AnonymBruker Skrevet 29. juni #21 Skrevet 29. juni Som mange andre her tromler jeg alt jeg vasker på 60 grader; sengetøy og håndklær blir myke av tromling, og det liker jeg. Ellers er det kluter og undertøy og slikt. Det er veldig kjekt å kunne tromle tørt sengetøy fordi leiligheten er liten, og jeg har ikke plass til å lufttørke svære ting. Anonymkode: 7b4c3...454
Million Skrevet 29. juni #22 Skrevet 29. juni Jeg har ikke tørketrommel i leiligheten, så jeg går ned og bruker den som er i vaskekjelleren i blokka. Det koster penger, men jeg bare må tromle håndklær. Liker at de er myke og fluffy når de er nyvasket og rene. Å bruke håndklær som er stive og "størknede" pga de er tørket på stativ orker jeg ikke bruke. Men jeg føler ikke at det er plass på badet mitt til en tørketrommel i tillegg til vaskemaskinen, selv om de står oppå hverandre. Den vil oppta så mye "space" og gjøre at badet føles enda mindre og trangere. Hadde jeg hatt egen tørketrommel (som jeg hadde før) hadde jeg tromlet jeans i den også, i tillegg til håndklærne og sannsynligvis også sengetøy. Men ikke vanlige klær. Det sliter en del på tekstiler å bli tromlet.
AnonymBruker Skrevet 29. juni #23 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvorfor ikke jeans.? Anonymkode: b70f3...f95 Jeans blir fort ødelagt av det Anonymkode: 3025b...8e4
17.11 Skrevet 29. juni #24 Skrevet 29. juni Tromler alt som ikke er dyrt eller pent, henger det som ikke tromles rett på kleshengere og lar de henge på en stang på vaskerommet til det er tørt. Tromler t-skjorter, tights, joggebukser, håndklær, sengetøy, en del undertøy og alt av sokker.
AnonymBruker Skrevet 30. juni #25 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeans blir fort ødelagt av det Anonymkode: 3025b...8e4 Hva mener du med fort? Mine jeans har vært i tørketrommelen siden 2017 og ser ikke antydning til ødelagt… Jeg vasker den på vrangen og putter den inn på vrangen. Anonymkode: a1a3b...c11 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #26 Skrevet 30. juni Håndkle, vaske- og tørkekluter, sengetøy, undertøy og bomull. Det meste av syntetisk står på vaskelappen at det ikke kan tørketromles. I tillegg til lin og ull. Anonymkode: c77d7...253
tussi84 Skrevet 30. juni #27 Skrevet 30. juni Tromler alt utenom ull omtrent og utedresser til barn som ikke skal i tørketrommelen. Med 2 barnehagebarn og 2 voksne i hus så går det mye klesvask, så tørking på stativ går for sakte.
AnonymBruker Skrevet 30. juni #28 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hva mener du med fort? Mine jeans har vært i tørketrommelen siden 2017 og ser ikke antydning til ødelagt… Jeg vasker den på vrangen og putter den inn på vrangen. Anonymkode: a1a3b...c11 Passformen blir ødelagt, kan også ødelegge stoffet. https://www.kk.no/livet/7-plagg-som-ikke-skal-i-torketrommelen/82089586 Anonymkode: 3025b...8e4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå