AnonymBruker Skrevet 28. juni #1 Skrevet 28. juni Det høres jo både her og der og folk som finner nye sexpartnere eller er utro mot partneren sin. Kanskje jeg kunne få noen tips og hvor man finne noen å ha sex med? Jeg er singel mann ca 50 og trives stort sett med det, men har et stort behov for sex, men sliter med å komme i kontakt med damer. Å komme inn på swingers klubb som singel mann er jo håpløst. Det ligger langt inne å kjøpe sex, selv om det kommer nærmere og nærmere at jeg går til det skrittet… noen tips til hvor jeg kan finne noen å ha sex med? Anonymkode: eea56...972
AnonymBruker Skrevet 28. juni #2 Skrevet 28. juni Tinder? Å være singel mann på swingerklubb er ikke håpløst, hvis man kan oppføre seg og te seg høflig 😉 Anonymkode: c7039...bf6
Soft mann Skrevet 28. juni #3 Skrevet 28. juni Lokal pub😉 virker ofte. match er bedre etter min mening. Tinder så er damene bare gold digger
AnonymBruker Skrevet 28. juni #4 Skrevet 28. juni Swinger er jo for par. Men bor du i Trondheim har du faktisk en sexklubb. (Sikker i andre byer også men den i Trondheim er godt kjent) Ev Tinder. Dem som tror Tinder er for å finne kjærligheten tror feil. Tinder er plass nr 1 for å finne sexualpartnere. Anonymkode: 9351f...749
AnonymBruker Skrevet 28. juni #5 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Tinder? Å være singel mann på swingerklubb er ikke håpløst, hvis man kan oppføre seg og te seg høflig 😉 Anonymkode: c7039...bf6 Jeg tror jeg hadde klart med bra der hvis jeg først fikk innpass, men de gangene jeg har prøvd å melde meg på, så får jeg alltid beskjed om at det er fullt for menn. Anonymkode: eea56...972
AnonymBruker Skrevet 28. juni #6 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Swinger er jo for par. Men bor du i Trondheim har du faktisk en sexklubb. (Sikker i andre byer også men den i Trondheim er godt kjent) Ev Tinder. Dem som tror Tinder er for å finne kjærligheten tror feil. Tinder er plass nr 1 for å finne sexualpartnere. Anonymkode: 9351f...749 Så det å ha en seriøs profil på Tinder er lite effektivt? Bedre å ha en hvor man søker et kortsiktig forhold? Anonymkode: eea56...972
AnonymBruker Skrevet 28. juni #7 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så det å ha en seriøs profil på Tinder er lite effektivt? Bedre å ha en hvor man søker et kortsiktig forhold? Anonymkode: eea56...972 Lenge siden Tinder var en plattform for å finne kjærligheten. Er ennå noen som tror at den er for det. Men å finne kjærligheten der er mer eller mindre umulig. Tinder er et kjøttmarked. Anonymkode: 9351f...749 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #8 Skrevet 28. juni Som mann er det ikke vanlig å ha sex som singel. Noen har det selvsagt, men kun et lite mindretall. Forhold er veien til sex, og det er der man bør legge innsatsen. Anonymkode: b7937...0db 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni #9 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så det å ha en seriøs profil på Tinder er lite effektivt? Bedre å ha en hvor man søker et kortsiktig forhold? Anonymkode: eea56...972 Tinder har de siste årene vært en app for å finne one night stands. 99 % av brukerne er på jakt etter uforpliktende sex, ikke forhold. Det er derfor de med mest attraktivt utseende også gjør det best på appen. Anonymkode: 5fcaf...558
Sander33 Skrevet 28. juni #10 Skrevet 28. juni Godt trent/god helse/bedre enn snittet for alder. Godt kledd. Ha ting på stell. Hår. Lukt. Ordentlig, men ikke kjedelig!! Gjerne god økonomi (men styr unna kaos-uglene). Du dater i din «klasse» eller liga. Smile mye. Omgjengelig. Behjelpelig. Være aktiv, sport, idrett etc. Turer. Singeltreff. Singelgrupper. Drit i å tenk på sex. Den kommer av seg selv med den rette.. jakter du kun det blir det teit. Lykke til. 5
AnonymBruker Skrevet 28. juni #11 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Som mann er det ikke vanlig å ha sex som singel. Noen har det selvsagt, men kun et lite mindretall. Forhold er veien til sex, og det er der man bør legge innsatsen. Anonymkode: b7937...0db Det er også helt vanlig og normalt å ikke ha sex for single kvinner. Ikke fordi vi kvinner er mindre interessert i sex, og ikke savner dette, men fordi at for de fleste kvinner er terskelen for å finne seg en elsker omtrent like høy som å finne seg en partner. Det er mye de samme krav til en elsker som til en partner, fordi det å føle seg trygg, respektert og trives med mannen også er et behov når han kun skal være elsker. Relativt få single kvinner løper rundt og har uforpliktende sex med tilfeldige menn. Det er mye hvorfor uforpliktende sex er så vanskelig å oppnå for de fleste menn. Relativt få kvinner har ønsker om det, og de kvinner som synes ons og tilfeldig sex er ok har et så stort tilbud om det at det selvfølgelig tilfaller de mest sjarmerende menn, som er flinke til å flørte og inngi tilstrekkelig tillit. Mange single kvinner savner sex, og kunne godt tenke seg en elsker, men menn som ønsker å komme i den posisjonen må altså være bevisst på at å selge seg inn som elsker er like basert på å fremstå som hyggelig og trygg som om det var posisjonen som kjæreste han "søker". At mannen har pikk og ønsker sex er absolutt ikke tilstrekkelig. Det er tilfellet for 99% av menn, så han må kunne tilby mer enn det. Ikke minst være en god elsker når han får muligheten også. En elsker som "ikke virker godt" er meningsløst for kvinner som ønsker en elsker. Noe kaninjukking og å overse hennes behov er derfor snarvei til at mannen kjapt må lete etter ny kvinne å ha sex med. At ts er godt voksen er nok en fordel angående å finne kvinne som kun ønsker elsker, ikke forhold. Det er flere single kvinner som ønsker kun elsker i aldersgruppen 40- 50 år enn blant yngre kvinner, som i større grad jakter på fast partner. Det er ganske mange voksne kvinner som ikke ønsker forhold, men en elsker, men menn må altså være like tiltalende og ok som om han var aktuell som kjæreste for å bli vurdert som elsker. Vi kvinner sympatiknuller ikke, og vår trivsel og trygghet er svært vesentlig for oss, samt at en ren elsker selvfølgelig må være en god elsker. Med en funksjon for oss må den funksjonen være bra. Anonymkode: 28eb5...957 2 5
AnonymBruker Skrevet 28. juni #12 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det er også helt vanlig og normalt å ikke ha sex for single kvinner. Ikke fordi vi kvinner er mindre interessert i sex, og ikke savner dette, men fordi at for de fleste kvinner er terskelen for å finne seg en elsker omtrent like høy som å finne seg en partner. Det er mye de samme krav til en elsker som til en partner, fordi det å føle seg trygg, respektert og trives med mannen også er et behov når han kun skal være elsker. Relativt få single kvinner løper rundt og har uforpliktende sex med tilfeldige menn. Det er mye hvorfor uforpliktende sex er så vanskelig å oppnå for de fleste menn. Relativt få kvinner har ønsker om det, og de kvinner som synes ons og tilfeldig sex er ok har et så stort tilbud om det at det selvfølgelig tilfaller de mest sjarmerende menn, som er flinke til å flørte og inngi tilstrekkelig tillit. Mange single kvinner savner sex, og kunne godt tenke seg en elsker, men menn som ønsker å komme i den posisjonen må altså være bevisst på at å selge seg inn som elsker er like basert på å fremstå som hyggelig og trygg som om det var posisjonen som kjæreste han "søker". At mannen har pikk og ønsker sex er absolutt ikke tilstrekkelig. Det er tilfellet for 99% av menn, så han må kunne tilby mer enn det. Ikke minst være en god elsker når han får muligheten også. En elsker som "ikke virker godt" er meningsløst for kvinner som ønsker en elsker. Noe kaninjukking og å overse hennes behov er derfor snarvei til at mannen kjapt må lete etter ny kvinne å ha sex med. At ts er godt voksen er nok en fordel angående å finne kvinne som kun ønsker elsker, ikke forhold. Det er flere single kvinner som ønsker kun elsker i aldersgruppen 40- 50 år enn blant yngre kvinner, som i større grad jakter på fast partner. Det er ganske mange voksne kvinner som ikke ønsker forhold, men en elsker, men menn må altså være like tiltalende og ok som om han var aktuell som kjæreste for å bli vurdert som elsker. Vi kvinner sympatiknuller ikke, og vår trivsel og trygghet er svært vesentlig for oss, samt at en ren elsker selvfølgelig må være en god elsker. Med en funksjon for oss må den funksjonen være bra. Anonymkode: 28eb5...957 Takk for et meget oppklarende svar fra kvinners side. Da er det bare de få som skiller seg ut, jeg kjenner til et par eksemplarer på kvinner rundt 50 som ligger med flest mulig, de benytter friheten etter skilsmisse til å nyte livet som de sier, men de er tydeligvis unntaket da. Anonymkode: eea56...972 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #13 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Takk for et meget oppklarende svar fra kvinners side. Da er det bare de få som skiller seg ut, jeg kjenner til et par eksemplarer på kvinner rundt 50 som ligger med flest mulig, de benytter friheten etter skilsmisse til å nyte livet som de sier, men de er tydeligvis unntaket da. Anonymkode: eea56...972 Kvinner finnes i mange varianter. Det finnes også mange unntak fra det jeg skriver vedrørende kvinner som uansett alder ønsker kun fast forhold, og ikke bare en elsker. De du nevner er ikke unormale de heller, men det finnes likevel mange kvinner i kategorien jeg beskrev. Ønsker elsker, men ikke forhold. Et par av de single kvinner jeg kjenner i 40- 50 årene synes det å ligge med flere var gøy en stund, men så ble det bare stress de gikk lei av. Kvinner som ligger veldig mye rundt har aldri vært i flertall blant single kvinner jeg har kjent og kjenner, og mens kvinner i 20- 30 årene oftest leter etter sin livspartner, så er single kvinner i 40+ alderen like troende til å ønske ikke- livspartner. Er nok litt biologi i det, for da skal man ikke ha flere barn, og en ny kjæreste vil muligens til trolig ta energi og fokus man ønsker å bruke på sine barn, seg selv og sin behagelige tilværelse uten en mann som krever, forventer og har ønsker og behov de gjerne gikk litt lei av i forhold de har avsluttet. Ingen ny mann i hus (med mindre absolutt alt skulle klaffe så uventet godt at det er ganske urealistisk) er gjerne innstillingen. Å ønske og savne sex er likevel temmelig vanlig. Også kvinner har jo behov for slikt. Hvem som helst er likevel fullstendig uaktuelt. Også en eventuell elsker må være vel verdt å bruke tiden på, og oppføre seg så ok at det er positivt å ha ham i livet. Se tiltalende ut, oppføre seg bra og være en god elsker og gjerne venn. Lista ligger omtrent på nivået som er likt om det var kjæreste de ønsket, og som kvinne selv synes jeg ikke det er noe rart. Man må jo trives med vedkommende, føle seg trygg på vedkommende, og synes det er ok å bruke tid med og ha sex med vedkommende. Også om han kun er elsker. Anonymkode: 28eb5...957 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #14 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er også helt vanlig og normalt å ikke ha sex for single kvinner. Ikke fordi vi kvinner er mindre interessert i sex, og ikke savner dette, men fordi at for de fleste kvinner er terskelen for å finne seg en elsker omtrent like høy som å finne seg en partner. Det er mye de samme krav til en elsker som til en partner, fordi det å føle seg trygg, respektert og trives med mannen også er et behov når han kun skal være elsker. Relativt få single kvinner løper rundt og har uforpliktende sex med tilfeldige menn. Det er mye hvorfor uforpliktende sex er så vanskelig å oppnå for de fleste menn. Relativt få kvinner har ønsker om det, og de kvinner som synes ons og tilfeldig sex er ok har et så stort tilbud om det at det selvfølgelig tilfaller de mest sjarmerende menn, som er flinke til å flørte og inngi tilstrekkelig tillit. Mange single kvinner savner sex, og kunne godt tenke seg en elsker, men menn som ønsker å komme i den posisjonen må altså være bevisst på at å selge seg inn som elsker er like basert på å fremstå som hyggelig og trygg som om det var posisjonen som kjæreste han "søker". At mannen har pikk og ønsker sex er absolutt ikke tilstrekkelig. Det er tilfellet for 99% av menn, så han må kunne tilby mer enn det. Ikke minst være en god elsker når han får muligheten også. En elsker som "ikke virker godt" er meningsløst for kvinner som ønsker en elsker. Noe kaninjukking og å overse hennes behov er derfor snarvei til at mannen kjapt må lete etter ny kvinne å ha sex med. At ts er godt voksen er nok en fordel angående å finne kvinne som kun ønsker elsker, ikke forhold. Det er flere single kvinner som ønsker kun elsker i aldersgruppen 40- 50 år enn blant yngre kvinner, som i større grad jakter på fast partner. Det er ganske mange voksne kvinner som ikke ønsker forhold, men en elsker, men menn må altså være like tiltalende og ok som om han var aktuell som kjæreste for å bli vurdert som elsker. Vi kvinner sympatiknuller ikke, og vår trivsel og trygghet er svært vesentlig for oss, samt at en ren elsker selvfølgelig må være en god elsker. Med en funksjon for oss må den funksjonen være bra. Anonymkode: 28eb5...957 Dette er veldig sant. Jeg er singel kvinne og kan skrive under på dette innlegget. Tror det er sånn for de fleste single kvinner. Jeg savner sex og ønsker en elsker eller kjæreste. Men jeg vil ikke ha ons og tilfeldig sex med menn som bare forsvinner etter vi har hatt sex. Det føles feil og blir bare trist etterpå. Anonymkode: 43aef...ff9 3 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #15 Skrevet 28. juni Siden du er ute etter uforpliktende sex så er utseende og karisma det eneste som betyr noe, TS. De fleste middelaldrende menn har en god del overflødig fett på magen, det bør du i så fall bli kvitt asap. Tren mye, spis sunt, kle deg bra og pass på å være velpleid og å lukte godt. Og ikke ta med damer hjem hvis du har lav boevne (f eks en rotete leilighet som støvsuges annenhver uke). Anonymkode: 7a231...10a 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #16 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Kvinner i 20- 30 årene oftest leter etter sin livspartner, så er single kvinner i 40+ alderen like troende til å ønske ikke- livspartner. Er nok litt biologi i det, for da skal man ikke ha flere barn, og en ny kjæreste vil muligens til trolig ta energi og fokus man ønsker å bruke på sine barn, seg selv og sin behagelige tilværelse uten en mann som krever, forventer og har ønsker og behov de gjerne gikk litt lei av i forhold de har avsluttet. Ingen ny mann i hus (med mindre absolutt alt skulle klaffe så uventet godt at det er ganske urealistisk) er gjerne innstillingen. Anonymkode: 28eb5...957 Dette. Jeg kan overhodet ikke forstå hvorfor jeg skal dra en ny gubbe inn i huset som skal rote, grise, glemme hverdagslivets oppgaver og forvente sex etter at jeg har vasket skittentøyet hans. Hilsen enslig kvinne på 43 som aldri igjen skal bo med en mann 😊 Anonymkode: 7a231...10a 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #17 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det høres jo både her og der og folk som finner nye sexpartnere eller er utro mot partneren sin. Kanskje jeg kunne få noen tips og hvor man finne noen å ha sex med? Jeg er singel mann ca 50 og trives stort sett med det, men har et stort behov for sex, men sliter med å komme i kontakt med damer. Å komme inn på swingers klubb som singel mann er jo håpløst. Det ligger langt inne å kjøpe sex, selv om det kommer nærmere og nærmere at jeg går til det skrittet… noen tips til hvor jeg kan finne noen å ha sex med? Anonymkode: eea56...972 Det er en del tanker som må skiftes ut hos deg. Det vil bidra å få lettere kontakt med flotte vakre kvinner. Kommer du med feil forståelse om kvinner, da kan du ikke forvente at dem vil like deg. Anonymkode: 676b6...59c 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #18 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette. Jeg kan overhodet ikke forstå hvorfor jeg skal dra en ny gubbe inn i huset som skal rote, grise, glemme hverdagslivets oppgaver og forvente sex etter at jeg har vasket skittentøyet hans. Hilsen enslig kvinne på 43 som aldri igjen skal bo med en mann 😊 Anonymkode: 7a231...10a Det kan være du vil bli sjarmert en dag, da vil det være hardt for deg å stå imot. 😊 Anonymkode: 676b6...59c
AnonymBruker Skrevet 28. juni #19 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinner finnes i mange varianter. Det finnes også mange unntak fra det jeg skriver vedrørende kvinner som uansett alder ønsker kun fast forhold, og ikke bare en elsker. De du nevner er ikke unormale de heller, men det finnes likevel mange kvinner i kategorien jeg beskrev. Ønsker elsker, men ikke forhold. Et par av de single kvinner jeg kjenner i 40- 50 årene synes det å ligge med flere var gøy en stund, men så ble det bare stress de gikk lei av. Kvinner som ligger veldig mye rundt har aldri vært i flertall blant single kvinner jeg har kjent og kjenner, og mens kvinner i 20- 30 årene oftest leter etter sin livspartner, så er single kvinner i 40+ alderen like troende til å ønske ikke- livspartner. Er nok litt biologi i det, for da skal man ikke ha flere barn, og en ny kjæreste vil muligens til trolig ta energi og fokus man ønsker å bruke på sine barn, seg selv og sin behagelige tilværelse uten en mann som krever, forventer og har ønsker og behov de gjerne gikk litt lei av i forhold de har avsluttet. Ingen ny mann i hus (med mindre absolutt alt skulle klaffe så uventet godt at det er ganske urealistisk) er gjerne innstillingen. Å ønske og savne sex er likevel temmelig vanlig. Også kvinner har jo behov for slikt. Hvem som helst er likevel fullstendig uaktuelt. Også en eventuell elsker må være vel verdt å bruke tiden på, og oppføre seg så ok at det er positivt å ha ham i livet. Se tiltalende ut, oppføre seg bra og være en god elsker og gjerne venn. Lista ligger omtrent på nivået som er likt om det var kjæreste de ønsket, og som kvinne selv synes jeg ikke det er noe rart. Man må jo trives med vedkommende, føle seg trygg på vedkommende, og synes det er ok å bruke tid med og ha sex med vedkommende. Også om han kun er elsker. Anonymkode: 28eb5...957 Dette var egentlig et interessant nytt perspektiv. Jeg har aldri hatt ons, og egentlig ikke det jeg er ute etter heller, men jeg har et stort seksuelt behov og etter mange år som singel blir det ikke mindre. Men med årene har jeg bygget opp et stort nettverk av single rundt meg, de fleste faktisk damer, men jeg har sett på dem som venner og aldri tatt initiativet til noe seksuelt med dem. Jeg har sett på det som vennskap og ikke noe mer. Kanskje det er heller der jeg burde lete? Men hvordan gå frem uten å ødelegge et vennskap? Anonymkode: eea56...972
AnonymBruker Skrevet 28. juni #20 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men hvordan gå frem uten å ødelegge et vennskap? Ikke mulig. Er vedkommende ikke fysen på deg så er det 90% sikkert på at vennskapet er over. Anonymkode: 9351f...749 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå