AnonymBruker Skrevet 27. juni #1 Skrevet 27. juni Overskriften er kanskje litt misvisende, for det er ikke etter hans ønske. Vi er venner på fjerde året, og har hatt et slags forhold siden vi møttes. Det siste året har vi vært kjærester, og vi har involvert barna. Han har vært sammen med mine, jeg med hans, og barna har truffet hverandre ved flere anledninger. Relasjonsmessig har dette gått veldig fint. Mine barn er veldig begeistret for han, og hans barn for meg. De trives også i lag. Problemet oppsto etter at mor til hans barn fikk vite om meg. Hun nektet ham å ha samvær med sitt barn om jeg var i bildet. Han får altså ikke treffe sitt barn dersom jeg er tilstede. Jeg får heller ikke være hos han etter at barnet har sovnet for kvelden. Er det virkelig slik at mor kan bestemme hvem far kan ha på besøk? Han mener at hun kan det. Jeg kjenner allerede barnet, og føler dette er en helt unaturlig utvikling. Hele opplegget fører til en splid mellom meg og kjæresten, ettersom jeg ikke kan være tilstede noen plass der barnet er. Han har bursdag kommende uke, og han har invitert til feiring med familie. Det ville vært helt naturlig at jeg var invitert, men det er jeg altså ikke. Jeg kan ikke hjelpe for at dette stikker veldig dypt, selv om vi skal finne på noe sammen en annen dag. Noen tanker om temaet? Noen som har vært borti lignende og vil dele erfaringer? Anonymkode: c43b6...dc0 5
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 27. juni Populært innlegg #2 Skrevet 27. juni Dette kan du bare gi opp. Hvis han ikke kjemper for deg, vil du alltid skyves til side, for resten av livet. Beklager, men jeg ser bare smerte her for deg hvis du fortsetter. Best å ta sorgen nå og komme seg videre. Anonymkode: ce830...d59 37 1 15
AnonymBruker Skrevet 27. juni #3 Skrevet 27. juni De har fremdeles ett eller annet på gang. Anonymkode: 99d3d...1b1 6 1 7
AnonymBruker Skrevet 27. juni #4 Skrevet 27. juni Hun kan ikke nekte barnefar samvær for det, hun er jo tydelig sjalu og vil ødelegge🤔 trist med sånne mennesker. Håper det løser seg. Anonymkode: 92489...301 16 1 6
AnonymBruker Skrevet 27. juni #6 Skrevet 27. juni Den andre forelderen kan på ingen som helst måte bestemme slikt! Så her må du enten ta kampen eller så må du se forholdet som tapt. Anonymkode: 1b008...55a 15 1 7
Snok1 Skrevet 27. juni #7 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette kan du bare gi opp. Hvis han ikke kjemper for deg, vil du alltid skyves til side, for resten av livet. Dette er nok dessverre fakta. Han må manne seg opp. Eksen hans er grenseløs. 9 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #8 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den andre forelderen kan på ingen som helst måte bestemme slikt! Så her må du enten ta kampen eller så må du se forholdet som tapt. Anonymkode: 1b008...55a Det er ikke hennes kamp, det er hans kamp. Hvis han ikke gidder kjempe, så kan jeg ikke se at det er verdt det. Anonymkode: ce830...d59 8 10
HMK Skrevet 27. juni #9 Skrevet 27. juni Han er jo en kjempestor dott. En eks har ingenting med å blande seg opp i hvem han har på besøk når barna er der. Dette må du bare si takk og farvel til først som sist. 9 1 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni #10 Skrevet 27. juni Han er skikkelig på villspor her. Dummeste jeg har hørt. Anonymkode: a3ed2...7ed 7 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #11 Skrevet 27. juni Den ene gangen jeg var kjæreste med noen med barn (aldri igjen) så spurte jeg kjæresten min om han kunne spørre moren om jeg kunne møte barnet. Det satte hun veldig pris på, og det var aldri et problem. Synes dere har gjort det i feil rekkefølge. Anonymkode: d89b1...688 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #12 Skrevet 27. juni Hun kan ikke nekte han samvær med deg til stede, men jeg er litt interessert i hva hun legger til grunn for at du er uønsket rundt barnet. Det virker usannsynlig at det alltid er den onde og gale eksen som er hele problemet. I de tilfellene jeg kjenner til hvor den ene forelderen har prøvd å nekte barnet å møte den andre forelderens nye kjæreste, så har det vært god grunn til det. I noen tilfeller har det bare vært alt for tidlig å introdusere dem for hverandre, mens i andre tilfeller har den nye kjæresten rett og slett vært trøbbel. Er det noe ved deg eller din fortid som gjør barnemor skeptisk? Anonymkode: 8c092...790 5
AnonymBruker Skrevet 27. juni #13 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hun kan ikke nekte han samvær med deg til stede, men jeg er litt interessert i hva hun legger til grunn for at du er uønsket rundt barnet. Det virker usannsynlig at det alltid er den onde og gale eksen som er hele problemet. I de tilfellene jeg kjenner til hvor den ene forelderen har prøvd å nekte barnet å møte den andre forelderens nye kjæreste, så har det vært god grunn til det. I noen tilfeller har det bare vært alt for tidlig å introdusere dem for hverandre, mens i andre tilfeller har den nye kjæresten rett og slett vært trøbbel. Er det noe ved deg eller din fortid som gjør barnemor skeptisk? Anonymkode: 8c092...790 Min eks ble rasende og skikkelig ufin da han fikk vite at barna hadde møtt min kjæreste. Han er ikke et dårlig menneske, han hadde bare ikke kommet ordentlig over bruddet og innbilte seg at jeg hadde skilt meg fordi jeg hadde møtt min nye kjæreste. Kan det være noe i dette, TS? At eksen tror du var årsaken til bruddet? Anonymkode: b915c...6af 5
AnonymBruker Skrevet 27. juni #14 Skrevet 27. juni Syke mødre som bruker barnet som et maktmiddel. Det finnes dessverre en del av dem. Be mannen skaffe seg en ryggrad. Hun kan ikke bestemme hva far gjør. Hva om hun finner seg kjæreste? Skal far nekte mor samvær da. Disse mødrene som holder på sånn skjønner ikke at i lengden så ødelegger de massivt, for både barnet og seg selv. Barna gjennomskuer sånne mødre til slutt.. Anonymkode: 7452b...e64 7 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #15 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Overskriften er kanskje litt misvisende, for det er ikke etter hans ønske. Vi er venner på fjerde året, og har hatt et slags forhold siden vi møttes. Det siste året har vi vært kjærester, og vi har involvert barna. Han har vært sammen med mine, jeg med hans, og barna har truffet hverandre ved flere anledninger. Relasjonsmessig har dette gått veldig fint. Mine barn er veldig begeistret for han, og hans barn for meg. De trives også i lag. Problemet oppsto etter at mor til hans barn fikk vite om meg. Hun nektet ham å ha samvær med sitt barn om jeg var i bildet. Han får altså ikke treffe sitt barn dersom jeg er tilstede. Jeg får heller ikke være hos han etter at barnet har sovnet for kvelden. Er det virkelig slik at mor kan bestemme hvem far kan ha på besøk? Han mener at hun kan det. Jeg kjenner allerede barnet, og føler dette er en helt unaturlig utvikling. Hele opplegget fører til en splid mellom meg og kjæresten, ettersom jeg ikke kan være tilstede noen plass der barnet er. Han har bursdag kommende uke, og han har invitert til feiring med familie. Det ville vært helt naturlig at jeg var invitert, men det er jeg altså ikke. Jeg kan ikke hjelpe for at dette stikker veldig dypt, selv om vi skal finne på noe sammen en annen dag. Noen tanker om temaet? Noen som har vært borti lignende og vil dele erfaringer? Anonymkode: c43b6...dc0 Han er en tafatt fjott. Gå videre. Anonymkode: 9b5d8...aab 4 1
norw Skrevet 27. juni #16 Skrevet 27. juni Jeg var i ferd med å skrive noe i retning tafatt fjott, men ser at det allerede er nevnt. Null ryggrad på han der. 10
monican94 Skrevet 27. juni #17 Skrevet 27. juni det har hun ingen rett til å kreve, han må velge, deg eller at hun fortsatt har makt over han 2 1
Enmanelskeråhate Skrevet 27. juni #18 Skrevet 27. juni Hun kan jo ikke kreve noe som helst, men hvorfor forteller han om sitt privatliv i hele tatt? Fjott 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #19 Skrevet 28. juni Han kjemper ikke for deg. Han gjør som eksen sier fordi han har ikke ryggrad. Så lenge han gjør det, så er ikke forholdet deres liv laga. Hun har ikke noe med hvem han lar møte barna, men her lar han tydeligvis henne bestemme... du ønsker ikke en slik mann, som ikke klarer å stå opp for seg selv eller de rundt seg Anonymkode: 61664...322 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #20 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er det virkelig slik at mor kan bestemme hvem far kan ha på besøk? Han mener at hun kan det. Det er ikke mor som er problemet. Det er han. Han velger å ikke ha deg på besøk og han velger å ikke invitere deg. Hans valg. Menn er ikke viljeløse skapninger uten valg- og bestemmelsesmuligheter. Her har HAN tatt et valg. Du må velge om du kan leve med hans valg eller ikke. Anonymkode: c6bb1...50f 4 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå