AnonymBruker Skrevet 7. juli #41 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (På 27.6.2025 den 23.51): Vi har treffets ca 7 ganger. Han sier han vil ta det rolig. Hva betyr egentlig det? Anonymkode: 6beac...bd4 Det kan bety så mye. Du kan spørre hva han tenker er rolig. Sånn at du ikke gjør noe som ikke føles rolig ut for han. Anonymkode: 2f9bc...fac
Ellah Skrevet 8. juli #42 Skrevet 8. juli Det kan bety så mangt, er ingen her som kan svare deg på det. Kanskje er han ute etter noe løst og kun sex, kanskje han vil bli bedre kjent før dere tar det videre eller kanskje han synes forhold er litt skummelt? Eneste som vet er han, så eneste måten å få svaret på er å snakke med han og velge å stole på det han svarer. Min samboer brukte nesten et år før han var klar for å si vi var kjærester. Vi hadde mange samtaler om det og selvom jeg forsto grunnene hans var det tungt å stå i det. Han var skeptisk til forhold pga tidligere erfaringer, ikke ute etter å bruke meg.
AnonymBruker Skrevet 8. juli #43 Skrevet 8. juli Ellah skrev (4 timer siden): Det kan bety så mangt, er ingen her som kan svare deg på det. Kanskje er han ute etter noe løst og kun sex, kanskje han vil bli bedre kjent før dere tar det videre eller kanskje han synes forhold er litt skummelt? Eneste som vet er han, så eneste måten å få svaret på er å snakke med han og velge å stole på det han svarer. Min samboer brukte nesten et år før han var klar for å si vi var kjærester. Vi hadde mange samtaler om det og selvom jeg forsto grunnene hans var det tungt å stå i det. Han var skeptisk til forhold pga tidligere erfaringer, ikke ute etter å bruke meg. Nesten samme her, vi har ikke erklært noe selv om vi har vært "sammen" siden 2022. Vi er bare her og gjør ting ilag, men jeg kaller ikke han kjæresten min og han sier ikke at jeg er dama hans. Men alle andre utenfor sier det. Av og til lurer jeg på hva noen mener når noen sier: Hei, har du med typen din eller er du alene, hvis jeg møter noen på butikken eller noe. Må tenke 2 sek før jeg kan svare😂 Vil ikke lable noe og det blir litt mindre forventninger av det, føler jeg. Men vi er ekslusive og har noen "regler", f.eks utroskap, det er enden på forholdet. Anonymkode: fffee...a5a
AnonymBruker Skrevet 9. juli #44 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (15 timer siden): Nesten samme her, vi har ikke erklært noe selv om vi har vært "sammen" siden 2022. Vi er bare her og gjør ting ilag, men jeg kaller ikke han kjæresten min og han sier ikke at jeg er dama hans. Men alle andre utenfor sier det. Av og til lurer jeg på hva noen mener når noen sier: Hei, har du med typen din eller er du alene, hvis jeg møter noen på butikken eller noe. Må tenke 2 sek før jeg kan svare😂 Vil ikke lable noe og det blir litt mindre forventninger av det, føler jeg. Men vi er ekslusive og har noen "regler", f.eks utroskap, det er enden på forholdet. Anonymkode: fffee...a5a Så dere er eksklusive pulevenner. Det er lov, det. Men TS vil ikke være pulevenn. Anonymkode: 3bbd1...7e8 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli #45 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (På 28.6.2025 den 0.13): Men sex vil han ha? Han virker også litt sjalu. Er det vanlig hvis han ikke har noe følelser for meg? Anonymkode: 6beac...bd4 Rødt flagg om han allerede nå viser dårlige sider angående sjalusi. Hvordan merker du sjalusien? Anonymkode: 8292d...647
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå