AnonymBruker Skrevet 27. juni #21 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sjalusi er å sammenligne seg selv med andre og alltid tape. Det er kun i den som er sjalu det sitter. Anonymkode: 89182...543 Det var det jeg prøvde å formidle? Anonymkode: 84312...963
Mardina Skrevet 27. juni #22 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har treffets ca 7 ganger. Han sier han vil ta det rolig. Hva betyr egentlig det? Anonymkode: 6beac...bd4 Det kan bety så mangt og det er ingen her som sitter på fasiten på hva han mener. Skal du vite mer, må du spørre. Noen trenger tid til å utvikle følelser 😊 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #23 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): En ting må du lære deg, alle må lære seg, som jeg lærte på den harde måten. Hvis noen ikke har følelser nå, SÅ KOMMER DE IKKE SENERE. Anonymkode: 89182...543 " Hvis noen ikke har følelser nå, så kommer de ikke senere ". Virkelig? Så du har aldri hørt om noen mennesker som er venner først, for så å bli kjærester etterpå? Bare fordi du ikke har opplevd det sånn, så kan du ikke komme med en så bastant mening som det der. Og det stemmer dessuten ikke. Anonymkode: d8521...099 6 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #24 Skrevet 28. juni Det er ikke sikkert det handler om at han bare vil ha et uforpliktende forhold bare med sex. Kanskje du skal spørre han, hva han mener med at han vil ta det rolig? Mest sannsynlig vil han bare at dere skal bruke gid tid på å bli kjent og bli trygge på hverandre, at dere ikke skal haste inn i noe. Det ønsket jeg når jeg møtte kjæresten min. Men jeg var jo ute etter et fast, seriøst forhold forde. Nå har vi vært sammen i snart et år. Jeg ønsker også at vi er kjærester i allfall et par år før vi vurderer å flytte sammen, så vi er ganske trygge på hverandre først og kjenner hverandre nesten ut og inn. Han har et barn i tillegg, derfor enda viktigere å bruke god tid.. snakk med han, er mitt råd Anonymkode: 99019...f58 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #25 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): " Hvis noen ikke har følelser nå, så kommer de ikke senere ". Virkelig? Så du har aldri hørt om noen mennesker som er venner først, for så å bli kjærester etterpå? Bare fordi du ikke har opplevd det sånn, så kan du ikke komme med en så bastant mening som det der. Og det stemmer dessuten ikke. Anonymkode: d8521...099 Nei det handler ikke om på den måten, men når noen sier at de ikke vet nå feks, men at "det kommer" eller "jeg får sikkert følelser senere" og da mener jeg menesker i dating relasjoner. Anonymkode: 89182...543 1 5
Sander33 Skrevet 28. juni #26 Skrevet 28. juni Ikke flytte sammen de første ukene. Ta det rolig betyr det. Ikke slutte og date. 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #27 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi møtes for ca 2 mnd siden . Hvor han avslutter det det etter 6 treff . En mnd etterpå tok han kontakt å vi trefftes igjen. Også sa han vi får ta det rolig. Anonymkode: 6beac...bd4 Så det å møtes 2-3 ganger i måneden var for mye for han? Hadde dere veldig mye kommunikasjon mellom møtene? Ble det snakket mye om forventninger om når avklare forhold/eksklusivitet, prat om fremtiden og slikt? Anonymkode: 136f1...22f
AnonymBruker Skrevet 28. juni #28 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): " Hvis noen ikke har følelser nå, så kommer de ikke senere ". Virkelig? Så du har aldri hørt om noen mennesker som er venner først, for så å bli kjærester etterpå? Bare fordi du ikke har opplevd det sånn, så kan du ikke komme med en så bastant mening som det der. Og det stemmer dessuten ikke. Anonymkode: d8521...099 Det du beskriver er jo noe HELT annet. Anonymkode: c7522...d45 4 3
Gratis Skrevet 28. juni #29 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (15 timer siden): Vi har treffets ca 7 ganger. Han sier han vil ta det rolig. Hva betyr egentlig det? Anonymkode: 6beac...bd4 Det betyr bare at du er en del av han sitt "koldtbord" 1 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni #30 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (16 timer siden): Skuffende. Jeg trodde han var interessert i noe mer. 😥 Anonymkode: 6beac...bd4 Som du ser er svarende veldig varierende. Når jeg sier dette til en mann (er kvinne) betyr det at jeg liker deg veldig godt, men er litt redd for nærhet, så vi må vente litt mer seksuell intimitet. Jeg trenger tid på å bli trygg. Synes du skal spørre han direkte, siden det kan tolkes på flere måter. Anonymkode: 1aec0...2a7 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #31 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (15 timer siden): Men sex vil han ha? Han virker også litt sjalu. Er det vanlig hvis han ikke har noe følelser for meg? Anonymkode: 6beac...bd4 Mennesker er eiekjære, og ønsker oftest ikke å dele tilgang på noe. Betyr ikke følelser nei. Menn som virkelig vil ha en kvinne går inn for å sikre seg henne. Nølende menn bør man bare droppe, for de vil bare holde på deg til noe bedre dukker opp. Da har han ikke falt for deg, og holder dørene åpne for bedre alternativer. Mann som vil ha DEG vil ha deg, og vingler ikke i det. Man må bestandig stole på at menns handlinger sier sannheten, og ikke lene seg på eget håp om noe annet enn de faktisk sier og gjør. Da lurer du bare deg selv, og blir mer såret enn nødvendig. At han ikke ønsker at du holder døra åpen for andre, slik han gjør, er bare at ingen (svært få iallefall) menn liker at andre menn roter med deres tilgang til det de kan synes er smigrende og beleilig, selv om de ikke vil dedikere seg til vedkommende. Anonymkode: db6c1...0f2 2 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni #32 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (På 28.6.2025 den 0.04): Er du mann ? Som skriver dette? Jeg tenkte kanskje han vil ta det rolig for å se om følelsene kommer etterhvert. Anonymkode: 6beac...bd4 Som regel kommer det ikke følelser etter hvert hos menn, enten føler de det eller så føler de det ikke. Mens med kvinner så kan ting bygge seg opp etter hvert. Anonymkode: 39517...455 1 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni #33 Skrevet 29. juni Han sier han vil ta det rolig for da slipper han å forplikte seg til noe. Kan være at noe mer interessant dukker opp vet du, lettere å fade ut om en har tatt det rolig da…. Anonymkode: 66e4f...d95 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni #34 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (På 28.6.2025 den 1.12): " Hvis noen ikke har følelser nå, så kommer de ikke senere ". Virkelig? Så du har aldri hørt om noen mennesker som er venner først, for så å bli kjærester etterpå? Bare fordi du ikke har opplevd det sånn, så kan du ikke komme med en så bastant mening som det der. Og det stemmer dessuten ikke. Anonymkode: d8521...099 Enig med det du sier. Jeg tror alikevel det er en mellomting. Noen menn trenger trygghet først, og klarer ikke kommunisere det, og sier heller de vil gå rolig for eksempel. Er dette en stabil fyr med gode verdier trenger han bare litt tid. Kanskje for å kvitte seg med ekser og for å gjøre det ordentlig. Er han en litt rufsete fyr, kan det nok mene at han vil holde døren åpen for andre. Anonymkode: bf2c3...973 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #35 Skrevet 29. juni Om dere har hatt sex, er det fordi du bare er bra nok for det. Har dere ikke hatt sex, kan det være en bra ting. Eller at han sliter med å få den opp/prestere. Anonymkode: 44533...d49 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli #36 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (På 27.6.2025 den 23.51): Vi har treffets ca 7 ganger. Han sier han vil ta det rolig. Hva betyr egentlig det? Anonymkode: 6beac...bd4 At han kun vil ha deg for sex Anonymkode: 16bf9...527 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #37 Skrevet 4. juli Antar at dere har hatt sex? I så tilfelle sier han det for å kunne ha deg tilgjengelig fram til han finner noe bedre. Spesielt siden han egentlig avsluttet, kom tilbake og erfarte at du sto der med åpne armer fortsatt... Om dere ikke har hatt sex så kan det være en positiv ting. Da ønsker han å bli godt kjent og se om dette kan bli noe varig før han går inn i noe. Anonymkode: 50c3a...0e9 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #38 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (På 28.6.2025 den 0.10): En ting må du lære deg, alle må lære seg, som jeg lærte på den harde måten. Hvis noen ikke har følelser nå, SÅ KOMMER DE IKKE SENERE. Anonymkode: 89182...543 Jo det kan skje Anonymkode: 184e7...866
AnonymBruker Skrevet 4. juli #39 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (På 28.6.2025 den 0.16): Vi møtes for ca 2 mnd siden . Hvor han avslutter det det etter 6 treff . En mnd etterpå tok han kontakt å vi trefftes igjen. Også sa han vi får ta det rolig. Anonymkode: 6beac...bd4 Men hva vil du? Er du interessert i å ta det rolig med en vinglete mann som allerede har dumpet deg en gang og som du tydeligvis ikke kan kommunisere med? Du har også en stemme og meningsrett her, du kan gi utrykk for dine ønsker og behov i relasjonen og velge om du ønsker å videreføre den på hans premisser. Anonymkode: 2e623...6dd 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #40 Skrevet 7. juli Alle menn vil ta det rolig. Det betyr bare at de vil ha sex og er ikke ute etter et fast forhold. Å finne en stabil, trygg mann som ønsker et godt forhold er håpløst! Anonymkode: 0e112...947 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå