Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som vasker mye klær og har tørketrommel, hvor mye bruker dere den og hvor mye henger dere opp til tørk?

Anonymkode: b70f3...f95

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tromler alt alltid, med unntak av lin og ull. Det har vi såpass lite av at det tørker jeg bare over stolrygger og på radiatoren. Har ikke tørkestativ. 

Anonymkode: 7d863...dfe

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tørker alt i tørketrommelen bortsett fra ull og lin. 

Anonymkode: b5033...2ab

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tørker alt av bomull i trommelen.
Bare syntetisk og ull som ikke havner i den.

Anonymkode: 0e8d2...654

AnonymBruker
Skrevet

Tørker alt av sengetøy, handklær, undertøy, kluter. 

Henger som regel opp annet. Men hender også jeg tromler det. Eneste unntaket er ull og silke. 

Tror trommelen er mer en skånsom nok, så at jeg fortsatt henger opp en del handler nok bare om vane. 

Anonymkode: f87f4...149

AnonymBruker
Skrevet

Tørker håndklær, undertøy, sokker, kluter, mopper osv i tørketrommel. Alt annet henges opp. 

Anonymkode: 2be19...7f3

AnonymBruker
Skrevet

Tromler det meste, til og med ull (har eget program for ull på trommelen). Tromler dog ikke penskjorter og jeans. Det henges på hengere på vaskerommet :) 

Anonymkode: 2116f...08b

• Liker 1
Skrevet

Tørker alt av treningstøy, undertøy og sokker i trommelen. Jeg opplever at klær av bomull kan krympe litt, så det henges opp. Sengetøy og håndklær tromles også. Bruker tromelen hver gang jeg vasker

Skrevet

Tromler ikke «vanlige klær», det blir mye mer slitt og mister farge fortere. Tromler kun undertøy og sengetøy.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den står til pynt.

Anonymkode: fe99b...774

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg hadde trommel pleide jeg å tromle håndklær, sengetøy og undertøy.

Anonymkode: 98eff...dc2

AnonymBruker
Skrevet

Tromler bare sengetøy, håndklær, kluter og gulpekluter. Alt annet henges opp til tørk.

Var på utveksling et sted hvor jeg måtte tromle alle klærne, og det slet veldig på klærne mine. Nå er nok den moderne trommelen vi har mer skånsom enn den som stod i en studenthybel i England for ti år siden, men likevel. Tør ikke å tromle de vanlige klærne. Selv om det frister å begynne å tromle truser og sokker, for det er så irriterende å henge opp.

Anonymkode: e7e42...795

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dere som vasker mye klær og har tørketrommel, hvor mye bruker dere den og hvor mye henger dere opp til tørk?

Tromler kun håndklær, sengetrekk, laken og sånn til hverdags resten henges opp.. men det er "kjekt å ha" om man trenger den til noe annet.. 

AnonymBruker
Skrevet

Tromler kun undertøy, trøyer, kjøkkenhåndklær og kluter.  

Anonymkode: ec619...b83

AnonymBruker
Skrevet

Tromler sengetøy og håndklær om vinteren eller hvis jeg må vaske en dag det regner. Ellers tørkes alt ute eller på stativ på et rom med avfukter.

Anonymkode: a72ca...1c9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Tromler det meste, til og med ull (har eget program for ull på trommelen). Tromler dog ikke penskjorter og jeans. Det henges på hengere på vaskerommet :) 

Anonymkode: 2116f...08b

Hvorfor ikke jeans.?

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å kjøpe tørketrommel da vi er 2 voksne og 2 tenåring som trener og bruker mye klær. Har 2 stativ med klær stående hele tiden 

Skrevet

Jeg har det meste i tørketrommel.  Sliter på klærne, krymper dem osv, men har ikke så mange alternativer. 

AnonymBruker
Skrevet

Tromler som regel nesten alt, men om vår, sommer og tidlig høst, henger jeg ut når jeg kan. Har fastmontert klesstativ og et som står på terrassen og som er lett å være inn hvis det regner, eller ikke er tørt før kvelden. 

Anonymkode: 5eca4...0f6

Skrevet

Truser, sokker, håndklær og sengetøy går alltid i trommelen. En og annen t-skjorte, tights eller joggebukse også. Det meste annet tørkes på snora. Har noen sokker som heller ikke tromles…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...