AnonymBruker Skrevet 28. juni #1 Skrevet 28. juni Nærmer meg 40, og føler meg ikke ferdig med sex. Men er inneforstått med at ting endrer seg med årene. Hvordan føler dere at sexlivet er som godt voksen? Anonymkode: bc340...fa7
AnonymBruker Skrevet 28. juni #2 Skrevet 28. juni 40 årene var de beste seksuelt sett for min del. Kun overgått av å være helt nyforelsket og galkåt på grunn av det. I 40 årene var barna ganske store og selvgående, og livet ble mindre hektisk. Hvilket ga meg og min kjære mer overskudd til sex, og også mulighet til å få mer alenetid, i at ungene kunne være hjemme alene litt. En blomstringstid rett og slett. Nå er jeg kommet i 50 årene, og overgangsalderen er ennå ikke taklet perfekt i at jeg har funnet hva som hjelper akkurat meg best angående endringer i kroppen. Jeg har tro på at det løser seg, men har akkurat begynt å prøve kremer og tabletter som kan hjelpe. Å være tørr nedentil er ikke positivt for sexlyst og sexliv, for det blir fort sårt, men løses dette (hvilket jeg ikke gir opp til jeg finner løsning på) er det ingenting annet som tilsier at vi legger sex på hylla. Så jeg tenker dette er en midlertidig nedtur. Mannen er preget av alder på den måten at behovet for sex er noe dempet (fra lyst hver dag til godt fornøyd med 2-3 ganger i uka), men ikke kritisk, og ingen fysiske utfordringer så langt. Ereksjonsproblemer har vi ikke utfordringer med. Anonymkode: a9f96...c24 2 1
bullehurk Skrevet 28. juni #3 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Nærmer meg 40, og føler meg ikke ferdig med sex. Men er inneforstått med at ting endrer seg med årene. Hvordan føler dere at sexlivet er som godt voksen? Individuelt, men svarer for min del ..... Helt fantastisk, bare å finne seg en yngre mann som funker 😉 Anonymkode: bc340...fa7
AnonymBruker Skrevet 28. juni #4 Skrevet 28. juni Aldri vært bedre, aldri vært mer variert, og aldri hatt så mye sex som de siste åra. Anonymkode: 9744c...72f 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #5 Skrevet 28. juni Vi er i 40-årene og vært sammen i 25 år. Vi er trygge på hverandre, har ikke mindre lyst på hverandre enn tidligere. Barna er større og vi har mere overskudd, men ikke alltid mulighet hjemme når barna er hjemme. Tar oss ofte en tur på hotellet og da blir det noen runder. Har absolutt ingen planer om å legge sexlivet på hylla på veldig mange år. Anonymkode: 31149...019 1
Sander33 Skrevet 28. juni #7 Skrevet 28. juni 50 i år, og kroppen er som 25. Like sprek. Samme styrke i benk og bein. Litt lavere kondis (ikke prioritert). Sexen i 40åra var fantastisk. Vet alle knappene og sonene og hva som skal til for at hun skal ha det godt! Ekstremt god sex i 40åra! Gleder meg til 50åra! Folk sier jeg ser 35 ut. Både en flex og en utfordring🤣 føler meg som 35 og. Kosthold, tillegg og riktig «trening». Trener ikke, mosjon+. Denne treningen sliter ikke ut kroppen! FIT før 50 var målet. Har 3mnd igjen. Mål nådd!
AnonymBruker Skrevet 28. juni #8 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nærmer meg 40, og føler meg ikke ferdig med sex. Men er inneforstått med at ting endrer seg med årene. Hvordan føler dere at sexlivet er som godt voksen? Anonymkode: bc340...fa7 Jeg er noen år eldre en deg (midt i 40 årene). Jeg føler meg ikke «ferdig med sex», men sex har en veldig liten rolle i livet nå, kontra da jeg var 16-26/27 og sex var liksom selve livet. Når vi har sex nå, så er sexen veldig mye bedre en hva den noen gang var i 20 årene f.eks., men det er veldig sjeldent vi vil/gidder/trenger det☺️ Anonymkode: 8395f...904 3 1
MarianneE Skrevet 28. juni #9 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nærmer meg 40, og føler meg ikke ferdig med sex. Men er inneforstått med at ting endrer seg med årene. Hvordan føler dere at sexlivet er som godt voksen? Anonymkode: bc340...fa7 Definitivt bedre og bedre. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #10 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er noen år eldre en deg (midt i 40 årene). Jeg føler meg ikke «ferdig med sex», men sex har en veldig liten rolle i livet nå, kontra da jeg var 16-26/27 og sex var liksom selve livet. Når vi har sex nå, så er sexen veldig mye bedre en hva den noen gang var i 20 årene f.eks., men det er veldig sjeldent vi vil/gidder/trenger det☺️ Anonymkode: 8395f...904 Signerer denne. Sex har en veldig liten rolle i livet nå etter 20 års samliv, ifht når jeg var ung og nyforelsket. Jeg er nok sterkt preget av at jeg ikke har hatt lyst på mannen min på over ti år og dermed kun har pliktsex, men jeg kan av hele mitt hjerte forkynne at jeg aldri ønsker å ha sex igjen. Man blir fullstendig ødelagt av pliktsex. Anonymkode: 1832a...e27 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #11 Skrevet 28. juni De fleste blir aldri ferdig med sex, med mindre det er sykdom inne i bildet. Det kan være perioder som er annerledes. Kvinner bruker noen år på å gå gjennom overgangsalderen, og den tiden kan være(men ikke alltid) ganske "rufsete" mht sex. Menn kan få ereksjonsproblemer. Begge kjønn, men oftest kvinner, opplevere å miste lysten. Alt dette finnes det mye hjelp å få for å løse om man bare treffer rette ekspertisen. Ikke alltid fastlegen vet hva som kan gjøres, men sexologer og gynekologer har ofte mer kunnskap om mulige behandlinger, spesielt for kvinner. Selv er jeg midt i 50-åra, kona gjennom 25 år er et par år yngre. Vi har ukentlig sex, og noen ganger flere ganger i uka. Av og til prøver vi også nye ting, og lærer nye ting. Undersøkelser jeg har lest, viser at 60-80% av befolkningen(litt forskjell på kjønn), fortsatt har sex langt opp i 70-åra, så det er ingen grunn til å ta sorgene på forskudd. Du har fortsatt mye å glede deg til. Anonymkode: 7facf...e5e 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #12 Skrevet 29. juni Jeg hadde dårlig lyst gjennom 30-årene. Hadde lest om at mange fikk økt lyst og bedre sex i 40-årene. Det skjedde ikke for meg, jeg har like lav lyst nå som før. Hvordan det blir når overgangsalderen setter inn vet jeg jo ikke, men tviler vel på at lysten går oppover med alderen. Anonymkode: a6a1b...dc0
Bamseklemmer Skrevet 29. juni #13 Skrevet 29. juni Jeg var så godt som seksuellt død som 40 åring (påvirket av eksen🤫) Tok grep for eget sexliv: slanking, trening, endret kosthold og knipeøvelser.. Nå idag tar jeg fremdeles mine daglige knipeøvelser, men de kommer automatisk. Limer inn resutatet fra en annen tråd: Styrken og lengden av orgasmene, vet jeg kommer av knipeøvelsene. Prostataens styrke gir mere markant sterkere sammentrekninger, og spruten har blitt mye lengre. Fikk en gang en imponerende utløsning, jeg målte den 2,2 meter på gulvet. Og når jeg trykker ekstra til, pisser jeg nesten 4 meter. Det gir faktisk også en hærlig følelse i urinrøret😇 Kanskje mest stolt av at knipeøvelsene hjelper, og har gitt meg så mange helsemessige og seksuelle fordeler👏
Soft mann Skrevet 29. juni #14 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (15 timer siden): Signerer denne. Sex har en veldig liten rolle i livet nå etter 20 års samliv, ifht når jeg var ung og nyforelsket. Jeg er nok sterkt preget av at jeg ikke har hatt lyst på mannen min på over ti år og dermed kun har pliktsex, men jeg kan av hele mitt hjerte forkynne at jeg aldri ønsker å ha sex igjen. Man blir fullstendig ødelagt av pliktsex. Anonymkode: 1832a...e27 Hvorfor har du sex med han da?
bullehurk Skrevet 29. juni #16 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sex er oppskrytt. Anonymkode: 81be7...05f For enkelte, for enkelte andre er det livets krydder. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #17 Skrevet 29. juni Jeg er 46 og har like mye sex som da jeg var i 20 årene, Anonymkode: 5ae2e...664
Mardina Skrevet 29. juni #18 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sex er oppskrytt. Anonymkode: 81be7...05f Det tenkte jeg også i mange år. Men så må man bare treffe den "rette", så kan man fort finne ut at sex kan være fantastisk 🥰 Sånn ble det i hvert fall for meg 🥰 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #19 Skrevet 29. juni Mardina skrev (20 minutter siden): Det tenkte jeg også i mange år. Men så må man bare treffe den "rette", så kan man fort finne ut at sex kan være fantastisk 🥰 Sånn ble det i hvert fall for meg 🥰 Samme her. Sex var en enorm skuffelse i forhold til fantasier om sex, og i forhold til tilfredsstillelse ved onanering, i årevis. Så traff jeg mann som var fantastisk elsker, og etter det har jeg aldri gått tilbake til at sex ble skuffelse. Det vil si at når jeg visste hvordan det kunne og skulle være kuttet jeg ut dårlige elskere så kjapt at jeg knapt vektlegger/husker dem, og etablerte selvfølgelig forhold først med mann som var og er en fantastisk elsker. Anonymkode: a9f96...c24
AnonymBruker Skrevet 29. juni #20 Skrevet 29. juni 40-årene var best! Er 52 nå og mer aktiv enn småbarnsårene. Har over tid tatt langt mer ansvar for egen nytelse også. Anonymkode: a7ddf...e25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå