AnonymBruker Skrevet 27. juni #1 Skrevet 27. juni Altså, de kan være både bondske, treige og feite(mange er jo det i dag) men allikevel så har overraskende mange en utseendemessig fordel eller karisma eller hva det nå er som overgår "skavanken deres". Det virker sikkert rart, men en lubben rørlegger med wunderbaum i bilen fra Moelv ser liksom 100 ganger bedre ut enn en lubben rørlegger fra henholdsvis Snåsa, Sogndal eller Hallingdal. Og hvis en hedmarksmann har et helt gjennomsnittlig utseende og er i tillegg veltrent så blir han jo reneste Brad Pitt med en gang. En tilsvarende mann fra de andre respektive stedene blir i beste fall Frank Løke. Og Alf Prøysen for eksempel, han var jo normalt attraktiv som ung. Men over snittet likevel.Selv på sine eldre dager som tjukk og furet hadde han en veldig karisma som overgår emange andre musikere. Anonymkode: 45fdf...9ec 4 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #2 Skrevet 27. juni Selv på Skråblikk og generaliseringer er dette noe av det mer spesielle jeg har lest. Og jeg bor i Moelv sammen med en lubben mann fra Moelv, så jeg burde jo egentlig bare applaudere! Anonymkode: 74ce0...36a 10 2 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni #3 Skrevet 27. juni Tror det handler om din personlige smak 😊 Enig i det med Alf Prøysen da. Anonymkode: 587aa...c12 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #5 Skrevet 27. juni Denne mannen forklarer vel alt ts snakker om i innlegget sitt 😍 Og ja, jeg er enig! I tillegg er dialekten så koselig! Må være gode gener oppi der Anonymkode: 50a2d...8c1 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #6 Skrevet 27. juni Det her var det rareste jeg har lest her i dag. Anonymkode: 750cf...033 6
AnonymBruker Skrevet 27. juni #8 Skrevet 27. juni Ja Vedum er jo det alle ønsker seg. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: de303...849 6
AnonymBruker Skrevet 27. juni #9 Skrevet 27. juni Jeg bodde i Hedmark i noen år, og syntes det var alt for få pene menn der. Anonymkode: 00616...b79 7
AnonymBruker Skrevet 27. juni #10 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Denne mannen forklarer vel alt ts snakker om i innlegget sitt 😍 Og ja, jeg er enig! I tillegg er dialekten så koselig! Må være gode gener oppi der Anonymkode: 50a2d...8c1 Om dette er det beste eksemplet for argumentasjonen så er det rimelig tynt. Anonymkode: 8a231...e52 3 1
Virrevirrevapp Skrevet 27. juni #11 Skrevet 27. juni Er jo praktisk om man syntes folk fra eget nabolag er sexy, da. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #12 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Selv på Skråblikk og generaliseringer er dette noe av det mer spesielle jeg har lest. Og jeg bor i Moelv sammen med en lubben mann fra Moelv, så jeg burde jo egentlig bare applaudere! Anonymkode: 74ce0...36a Altså jeg skjønner at innlegget virket spaca, hvem skulle trodd at menn på Hedmarken av alle plasser skulle være ekstra fine liksom. Jeg kommer selv fra en by langt unna Innlandet og har bodd lenge utenlands men har noe fjern slekt fra fylket og jeg har studert noen år her. Jeg har bare min egen og min omgangskrets sin svogerforskning å komme med sånn egentlig men for å bruke først og fremst mine eksempler da, jeg har datet en god del. Jeg er ingen fisefin frøken fra beste vest som på død og liv skal ha en striglet type ,men jeg har lenge tenkt at jeg i det minste bør ha en fyr med bachelor eller en håndverker som ikke oppfyller stereotypene med bensinstasjon, snus, wunderbaum og cola, og gjerne en som er fraflyttet. Men så har jeg tilbrakt en del tid her, spesielt via studie og slekt og har rukket å treffe på noen av disse. Felles for de jeg faktisk har blitt mest betatt og forelsket i er at det er de som er "fastgrodd"(de har gjerne bodd utenfor bygda for å studere, eller gå vgs) også har de flyttet tilbake. For å ta et eksempel da så har jeg datet en del menn fra nødetatene(flere fra en sentral del av østlandet, andre fra hedmarken) og noen av de jeg har blitt mest betatt av er de som er mest "satt og kjedelig" (i følge mange på KG) gjerne de som ikke har noen planer om å flytte herfra og som har eller planlegger å å eie hus i traktene og som faktisk drar innom benser'n og kebabhuset i ny og ne og som ikke gidder å skamme seg over det. Jeg liker det og synes det er et friskt pust i en veldig grå hverdag der alle liksom skal til Oslo, eller Bergen eller i det minste Trondheim eller så er man liksom ikke "noe". TS Anonymkode: 45fdf...9ec 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #13 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Denne mannen forklarer vel alt ts snakker om i innlegget sitt 😍 Og ja, jeg er enig! I tillegg er dialekten så koselig! Må være gode gener oppi der Anonymkode: 50a2d...8c1 Jaaa 😍🤩 Anonymkode: 45fdf...9ec 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #14 Skrevet 27. juni Det er mye gener fra skogsfinner i området. Anonymkode: d9dcf...690 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #15 Skrevet 27. juni Man skal sannelig høre mye før ørene faller av ja... som ei som bor på hedmarken, kan jeg ikke si å dele det synet nei. Anonymkode: e95c0...ba7 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #16 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er mye gener fra skogsfinner i området. Anonymkode: d9dcf...690 Finner er jo kjent for å score høyt på mye, også karisma kanskje? 😄 Anonymkode: 45fdf...9ec
AnonymBruker Skrevet 27. juni #17 Skrevet 27. juni Hæ? Jeg kan telle på en hånd de mannfolkene jeg har snudd meg etter siden jeg flyttet til Hedmark for over ti år siden. Jeg er overrasket over hvor få tiltrekkende menn det er her. Anonymkode: bbb91...c09
AnonymBruker Skrevet 27. juni #18 Skrevet 27. juni Ha ha ha, relativt ok forsøk, det skal du ha, du blubbete, lille mann i 40-årene med liten tiss. Anonymkode: cf4b4...5c1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #19 Skrevet 27. juni Hehe, og jeg som synes de er så uheldige… de har jo mye ‘tater’-trekk… Anonymkode: c9d47...801
AnonymBruker Skrevet 27. juni #20 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hehe, og jeg som synes de er så uheldige… de har jo mye ‘tater’-trekk… Anonymkode: c9d47...801 Er det ikke sør-vestlandet som er spesielt kjent for taterslekt da? 😅 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ha ha ha, relativt ok forsøk, det skal du ha, du blubbete, lille mann i 40-årene med liten tiss. Anonymkode: cf4b4...5c1 Er gjennomsnittlig pen kvinne 25 med helt normal tiss faktisk 🙋♀️ Anonymkode: 45fdf...9ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå