Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var en av de igår som fikk melding at jeg hadde vunnet flere millioner kr. 
Jeg ble jo så glad at jeg hoppet og landet slik at jeg skadet meg hardt. 
Synes dette var så utrolig kjipt og at sånn feil kan skje. 
Kan man prøve å saksøke dem og få en kompensasjon?

Anonymkode: 02ed7...436

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

ring advokat. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kompensasjon for hva? Har du tapt inntekt eller noe? Er skaden varig? 

Anonymkode: 1a46d...aab

• Liker 30
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Herregud så teit du er. 
LOL!!!!

Anonymkode: 5d9e5...174

• Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Advokat Elden

Anonymkode: ef61f...4ae

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hahahaha vi bor da ikke i usa 😂

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Beskriv bedre hvordan du hoppet og hvordan du skadet deg? Hoppet du ned fra noe, var det på en fot el.l?

Anonymkode: 7ccfe...358

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske me budde i usa og kunne saksøkt😅🤪

Anonymkode: f1261...d7f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Denne saken er en tragedie og en skandale. MEN: Derfor skal man ALLTID dobbeltsjekke før man slipper jubelen løs. Jeg har ihvertfall alltid tenkt at den dagen de ringer fra Hamar så får de ikke overbevist meg om noen premie før pengene fysisk er på kibto og jeg med selvsyn ser at dette faktisk er riktig. At folk jubler og spretter champagne i det sekundet de ser premien vitner om litt dårlig dømmekraft og litt lite refleksjon i handling. Alltid vær kritisk, så blir du ikke skuffet når noe som var for godt til å være sant, var nettop det. 

Anonymkode: 3cbcc...869

• Liker 26
  • Nyttig 10
Gjest Cartman
Skrevet

Det er lov å gjøre en feil. Norsk tipping har ikke gjort dette med vilje. Feil bør man tilgi. Hvis man saksøker alle som gjør en feil, så vil jeg betegne det som ondskap. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er ens eget ansvar å sjekke, ja. Til og med å få feilutbetaling på konto er ens eget ansvar å sjekke, da både menneskelige og systemfeil kan oppstå.

Anonymkode: e7b2c...163

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Skulle ønske me budde i usa og kunne saksøkt😅🤪

Virkelig?

Da kunne vel andre saksøkt deg for alt mulig også?

• Liker 12
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Chupacabra skrev (4 minutter siden):

Virkelig?

Da kunne vel andre saksøkt deg for alt mulig også?

På akkurat denne situasjonen ja, ikkje generelt 😂

• Liker 1
Skrevet

Jeg hoppet ut av høyblokka jeg bor i🤕

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Når noe er for godt til å være sant... Dersom de RINGER fra Norsk Tipping be de ringe tilbake før du tror de.. 

Anonymkode: 8905a...2c8

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Denne saken er en tragedie og en skandale. MEN: Derfor skal man ALLTID dobbeltsjekke før man slipper jubelen løs. Jeg har ihvertfall alltid tenkt at den dagen de ringer fra Hamar så får de ikke overbevist meg om noen premie før pengene fysisk er på kibto og jeg med selvsyn ser at dette faktisk er riktig. At folk jubler og spretter champagne i det sekundet de ser premien vitner om litt dårlig dømmekraft og litt lite refleksjon i handling. Alltid vær kritisk, så blir du ikke skuffet når noe som var for godt til å være sant, var nettop det. 

Anonymkode: 3cbcc...869

Akkurat.

Anonymkode: 518cf...ed4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man skal saksøke folk hver gang en god nyhet viste seg å ikke holde vann, blir det fort fulle retssaler. 

Jeg har f.eks signert på kontrakt til ny jobb og sagt det til folk, bare for å oppleve at stillinga ble trukket. Livet blir ejkøete om man er litt mer skeptisk. 

Anonymkode: e1845...8dd

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hele er morsomt:fnise:

Anonymkode: c272a...ba8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er glad jeg ikke tippet sist fredag, jeg hadde jo gått fra å være i himmelen til i kjelleren på fem minutter.

Jeg trenger sårt penger akkurat nå, så jeg hadde jo fått hjertebank og blitt glad, men også sittet med hjerte i halsen og dobbeltsjekket om det stemte - og som så mange andre funnet ut at jeg vant sistepremien, og at det må ha skjedd en feil.

Jeg skal ikke hetse deg for å ikke sjekke. Men nei, du kan ikke saksøke for å ha skadet foten. For det første har du vel ikke blitt arbeidsufør av det, så hva er det du skal ha kompenasasjon for? - at du fikk au-au?

For det andre kan ikke Norsk Tipping holdes ansvarlig for at du har dårlig spenst og svake ledd og valgte å utføre en fysisk aktivitet som du åpenbart hadde dårlig teknikk på eller ikke var i fysisk stand til å utføre.

Med din logikk, kunne man jo kastet fjernkontrollen på TV og ødelagt den hver gang noen gjorde en feil, og så saksøkt dem for og få en ny TV. Man er jo selv ansvarlig for hvordan man bruker kroppen sin. Det var du som hoppet, ingen som tvang deg til det. Du kunne ha hoppet av at Norge scorte et mål i en landskamp også, uten at Haaland er forpliktet til å betale deg noe.

Anonymkode: 5025a...da2

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette de som å score i en viktig fotballkamp, alle jubler, og så kommer VAR og annullerer!!!

Anonymkode: 365a9...924

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...