AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:44 #1 Skrevet lørdag kl 10:44 Vi skal på hytta en uke i sommer, og har to barn på 10 og 17 år. 17 åringen vil faktisk være med, men har veldig lyst til å ha med 3 kompiser. Veldig greie gutter altså, men trenger litt erfaringer. De er jo treningsgutter hele gjengen og jeg ser jo for meg enorme mengder mat som vil gå med😅 Har noen tips til hva vi kan kjøpe inn/lage som ikke ruinerer oss helt? Ellers tenker jeg at gutta får styre og ordne seg selv litt. Vi kan jo kjøre de til fiskevann de kan herje rundt en dag alene osv. Vil jo at de skal kose seg, samtidig som jeg også vil ha litt fred og ro på hytta… Anonymkode: bdf8d...1e1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:49 #2 Skrevet lørdag kl 10:49 Havregrøt til frokost og alltid ris som tilbehør til middagen 😁 Anonymkode: e98f8...93e 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:52 #3 Skrevet lørdag kl 10:52 Gryteretter? Kjøttdeig, ekstra ris/pasta (billig fyll). Enkelt og godt Egg er billig + proteiner Anonymkode: ca613...c0b
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:32 #4 Skrevet lørdag kl 14:32 Tror du ikke foreldrene vil tilby seg å bidra litt i matkassen om de vet at det er tre tenåringsgutter som er med en hel uke? Be dem i det minste ta med litt snacks og brus. Tenker det er helt innafor med billige alternativer denne uken: grillpølser, burgere - sånne frosne blokker, bakt potet, spagetti med kjøttsaus (kyllingkjøttdeig er rimelig), kanskje får de fisk så dere kan spise det med poteter og tilbehør? Kjøp havregryn, billig brød, egg, leverpostei og first Price syltetøy. Det er helt greit å servere vann til en del måltider. Anonymkode: 2a72d...310
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå