Katteelsker23 Skrevet 28. juni #1 Skrevet 28. juni Jeg testet positivt 5 dager etter innsett av 5-dagers fryst blasto. Syns generelt ikke testene har blitt sterkere, men de blir liksom ikke svakere heller. Har hørt noen si at hcg kan stige saktere ved fryseforsøk, og at håpet ikke er ute enda. Hva tenker dere? Noen som har erfaringer? Disse testene er fra onsdag og til idag.
AnonymBruker Skrevet 28. juni #2 Skrevet 28. juni Jeg hadde sånn da jeg hadde kjemisk ihverfall. Hadde ca lik styrke på testene i flere dager. Så begynte jeg vel å blø ca 1 uke etter første positive. Anonymkode: c3783...4f5 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #3 Skrevet 28. juni Jeg hadde litt sterkere positive enn dine som ikke ble sterkere. Det endte med kjemisk. Kan legge ved bilder av mine tester i den perioden. Det er fra 11 dpo. Også fryseforsøk med blasto. Anonymkode: 9383b...798 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #4 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde litt sterkere positive enn dine som ikke ble sterkere. Det endte med kjemisk. Kan legge ved bilder av mine tester i den perioden. Det er fra 11 dpo. Også fryseforsøk med blasto. Anonymkode: 9383b...798 Legger til at blødning startet 24 dpo. Var også hos lege og målte hcg. Den viste 75 den første prøven (20 dpo) og tror det var 37 (22 dpo) på den neste. Anonymkode: 9383b...798
AnonymBruker Skrevet 28. juni #5 Skrevet 28. juni Synes det minner meg om mine kjemiske, men vil fortsatt si det er litt for tidlig til å dra noen konklusjoner. Du har bare målt stigning i 3 dager, og er bare på 13dpo. Ville vært forsiktig håpefull noen dager til. ❤️ Anonymkode: dec20...19b 1
Katteelsker23 Skrevet 30. juni Forfatter #6 Skrevet 30. juni Jeg tok ny test idag, 10dager etter innsett. Tok også blodprøve så skal ta ny på onsdag. Det er jo økning her?
Frk.Pøls Skrevet 30. juni #7 Skrevet 30. juni Katteelsker23 skrev (11 minutter siden): Jeg tok ny test idag, 10dager etter innsett. Tok også blodprøve så skal ta ny på onsdag. Det er jo økning her? Dette er jo lovende!! Får du svar på første blodprøve i dag? 1
Katteelsker23 Skrevet 30. juni Forfatter #8 Skrevet 30. juni Frk.Pøls skrev (2 minutter siden): Dette er jo lovende!! Får du svar på første blodprøve i dag? De sa svaret ikke var klart før imorgen, så må bare vente tålmodig🤣
Frk.Pøls Skrevet 30. juni #9 Skrevet 30. juni Katteelsker23 skrev (3 minutter siden): De sa svaret ikke var klart før imorgen, så må bare vente tålmodig🤣 Logg inn på furst, jeg fikk svar samme dag, de gir de svar til fastlege, som så gir svaret til deg 😅
Katteelsker23 Skrevet 30. juni Forfatter #10 Skrevet 30. juni Frk.Pøls skrev (5 minutter siden): Logg inn på furst, jeg fikk svar samme dag, de gir de svar til fastlege, som så gir svaret til deg 😅 Jeg tok det privat hos klinikken, så vet ikke om de gir svar samme da?
Frk.Pøls Skrevet 30. juni #11 Skrevet 30. juni Katteelsker23 skrev (7 minutter siden): Jeg tok det privat hos klinikken, så vet ikke om de gir svar samme da? bruker nok furst de også 🙂 1
Katteelsker23 Skrevet 30. juni Forfatter #12 Skrevet 30. juni Frk.Pøls skrev (4 minutter siden): bruker nok furst de også 🙂 Skal følge med utover dagen💘 1
Katteelsker23 Skrevet 1. juli Forfatter #13 Skrevet 1. juli Frk.Pøls skrev (20 timer siden): bruker nok furst de også 🙂 Fikk svar fra klinikken idag. Verdien var på 78. Så er jo gravid💘 de håpet på økning til over 150 på onsdag, så får bare krysse fingrene🤞🏻 1
Frk.Pøls Skrevet 1. juli #14 Skrevet 1. juli Katteelsker23 skrev (3 timer siden): Fikk svar fra klinikken idag. Verdien var på 78. Så er jo gravid💘 de håpet på økning til over 150 på onsdag, så får bare krysse fingrene🤞🏻 Ja!🤩 det er jo innenfor normalen, kjempe bra! Krysser fingrene sammen med deg! 1
Hjertefisk Skrevet 1. juli #15 Skrevet 1. juli Katteelsker23 skrev (På 30.6.2025 den 13.25): Jeg tok ny test idag, 10dager etter innsett. Tok også blodprøve så skal ta ny på onsdag. Det er jo økning her? Så bra at hcg'en var bra! Den siste streken du fikk ser jo kjempefin ut 🥰 1
Katteelsker23 Skrevet 1. juli Forfatter #16 Skrevet 1. juli Hjertefisk skrev (1 minutt siden): Så bra at hcg'en var bra! Den siste streken du fikk ser jo kjempefin ut 🥰 Jrg håper alt jeg har at det er fin stigning på blodprøven imorgen💘
TheLibrarian Skrevet 1. juli #17 Skrevet 1. juli Katteelsker23 skrev (50 minutter siden): Jrg håper alt jeg har at det er fin stigning på blodprøven imorgen💘 Krysser fingre for deg 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #18 Skrevet 3. juli Katteelsker23 skrev (På 1.7.2025 den 16.10): Jrg håper alt jeg har at det er fin stigning på blodprøven imorgen💘 Hvordan gikk det? ❤️ Anonymkode: 8cf1a...7b0
Katteelsker23 Skrevet 3. juli Forfatter #19 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvordan gikk det? ❤️ Anonymkode: 8cf1a...7b0 Det gikk fint! Fikk svar fra klinikken om at hcg var på 181 igår, og 78 på mandag. Så de var fornøyde💘 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå