AnonymBruker Skrevet 27. juni #21 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det ikke sør-vestlandet som er spesielt kjent for taterslekt da? Er det det, hvor da? Morrslekta mi er fra Egersund. Anonymkode: bbb91...c09
Supermerry Skrevet 27. juni #22 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Denne mannen forklarer vel alt ts snakker om i innlegget sitt 😍 Og ja, jeg er enig! I tillegg er dialekten så koselig! Må være gode gener oppi der Anonymkode: 50a2d...8c1 For en utspjåket og feminin mann! Er dette en kjendis? Eller bare et AI-bilde?
Maia70 Skrevet 28. juni #23 Skrevet 28. juni Supermerry skrev (25 minutter siden): For en utspjåket og feminin mann! Er dette en kjendis? Eller bare et AI-bilde? Det er Gaute Ormåsen, han ser ikke sånn ut vanligvis. 1
Virrevirrevapp Skrevet 28. juni #24 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hehe, og jeg som synes de er så uheldige… de har jo mye ‘tater’-trekk… Anonymkode: c9d47...801 Tater? Ingenting er er mindre tater enn folk i Hedmark. Lysluggede, trauste bønder vs mørkhårede vandrere.
AnonymBruker Skrevet 28. juni #25 Skrevet 28. juni Virrevirrevapp skrev (1 time siden): Tater? Ingenting er er mindre tater enn folk i Hedmark. Lysluggede, trauste bønder vs mørkhårede vandrere. Min far er fra Hedmark, og det er familien mange generasjoner bak og. Han har helt svart hår. De fleste andre i slekta har mørkebrunt hår. Anonymkode: 00616...b79
Virrevirrevapp Skrevet 28. juni #26 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Min far er fra Hedmark, og det er familien mange generasjoner bak og. Han har helt svart hår. De fleste andre i slekta har mørkebrunt hår. Anonymkode: 00616...b79 Det finnes alle slags hårfarger alle steder. Men det folk forbinder med utsendet til Gaute Ormåsen, Alf Prøysen og andre fra området, er ikke at de ser ut som tatere. Om noe annet enn etnisk norsk, er det vel heller skogsfinner? 1
Adrenalina1 Skrevet 28. juni #27 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ja Vedum er jo det alle ønsker seg. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: de303...849 Grøss😝
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå