e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå