Gå til innhold

Han sier han vil ta det rolig.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har treffets ca 7 ganger. Han sier han vil ta det rolig. Hva betyr egentlig det? 

Anonymkode: 6beac...bd4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Med hva? Rolig med hva? Da tar du det helt rolig med sex i allefall. 

Anonymkode: 89182...543

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres fornuftig ut å ta det rolig. Du får betrygge han med at du ikke skal presse han til sex

Anonymkode: 219db...2ce

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet

Treffes litt, ha litt sex, ikke nødvendigvis et fast forhold med krav og forventninger. Bare fordelene.

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

For lite detaljer til å si hva det betyr.

AnonymBruker
Skrevet

Det betyr at han bare vil henge innimellom og ha sex, men ikke forplikte seg til noe og ikke vil ha noen forventninger eller mas fra deg.

Anonymkode: 2beb6...03e

• Liker 12
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Skuffende. Jeg trodde han var interessert i noe mer. 😥

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 28.6.2025 den 0.00):

Det betyr at han bare vil henge innimellom og ha sex, men ikke forplikte seg til noe og ikke vil ha noen forventninger eller mas fra deg.

Enig. Er dette jeg også tolker det som, om noen sier dette. 

Endret av Fighter83
  • Liker 1
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er du mann ? Som skriver dette? Jeg tenkte kanskje han vil ta det rolig for å se om følelsene kommer etterhvert. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er du mann ? Som skriver dette? Jeg tenkte kanskje han vil ta det rolig for å se om følelsene kommer etterhvert. 

En ting må du lære deg, alle må lære seg, som jeg lærte på den harde måten.

Hvis noen ikke har følelser nå, SÅ KOMMER DE IKKE SENERE. 

• Liker 3
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En ting må du lære deg, alle må lære seg, som jeg lærte på den harde måten.

Hvis noen ikke har følelser nå, SÅ KOMMER DE IKKE SENERE. 

Men sex vil han ha? Han virker også litt sjalu. Er det vanlig hvis han ikke mener noe med meg? 

AnonymBruker
Skrevet

Men sex vil han ha? Han virker også litt sjalu. Er det vanlig hvis han ikke har noe følelser  for meg? 

AnonymBruker
Skrevet

Det er uhyre stor forskjell om det er en uke siden eller ett halvt år siden dere møttes første gang... 

Anonymkode: 136f1...22f

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi møtes for ca 2 mnd siden . Hvor han avslutter det det etter 6 treff . En mnd etterpå tok han kontakt å vi trefftes igjen. Også sa han vi får ta det rolig. 

AnonymBruker
Skrevet

Han prøver nok å justere forventingene dine, han er ikke så interessert men han vil gjerne ligge frem til han finner noe bedre.

Selv hadde jeg droppet det der. Han har allerede avsluttet det men i desperasjon så tok han kontakt, nei takk.

Anonymkode: f4ec2...106

• Liker 4
  • Nyttig 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Men sex vil han ha? Han virker også litt sjalu. Er det vanlig hvis han ikke har noe følelser  for meg? 

Ja dessverre. Sjalusi og kåthet er ikke kjærlighet 

• Liker 3
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja dessverre. Sjalusi og kåthet er ikke kjærlighet 

Dette er sant. Han liker dessuten beundringen du føler for han, selv om han ikke føler det samme 

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Japp, få menn vil dele og da er det en måte å reduserer sjansene for det og/eller bedømme hvor trolig det er at du har fler samtidig. Veldig vanlig og har ikke med følelser for deg å gjøre basert på resten av informasjonen. (Sjalusi har faktisk oftest med følelser knyttet til en selv å gjøre, altså den som er sjalu)

Anonymkode: 84312...963

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er sant. Han liker dessuten beundringen du føler for han, selv om han ikke føler det samme 

Ja klart han ikke vil miste det at ts vil ha ham og ser på ham med stjerner i øynene. Derav sjalusi og eiesyke. Du er som en leke for ham ts, noe bare han skal ha, og ingen andre. Men ikke han heller, bare når det passer. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Japp, få menn vil dele og da er det en måte å reduserer sjansene for det og/eller bedømme hvor trolig det er at du har fler samtidig. Veldig vanlig og har ikke med følelser for deg å gjøre basert på resten av informasjonen. (Sjalusi har faktisk oftest med følelser knyttet til en selv å gjøre, altså den som er sjalu)

Anonymkode: 84312...963

Sjalusi er å sammenligne seg selv med andre og alltid tape. Det er kun i den som er sjalu det sitter. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...