AnonymBruker Skrevet 27. juni #1 Skrevet 27. juni Vi har treffets ca 7 ganger. Han sier han vil ta det rolig. Hva betyr egentlig det? Anonymkode: 6beac...bd4 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #2 Skrevet 27. juni Med hva? Rolig med hva? Da tar du det helt rolig med sex i allefall. Anonymkode: 89182...543 12 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #3 Skrevet 27. juni Høres fornuftig ut å ta det rolig. Du får betrygge han med at du ikke skal presse han til sex Anonymkode: 219db...2ce 18 2
norw Skrevet 27. juni #4 Skrevet 27. juni Treffes litt, ha litt sex, ikke nødvendigvis et fast forhold med krav og forventninger. Bare fordelene. 8 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni #6 Skrevet 27. juni Det betyr at han bare vil henge innimellom og ha sex, men ikke forplikte seg til noe og ikke vil ha noen forventninger eller mas fra deg. Anonymkode: 2beb6...03e 12 10
AnonymBruker Skrevet 27. juni #7 Skrevet 27. juni Skuffende. Jeg trodde han var interessert i noe mer. 😥 Anonymkode: 6beac...bd4 1
Fighter83 Skrevet 27. juni #8 Skrevet 27. juni (endret) AnonymBruker skrev (På 28.6.2025 den 0.00): Det betyr at han bare vil henge innimellom og ha sex, men ikke forplikte seg til noe og ikke vil ha noen forventninger eller mas fra deg. Anonymkode: 2beb6...03e Enig. Er dette jeg også tolker det som, om noen sier dette. Endret 1. juli av Fighter83 1 11
AnonymBruker Skrevet 27. juni #9 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det betyr at han bare vil henge innimellom og ha sex, men ikke forplikte seg til noe og ikke vil ha noen forventninger eller mas fra deg. Anonymkode: 2beb6...03e Er du mann ? Som skriver dette? Jeg tenkte kanskje han vil ta det rolig for å se om følelsene kommer etterhvert. Anonymkode: 6beac...bd4
AnonymBruker Skrevet 27. juni #10 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er du mann ? Som skriver dette? Jeg tenkte kanskje han vil ta det rolig for å se om følelsene kommer etterhvert. Anonymkode: 6beac...bd4 En ting må du lære deg, alle må lære seg, som jeg lærte på den harde måten. Hvis noen ikke har følelser nå, SÅ KOMMER DE IKKE SENERE. Anonymkode: 89182...543 3 12
AnonymBruker Skrevet 27. juni #11 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En ting må du lære deg, alle må lære seg, som jeg lærte på den harde måten. Hvis noen ikke har følelser nå, SÅ KOMMER DE IKKE SENERE. Anonymkode: 89182...543 Men sex vil han ha? Han virker også litt sjalu. Er det vanlig hvis han ikke mener noe med meg? Anonymkode: 6beac...bd4
AnonymBruker Skrevet 27. juni #12 Skrevet 27. juni Men sex vil han ha? Han virker også litt sjalu. Er det vanlig hvis han ikke har noe følelser for meg? Anonymkode: 6beac...bd4
AnonymBruker Skrevet 27. juni #13 Skrevet 27. juni Det er uhyre stor forskjell om det er en uke siden eller ett halvt år siden dere møttes første gang... Anonymkode: 136f1...22f 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #14 Skrevet 27. juni Vi møtes for ca 2 mnd siden . Hvor han avslutter det det etter 6 treff . En mnd etterpå tok han kontakt å vi trefftes igjen. Også sa han vi får ta det rolig. Anonymkode: 6beac...bd4
AnonymBruker Skrevet 27. juni #15 Skrevet 27. juni Han prøver nok å justere forventingene dine, han er ikke så interessert men han vil gjerne ligge frem til han finner noe bedre. Selv hadde jeg droppet det der. Han har allerede avsluttet det men i desperasjon så tok han kontakt, nei takk. Anonymkode: f4ec2...106 4 14
AnonymBruker Skrevet 27. juni #16 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Men sex vil han ha? Han virker også litt sjalu. Er det vanlig hvis han ikke har noe følelser for meg? Anonymkode: 6beac...bd4 Ja dessverre. Sjalusi og kåthet er ikke kjærlighet Anonymkode: 89182...543 3 8
AnonymBruker Skrevet 27. juni #17 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja dessverre. Sjalusi og kåthet er ikke kjærlighet Anonymkode: 89182...543 Dette er sant. Han liker dessuten beundringen du føler for han, selv om han ikke føler det samme Anonymkode: 219db...2ce 3 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni #18 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Men sex vil han ha? Han virker også litt sjalu. Er det vanlig hvis han ikke har noe følelser for meg? Anonymkode: 6beac...bd4 Japp, få menn vil dele og da er det en måte å reduserer sjansene for det og/eller bedømme hvor trolig det er at du har fler samtidig. Veldig vanlig og har ikke med følelser for deg å gjøre basert på resten av informasjonen. (Sjalusi har faktisk oftest med følelser knyttet til en selv å gjøre, altså den som er sjalu) Anonymkode: 84312...963 3 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni #19 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er sant. Han liker dessuten beundringen du føler for han, selv om han ikke føler det samme Anonymkode: 219db...2ce Ja klart han ikke vil miste det at ts vil ha ham og ser på ham med stjerner i øynene. Derav sjalusi og eiesyke. Du er som en leke for ham ts, noe bare han skal ha, og ingen andre. Men ikke han heller, bare når det passer. Anonymkode: 89182...543 6
AnonymBruker Skrevet 27. juni #20 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Japp, få menn vil dele og da er det en måte å reduserer sjansene for det og/eller bedømme hvor trolig det er at du har fler samtidig. Veldig vanlig og har ikke med følelser for deg å gjøre basert på resten av informasjonen. (Sjalusi har faktisk oftest med følelser knyttet til en selv å gjøre, altså den som er sjalu) Anonymkode: 84312...963 Sjalusi er å sammenligne seg selv med andre og alltid tape. Det er kun i den som er sjalu det sitter. Anonymkode: 89182...543 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå