AnonymBruker Skrevet 28. juni #41 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ehhh hvilke grunnlag har du for å si at det ikke har skjedd? Jeg stod på en gardintrapp og malte når jeg fikk beskjeden. Jeg skvatt så skikkelig at jeg snublet. Anonymkode: 02ed7...436 Må du nesten bestemme deg for om du snublet eller hoppet så hardt at du skadet deg: Jesus så teit, og alle som står frem i VG i tillegg. Flaut. Anonymkode: b90d5...d92 7
AnonymBruker Skrevet 28. juni #42 Skrevet 28. juni Nordnet gjorde en feil så det så ut som mine akskjer hadde steget med 10 million. Noe som sikkert er et høyere beløp enn lottopremien. Det hadde ikke falt meg inn å saksøke Nordnet fordi jeg trodde noen aksjer hadde tatt helt av. Eneste jeg fikk ut av det var en god latter. Anonymkode: a7198...073 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #43 Skrevet 28. juni Det har jo ikke vært annet enn skandaler og feil med Norsk Tipping i år. Hvordan kan dette skje? AI? Null tillitt igjen. Anonymkode: 428e2...ba8
AnonymBruker Skrevet 28. juni #44 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skjønner denne tråden er kødd Hvorfor er denne tråden kødd? Det er rapport i flere medier at det var en feil hos norsk tipping som gjorde at mange spillere feilaktig fikk beskjed om storgevinst. Samme medier rapporterer at norsk tipping selv har gått ut og beklaget. Det er mulig alt er fake news og alt bare er oppspinn. Men jeg ville ikke vært så skråsikker på at denne tråden er kødd. Anonymkode: e138c...dae
AnonymBruker Skrevet 28. juni #45 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kompensasjon for hva? Har du tapt inntekt eller noe? Er skaden varig? Anonymkode: 1a46d...aab Mulig hodeskade... Anonymkode: d0cfc...764 1
Brunello Skrevet 28. juni #46 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Denne saken er en tragedie og en skandale. MEN: Derfor skal man ALLTID dobbeltsjekke før man slipper jubelen løs. Jeg har ihvertfall alltid tenkt at den dagen de ringer fra Hamar så får de ikke overbevist meg om noen premie før pengene fysisk er på kibto og jeg med selvsyn ser at dette faktisk er riktig. At folk jubler og spretter champagne i det sekundet de ser premien vitner om litt dårlig dømmekraft og litt lite refleksjon i handling. Alltid vær kritisk, så blir du ikke skuffet når noe som var for godt til å være sant, var nettop det. Anonymkode: 3cbcc...869 Hva er tragedien? Ingen har lidd tap. 2 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni #47 Skrevet 28. juni Slik jeg skjønner det så kan man ha på varsel for premie, og da får man en sms der det står noe slikt som "du har vunnet x antall kroner". Og når den kommer fra Norsk Tipping, som er en organisasjon man har høy tillit til så skjønner jeg at folk faktisk tror det. En annen ting ville vært om man sjekka i appen, og så at man hadde 2+1 rett og vant over en million - da burde noen alarmer gå og man bør dobbeltskjekke. Anonymkode: 5ec83...aa2 5
Callisto83 Skrevet 28. juni #48 Skrevet 28. juni Jeg får faktisk veldig vondt av de som kanskje sliter i disse dager, som fikk opp melding at de hadde vunnet. Det der var en stygg feil av norsk tipping, og jeg håper det blir konsekvenser. Sånn skal bare ikke skje. 7 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni #49 Skrevet 28. juni Vedder på at utallige "skadelidende" kommer til å stå frem i media og true med å boikotte NT for alltid med mindre de får en kompensasjon 🙊 Anonymkode: f34f7...f9b 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #50 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Var en av de igår som fikk melding at jeg hadde vunnet flere millioner kr. Jeg ble jo så glad at jeg hoppet og landet slik at jeg skadet meg hardt. Synes dette var så utrolig kjipt og at sånn feil kan skje. Kan man prøve å saksøke dem og få en kompensasjon? Anonymkode: 02ed7...436 Dette er ikike amerika, ha litt mer vett og ansvar for egne handlinger Anonymkode: ac68e...297 5
AnonymBruker Skrevet 28. juni #51 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Det har jo ikke vært annet enn skandaler og feil med Norsk Tipping i år. Hvordan kan dette skje? AI? Null tillitt igjen. Anonymkode: 428e2...ba8 Det er nok bare den norske høye terskelen for inkompetanse og organisasjonsstrukruene våre for ansvarsfraskrivelse. Det er vist nok fordi kildekoden har konvertert valuta feil med å gange på 100, i stedet for å dele i følge NT. For alle vet jo at for å konvertere utenlandsk valuta til NOK, så må du dele på 100. Da blir det alltid rett. De avslører samtidig hvor mye av gevinsten de tar selv, mens vinnere automatisk bare for gevinsten delt på 100. Folk må begynne å våkne å forstå at Norge er det mest korrupte landet i Europa. Bare et land som er gjennomgående korrupt kan skape en folketro på at korrupsjon ikke finnes her. Anonymkode: ac286...8f6 4
Chupacabra Skrevet 28. juni #52 Skrevet 28. juni Callisto83 skrev (1 time siden): Jeg får faktisk veldig vondt av de som kanskje sliter i disse dager, som fikk opp melding at de hadde vunnet. Det der var en stygg feil av norsk tipping, og jeg håper det blir konsekvenser. Sånn skal bare ikke skje. Jeg håper virkelig ikke at det blir krig i landet, hvis det er slik at folk sliter på grunn av denne feilmeldingen. Her snakker vi virkelig i-landsproblem. 3
Chupacabra Skrevet 28. juni #53 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Vedder på at utallige "skadelidende" kommer til å stå frem i media og true med å boikotte NT for alltid med mindre de får en kompensasjon 🙊 Anonymkode: f34f7...f9b Ja, det blir nok en del som får posttraumatisk stresslidelse av dette. Har vi blitt verdens svakeste folkeslag? Det finnes faktisk folk som har opplevd verre: 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #54 Skrevet 28. juni Hadde vært fristet til å legge inn en 1. april-feil til neste år om jeg jobbet i Norsk Tipping, har fått meg mang en god latter i dag over alle de sterkt indignerte og naive "vinnerne", som på toppen av alt står offentlig fram og sutrer. Snakk om å drite seg ut! Anonymkode: da5c5...b2d 5 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #55 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skjønner denne tråden er kødd, altså. Men det kan da ikke være mange som tror de plutselig får over en million uten å ta seg bryet med å dobbeltsjekke tallene, og da nødvendigvis se at det var feil? Man rekker å få den umiddelbare gleden og skuffelsen det første minuttet, men kan ikke skjønne at normalt fungerende voksne kan ha rukket å leve i denne misforståelsen lenge nok til at det gir varig skade på psyken, akkurat. Anonymkode: 00c3b...54e Den umiddelbare reaksjonen er jo at man stoler på informasjonen man får fra norsk tipping. Pushmeldingen var ikke som den man pleier å få ved premier. Da står det summen man har vunnet. Denne gangen stod det at man vunnet en stor premie. Også gikk man inn i appen, også står det summen man har vunnet. Man stoler på norsk tipping. Og vi er mange som ønsker å vinne en slik premie. Det var en drøm som (i noen minutter) hadde gått i oppfyllelse, før den ble knust. Fordi man da sjekker tallene og ser at det er noe skurrer. Nå viser historien at man ikke kan stole på norsk tipping lenger. Dette er jo bare en av mange feil de har på systemene sine det siste halvåret. Anonymkode: 9d85c...9c0 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #56 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor er denne tråden kødd? Det er rapport i flere medier at det var en feil hos norsk tipping som gjorde at mange spillere feilaktig fikk beskjed om storgevinst. Samme medier rapporterer at norsk tipping selv har gått ut og beklaget. Det er mulig alt er fake news og alt bare er oppspinn. Men jeg ville ikke vært så skråsikker på at denne tråden er kødd. Anonymkode: e138c...dae Jeg har selvfølgelig fått med meg saken, det er jo derfor jeg beskriver hendelsen i innlegget mitt også. Det som åpenbart er kødd er at TS skadet seg i jubelen og vurderer å saksøke Norsk Tipping. Det er selvfølgelig en fleip på bekostning av de som gikk helt bananas i jubelen, ikke en reell problemstilling. Anonymkode: 00c3b...54e 5
Supernaut Skrevet 28. juni #57 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Var en av de igår som fikk melding at jeg hadde vunnet flere millioner kr. Jeg ble jo så glad at jeg hoppet og landet slik at jeg skadet meg hardt. Synes dette var så utrolig kjipt og at sånn feil kan skje. Kan man prøve å saksøke dem og få en kompensasjon? Anonymkode: 02ed7...436 Advokat Danielsen.
AnonymBruker Skrevet 28. juni #58 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Denne saken er en tragedie og en skandale. MEN: Derfor skal man ALLTID dobbeltsjekke før man slipper jubelen løs. Jeg har ihvertfall alltid tenkt at den dagen de ringer fra Hamar så får de ikke overbevist meg om noen premie før pengene fysisk er på kibto og jeg med selvsyn ser at dette faktisk er riktig. At folk jubler og spretter champagne i det sekundet de ser premien vitner om litt dårlig dømmekraft og litt lite refleksjon i handling. Alltid vær kritisk, så blir du ikke skuffet når noe som var for godt til å være sant, var nettop det. Anonymkode: 3cbcc...869 Har alltid tenkt det samme. Haha. Har jo fantasert en del om en slik telefonsamtale, men selv i fantastiene mine stoler jeg ikke på at det ikke er scam 😆 Anonymkode: 9fd98...0fc
Honey Dew Skrevet 28. juni #59 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ehhh hvilke grunnlag har du for å si at det ikke har skjedd? Jeg stod på en gardintrapp og malte når jeg fikk beskjeden. Jeg skvatt så skikkelig at jeg snublet. Anonymkode: 02ed7...436 Holder du mobilen i hånden mens du står på gardintrappen? Tror ikke på deg. 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni #60 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er nok bare den norske høye terskelen for inkompetanse og organisasjonsstrukruene våre for ansvarsfraskrivelse. Det er vist nok fordi kildekoden har konvertert valuta feil med å gange på 100, i stedet for å dele i følge NT. For alle vet jo at for å konvertere utenlandsk valuta til NOK, så må du dele på 100. Da blir det alltid rett. De avslører samtidig hvor mye av gevinsten de tar selv, mens vinnere automatisk bare for gevinsten delt på 100. Folk må begynne å våkne å forstå at Norge er det mest korrupte landet i Europa. Bare et land som er gjennomgående korrupt kan skape en folketro på at korrupsjon ikke finnes her. Anonymkode: ac286...8f6 Å hevde at Norge er det mest korrupte landet i Europa, er like useriøst som å hevde at det ikke finnes korrupsjon her til lands. Anonymkode: 21ad0...886 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå