Gå til innhold

Beroligende til katt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg og pusen min skal flytte, og han må dessverre da bli med på en to timers kjøretur. Har vært i kontakt med veterinær, som anbefalte meg å høre på apoteket. Der var jeg i dag uten at de hadde noe å tilby 🙂

Så da lurer jeg på, hva fungerer best til katt som blir stresset i bil? Han har tidligere hatt problemer med stressnivå som utløser urinstein, så jeg vil gjerne berolige han så mye som mulig på denne turen..

AnonymBruker
Skrevet

Dette er jeg og interessert i, da jeg også har en liten pus som er ekstremt sensitiv for stress grunnet aktivering av urinstein. Og samtidig redd for alt mulig i tillegg. 

Anonymkode: 83a09...6d2

Skrevet

Du kan prøve med Feliway

AnonymBruker
Skrevet

Når vi kjører med katten vår så har vi han i bur rett bak oss i setet, i midten. Om det er en stund siden siste biltur, så liker han det ikke, men etter en stund slapper han fint av. Nå har han riktignok ikke hatt urinstein.

Kattemynte skal være beroligende for katt, selges på dyrebutikk. Har ikke brukt det på katten selv. 

Litt overraskende at de ikke har noe på apoteket.

Anonymkode: 47e7f...dbf

AnonymBruker
Skrevet

Anxitane s som er tabletter du gir katten. Fås på apotek eller dyrlege

Anonymkode: c1665...559

Skrevet

Vi fikk noe til å smøre på gommene til katten da vi flyttet, husker ikke hva det het men de vet sikkert dyrelegen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...