AnonymBruker Skrevet 28. juni #1 Skrevet 28. juni Å få ei melding på at ein har vunne over 1,2 millionar for å så etter ei god stund etter på skjønne at ein ikkje har vunne det, er den sjukaste high og low eg nokon gong har opplevd. Skuffelsen har vært så enorm at søvnen har blitt øydelagt i natt.. Anonymkode: 702e1...53c 4 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni #2 Skrevet 28. juni Ja, grov feil fra dem dette, altså. Det du beskriver er en stressopplevelse i kroppen, og jeg håper ingen fikk hjerteinfarkt av denne feilen! Anonymkode: a39cf...dd5 1
FrkSolsikke Skrevet 28. juni #3 Skrevet 28. juni Skjønner godt at du er skuffa, det hadde alle blitt. Såpass mye penger gir en god innvirkning i hverdagen, en blir jo veldig glad først og så veldig skuffet. Veldig useriøst av Norsk Tipping, dette er en veldig alvorlig glipp fra deres side. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #4 Skrevet 28. juni Nå spiller jeg ikke, men hadde jeg spilt hos Norsk Tipping og fått melding om at jeg hadde vunnet 10.000 ganger mer enn jeg faktisk gjorde, hadde det blitt full boikott av selskapet på livstid. Dette er ikke bare en "feil"; dette er direkte hån ovenfor brukerne som har latt seg lure av reklamen om hvor bra det er at man har spillemonopol i Norge. Anonymkode: 88c3f...710 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #5 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Å få ei melding på at ein har vunne over 1,2 millionar for å så etter ei god stund etter på skjønne at ein ikkje har vunne det, er den sjukaste high og low eg nokon gong har opplevd. Skuffelsen har vært så enorm at søvnen har blitt øydelagt i natt.. Anonymkode: 702e1...53c melding? de pleier da å ringe... må ha vært en falsk melding fra en svindel liga fra øst europa. Anonymkode: 3322c...c78 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #6 Skrevet 28. juni Huff, min mor ringte meg i ekstase og var så glad for at hun kunne betale ned masse gjeld med 1,2 millioner. For så 5 minutter senere skjønne at det hele var en feil. At ikke Norsk Tipping har bedre systemer enn dette er helt vilt. Anonymkode: 84b72...eba 6 1
Kålrota Skrevet 28. juni #7 Skrevet 28. juni (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): melding? de pleier da å ringe... må ha vært en falsk melding fra en svindel liga fra øst europa. Anonymkode: 3322c...c78 Neida, det var en feil hos Norsk Tipping. Sak fra NRK Endret 28. juni av Kålrota
Snublefot62 Skrevet 28. juni #8 Skrevet 28. juni Vi fikk òg melding om feil gevinst. Ufattelig stor lykkefølelse og så totalt kollaps. Vi har klart å riste av oss den verste nedturen men kjenner fortsatt at det er litt bismak rundt det hele. Men tenker og på den stakkars ansatte som gjorde feilen. Det må være en helt for j***ig følelse. 4 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #9 Skrevet 28. juni Kålrota skrev (16 minutter siden): Neida, det var en feil hos Norsk Tipping. Sak fra NRK ja, jeg kom over den i morgentimene: nyheter uansett jeg vil tro standard og prosedyre fra norsk tipping er at dem ringer på forhånd til spillere når de har vunnet over 1 million kroner. Anonymkode: 3322c...c78 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #10 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ja, jeg kom over den i morgentimene: nyheter uansett jeg vil tro standard og prosedyre fra norsk tipping er at dem ringer på forhånd til spillere når de har vunnet over 1 million kroner. Anonymkode: 3322c...c78 Noen ganger rekker man å sjekke kupongen før de ringer. Har ingen problemer med å forstå den enorme skuffelsen blandt folk. Anonymkode: 26585...3c7 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni #11 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): melding? de pleier da å ringe... må ha vært en falsk melding fra en svindel liga fra øst europa. Anonymkode: 3322c...c78 Altså notifikasjon frå appen at trekninga var utført og eg hadde fått premie. Anonymkode: 702e1...53c 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni #12 Skrevet 28. juni Snublefot62 skrev (1 time siden): Vi fikk òg melding om feil gevinst. Ufattelig stor lykkefølelse og så totalt kollaps. Vi har klart å riste av oss den verste nedturen men kjenner fortsatt at det er litt bismak rundt det hele. Men tenker og på den stakkars ansatte som gjorde feilen. Det må være en helt for j***ig følelse. Er vel bismaken eg sit med og.. men litt irritasjon fortsatt, og null sympati ovanfor han som gjorde feil😂 Anonymkode: 702e1...53c 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #13 Skrevet 28. juni Men var det ikke slik at denne 1,2 millioners premien var for lavest rett rekke? Bør man ikke da selv tenke: Dette kan ikke stemme?? Kanskje fordi jeg ikke er blitt utsatt for dette såkalte stresset, men jeg synes faktisk dette er et luksusproblem. Og viser egentlig nordmenns terskel for å mene at de er blitt utsatt for noe helt uholdbart. Flaut, egentlig. Anonymkode: 4d935...e54 5 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #14 Skrevet 28. juni Har vunnet 156.000kr på å ikke tippe. Dvs regnet ut fra 100kr i uka i 30 år jeg ikke har tippet Anonymkode: b3ca3...2a9 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #15 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men var det ikke slik at denne 1,2 millioners premien var for lavest rett rekke? Bør man ikke da selv tenke: Dette kan ikke stemme?? Kanskje fordi jeg ikke er blitt utsatt for dette såkalte stresset, men jeg synes faktisk dette er et luksusproblem. Og viser egentlig nordmenns terskel for å mene at de er blitt utsatt for noe helt uholdbart. Flaut, egentlig. Anonymkode: 4d935...e54 Det første som kjem opp når du trykker start trekninga og berre trykker fullfør som eg gjorde er; Gratulerer du har vunnet 1 256 320kr. Eg for min del så såg eg ikkje andre plassar enn der med det første. Men ja etter 20 minutt så begynte eg å studere bedre, og da skjønna jo eg det og! Men det betyr jo ikkje at ein ikkje blir ganske skuffa! Anonymkode: 702e1...53c 7
AnonymBruker Skrevet 28. juni #16 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det første som kjem opp når du trykker start trekninga og berre trykker fullfør som eg gjorde er; Gratulerer du har vunnet 1 256 320kr. Eg for min del så såg eg ikkje andre plassar enn der med det første. Men ja etter 20 minutt så begynte eg å studere bedre, og da skjønna jo eg det og! Men det betyr jo ikkje at ein ikkje blir ganske skuffa! Anonymkode: 702e1...53c Selvsagt blir man skuffet. Men det tar liksom helt av. Kultur - og likestillingsministeren kaller det for "helt uakseptabelt" og at en menneskelig feil rokker ved tilliten i samfunnet vårt. Helt seriøst, er vi så sårbare i dette landet at det å oppleve en skuffelse er "helt uakseptabelt"? Ja, jeg hadde blitt hoppende glad hvis jeg trodde jeg hadde vunnet masse penger, og tilsvarende skuffet når jeg forsto at det var feil. Men jeg hadde ikke løpt til avisen. Dessuten, når du trykker "fullfør", så kommer vel tallrekken opp og? Hvor den med flest rette er øverst? Anonymkode: 4d935...e54 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #17 Skrevet 28. juni Fikk en push-varsling som stod: Du har vunnet en høy premie fra Norsk tipping. Ved lave premier står det kun summen. Vi var på toget på første del av ferien. Som en del av et lag, utgjorde da min del nesten 1 mill. Det første slo meg absolutt ikke å sjekke hvor mange riktige vi hadde! Tenkte jo selvsagt på hva slags forskjell disse pengene ville utgjøre for meg i livet mitt, for det ville de gjort. Til de grader. Også kom nedturen. Faen asså. Kulturministeren: dette er uakseptabelt. Javel. Men hva med faktiske konsekvenser? For det blir kanskje maks en bot til norsk tipping fra lotterytilsynet. Jeg kjenner meg så forbanna og skuffa! Det har vært så mange feil fra norsk tipping i det siste! Anonymkode: 7cad2...0f9 6 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #18 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selvsagt blir man skuffet. Men det tar liksom helt av. Kultur - og likestillingsministeren kaller det for "helt uakseptabelt" og at en menneskelig feil rokker ved tilliten i samfunnet vårt. Helt seriøst, er vi så sårbare i dette landet at det å oppleve en skuffelse er "helt uakseptabelt"? Ja, jeg hadde blitt hoppende glad hvis jeg trodde jeg hadde vunnet masse penger, og tilsvarende skuffet når jeg forsto at det var feil. Men jeg hadde ikke løpt til avisen. Dessuten, når du trykker "fullfør", så kommer vel tallrekken opp og? Hvor den med flest rette er øverst? Anonymkode: 4d935...e54 Ja den med flest rette står øverst, men ein tenker ikkje videre over det når den er på 75 millionar. Eg skal ærlig innrømme at eg berre sto på toppen med vantru og glede! Men nei eg har ikkje kjøpt til avisa med dette! Grunnen til eg er så skuffa er fordi eg sitter i ein litt kjip økonomisk situasjon. Bilen røyk for eit par veker sidan, vannpumpa røyk og livet generelt på deltidsjobb er ikkje supert. Så ja detta hadde fiksa alt for meg akkurat no! Så det er ein kjip oppleving når ein da i 20 minutt slepper alt frå skuldra og veit at alt skal ordne seg.. Anonymkode: 702e1...53c 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #19 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fikk en push-varsling som stod: Du har vunnet en høy premie fra Norsk tipping. Ved lave premier står det kun summen. Vi var på toget på første del av ferien. Som en del av et lag, utgjorde da min del nesten 1 mill. Det første slo meg absolutt ikke å sjekke hvor mange riktige vi hadde! Tenkte jo selvsagt på hva slags forskjell disse pengene ville utgjøre for meg i livet mitt, for det ville de gjort. Til de grader. Også kom nedturen. Faen asså. Kulturministeren: dette er uakseptabelt. Javel. Men hva med faktiske konsekvenser? For det blir kanskje maks en bot til norsk tipping fra lotterytilsynet. Jeg kjenner meg så forbanna og skuffa! Det har vært så mange feil fra norsk tipping i det siste! Anonymkode: 7cad2...0f9 Eg føler deg🫶🏼 Anonymkode: 702e1...53c
AnonymBruker Skrevet 28. juni #20 Skrevet 28. juni Fikk samme beskjed. Shit happens, de har lagt seg flate. Ble jo veldig glad med en gang jeg også, men kan da ikke være mange som dropper å sjekke tallene når de får beskjed om en milliongevinst? Så fort man gjorde det var det tross alt helt åpenbart at det ikke stemte. Anonymkode: 720a3...98a 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå