Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Planlegger en tur til Gdansk i sommer, k58 og reiser alene. Utrolig mange overnattingssteder på Bookingen. Noen som har tips til hvor i Gdansk det er best å bo?

Anonymkode: 31dd4...d1e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hva mener du med best?

Anonymkode: c7bd1...c98

AnonymBruker
Skrevet

Se på Stay in hotell, hampton by hilton er veldig bra, puro hotel - ganske greie priser, bra hotell og perfekt beliggenhet. Der pleier vi å booke. 

Anonymkode: 483fc...9a7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

hva mener du med best?

Anonymkode: c7bd1...c98

Best beliggenhet i byen. Trygt, pent, kort vei til gamlebyen, restauranter etc. Tror aldri jeg har fått opp så mange mulige hotell/leiligheter i en by, selv med begrensninger (høy score, anbefaling, pris etc) er det hundrevis å velge mellom.  
ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Se på Stay in hotell, hampton by hilton er veldig bra, puro hotel - ganske greie priser, bra hotell og perfekt beliggenhet. Der pleier vi å booke. 

Anonymkode: 483fc...9a7

Takk. Har Puro på listen 😊 skal sjekke ut de andre. Men ser også at små leiligheter er rimelige og kjempefine- vanskelig å velge. Tenker å være der en liten uke og da kan det være greit å ha mulighet å lage mat. 
ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
FrkSolsikke skrev (Akkurat nå):

https://www.radissonhotels.com/en-us/hotels/radisson-gdansk?cid=a%3Ase+b%3Agmb+c%3Aemea+i%3Alocal+e%3Arad+d%3Aeerut+h%3APLGDNHST 
jeg har ligget her på jentetur, hotellet ligger på brygga langs elva, kort vei til både restauranter ogseverdigheter, og samtidig en flott spaavdeling på selve hotellet, så man kan kose ssg der også. Ikke altfor dyrt altså

Takk 😊 Skal sjekkes. Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å sjekke bilder av frokosten, hehe. På hotell vil jeg ha bra frokost eller bo på et billig hotell og kjøpe frokost på et dyrt er et alternativ. 

Anonymkode: 30f25...86e

AnonymBruker
Skrevet

Er du ute etter leilighet er Sun&snow et godt alternativ. Kort vei til gamlebyen,matbutikk og bakeri i kjelleren på bygget. 

Anonymkode: 6b6c0...a9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...