AnonymBruker Skrevet 28. juni #1 Skrevet 28. juni Jeg har sett noen bilder av veldig lange passkøer ved Faro flyplass i Portugal. Jeg vet at vi ikke trenger å stå i passkø, men tenker at det kan bety lange køer og kaos også på andre deler av flyplassen. Er det noen som har erfaring? Gjelder det kun Faro, eller også andre flyplasser i Portugal? Vi lander i Lisboa, og drar hjem fra Faro. Anonymkode: b8141...185
visp Skrevet 28. juni #2 Skrevet 28. juni Jeg har bare reist fra og til Lisboa og opplever flyplassen som veldig uorganisert. Sist sto jeg utrolig lenge i 30 varmegrader i en kø som ikke beveget seg omtrent, også en kø for å komme inn på flyet (sikkert 40 grader i et innestengt bur (føltes det som), og deretter ble jeg sittende "i kø" kjempelenge inne på selve flyet for det var noe uregelmessigheter (folk ble ikke tilbudt vann eller noe) og de måtte se passene til folk flere ganger. Syns det var et mareritt, men det kan være at jeg var veldig uheldig den dagen.
AnonymBruker Skrevet 28. juni #3 Skrevet 28. juni Takk for svar! Ser ut som vi kanskje bør beregne lengre tid enn vanlig! Anonymkode: b8141...185
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå